Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.01.O.033
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Архітектурне проектування
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.01.O.034
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.02.O.055
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Містобудування
Лектор: доц., д. арх., професор кафедри МБ Юлія Володимирівна Ідак асистент кафедри МБ Олена Юріївна Білоус
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою навчально-дослідницької практики є засвоєння отриманих в процесі навчання загальних і фахових компетенцій і вміння їх застосовувати для виконання конкретних завдань, набуття і розвиток навичок науково-дослідної праці (теоретичні та емпіричні методи збору та узагальнення інформації) та формулювання висновків щодо застосування зібраної інформації у магістерській праці.
Завдання: Завданням навчально-дослідницької практики є набуття та розвиток навичок науково-дослідної праці(теоретичні та емпіричні методи збору та узагальнення інформації) та формулювання висновків щодо застосування зібраної інформації у магістерській праці. Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати таких компетентностей: Інтегральної: ІК. Здатність розв'язувати задачі та/або інноваційного характеру у сфері архітектури та містобудування. Загальних: ЗК08. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня( з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ЗК10. Здатність оцінювати правильність вибору наукового плану роботи та обгрунтовувати висновки та рекомендації.
Результати навчання: У результаті проходження практики здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: РН8. Організовувати роботу над комплексними архітектурно-містобудівними проектами, співпрацю із замовниками та громадськістю при розробці, узгодженні і і публічному обговоренні архітектурних проектів; зрозуміло доносити власні висновки та аргументацію до фахівців і нефахівців. РН10. Обговорювати результати професійної діяльності, досліджень та інноваційних проектів у сфері архітектури та містобудування державною та іноземною мовами усно і письмово. РН11. Приймати ефективні рішення у сфері архітектури та містобудування, розробляти і порівнювати альтернативи, враховувати обмеження, оцінювати можливі побічні наслідки та ризики. РН14. Здійснювати авторський нагляд за реалізацією проектів у сфері архітектури та містобудування. ЗН1. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень. УМ3. Здатність розв'язувати проблеми у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності. К1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема осіб, які навчаються. АВ1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. АВ2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Наукові дослідження та семінари за їх тематикою Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Навчально-дослідницька практика» передбачає поглиблення та розширення теоретичних знань та практичних навичок, отриманих впродовж навчання на першому (бакалаврському) і другому (магістерському) рівнях. Студент має зібрати теоретичні і практичні відомості за темою магістерської праці, узагальнити інформацію та сформулювати висновки щодо її застосування у магістерській праці. У процесі проходження практики передбачається використання теоретичних і емпіричних методів дослідження містобудівних об’єктів та представлення результатів у текстовій і графічній формі.
Опис: 1. Опрацювання теоретичних основ – наукових, літературних, нормативних джерел згідно теми 2. Обгрунтування методики, формулювання принципів дослідження та визначення особливостей і закономірностей у досліджуваного об’єкту, грунтуючись на українському та закордонному досвіді (згідно завдання на проектування) 3. Розроблення концепту (згідно завдання на проектування) 4. Оформлення матеріалів практики і завантаження у ВНС 5. Підготовка презентації результатів роботи (Power Point)
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль здійснюється протягом усього періоду практики. До захисту звіту і отримання заліку студент допускається при умові виконання завдання у повному обсязі, при наявності відгуку керівника практики з боку підприємства. Підсумковий контроль передбачає виконання індивідуального завдання, захист звіту, які необхідно подати на кафедру не пізніше, ніж через тиждень після закінчення практики.
Критерії оцінювання результатів навчання: 100 бальна система
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Навчальний посібник / Г. П. Петришин, У. І. Іваночко, Ю. В. Ідак, С. І. Топилко, Х. С. Бойко, Н. С. Соснова, О. П. Олешко, Л. Б. Гнесь; За ред. Г. П. Петришин. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2006. 212 с. 2. Навчальний посібник / Г. П. Петришин, Б. С. Посацький, Ю. І. Криворучко та ін. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. 328 с. 3. Навчальний посібник / Г. П. Петришин, Б. С. Посацький, Ю. В. Ідак, Т. М. Мазур, І. В. Русанова, Н. С. Соснова, Ю. Р. Петровська, В. Є. Гончарук, В. В. Дідик, Є. І. Король, С. П. Тупісь, Я. А. Онуфрів, О. А. Кліщ, А. О. Ігнатюк, Я. Т. Сеньковська, Р. І. Любицький, Т. М. Максим’юк. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. 288 с. 4. Фомін І.О. Основи теорії містобудування: підручник. – К.: Наукова думка, 1997. 5. Кучерявий В.О. Урбоекологія: підручник. – Львів: Світ, 1999. 6. Соціально-економічна географія України: підручник / За ред.. О.І.Шаблія. – Львів: Світ, 1994. 7. Білоконь Ю.М. Типологія містобудівних об’єктів: навч. посібник / за ред. І.о. фоміна.- К.: Укрархбудінформ, 2001. 8. Посацький Б.С. Основи урбаністики. Просторове та територіальне планування: навч. посібник. – Львів: Вид-во НУ «ЛП», 2010. 9. Посацький Б.С. Основи урбаністики. Просторове та територіальне планування: навч. посібник. 2-е вид, доповнене. – Львів: Вид-во НУ «ЛП», 2011. 10. Посацький Б.С., Король Є.І. Основи містобудування: конспект лекцій. – Львів: Вид-во Львів. політех., 2017. Допоміжна 1. Архітектура. Короткий словник-довідник./за заг ред. А.П. Мардера.- К.: Будівельник, 1995. 2. Містобудування: Довідник проектувальника / за ред. Т.Ф. Панченко. 2-е вид. доп. – К.: Укрархбудінформ, 2006. 3. Енциклопедія українознавства. НТШ. Перевидання в Україні. ТТ.1 – 10. – Львів, 1993 – 2000. 4. Географічна енциклопедія України. Т.1- 3. –К.: Українська енциклопедія, 1989 – 1993. 5. Рудницький А.М. Управління міським середовищем: навч. посібник. К.:НМК ВО, 1991. 6. Плешкановська А.М. Функціонально-планувальна оптимізація використання міських територій. – К.: Ін-т урбаністики, 2005. 7. Шебек Н.М. Гармонізація планувального розвитку міста. – К.: Основа, 2008.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.03.O.073
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Дизайн архітектурного середовища
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.04.O.096
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Архітектура та реставрація
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна