Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.01.O.051
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Архітектурне проектування
Лектор: Кайдановська О.О., Духняк І.О.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: загальні компетентності:
ЗК 01 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 02 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 03 Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК 04 Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.
ЗК 06 Здатність діяти на засадах професійної етики.
ЗК 07 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 08 Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
ЗК 09 Здатність розробляти проєкти та управляти ними.
ЗК 12 Здатність проводити дослідження на відповідному рівні
фахові компетентності:
СК 01. Здатність до розуміння основних науково-теоретичних положень гуманітарних, соціально-економічних та історичних наук, здатність до критичного осмислення і застосування дослідницьких методів на базі математичних і природничих наук, інформатики і комп’ютерного моделювання.
СК 03. Здатність до наукового аналізу, розробки і обґрунтування архітектурно-містобудівних рішень з урахуванням природно-кліматичних, санітарно-гігієнічних, безпекових інженерно-технічних, енергозберігаючих, екологічних, техніко-економічних вимог.
СК 05. Здатність до оформлення наукової, технічної документації з використанням інформаційних технологій, виготовлення макетів і наочних ілюстративних матеріалів до архітектурно-містобудівних концептуальних, експериментальних проєктів нового будівництва, реконструкції і реставрації існуючих об’єктів.
СК 08. Володіння засобами проєктного моделювання, виконання технічних зображень методами і прийомами художньої і комп’ютерної графіки для використання в науково-теоретичному дослідженні, архітектурно-дизайнерському і ландшафтному проєктуванні, в проєктах реконструкції і реставрації пам’яток архітектури.
СК 09. Здатність до участі в підготовці архітектурно-планувальних завдань проєктування, в організації процесу розробки стратегії проєктування з використанням даних щодо натурних обстежень, розрахунку балансу території, структури населення, мереж культурно-побутового обслуговування.
СК 11. Здатність до розуміння теорії та практики містобудування: формування систем розселення, районного планування, урбаністики, структури генерального плану, економіки містобудівних систем, благоустрою та інженерному обладнанню територій, реновації територій, естетики архітектурно-містобудівного середовища.
СК 12. Здатність до розуміння теоретичних і практичних засад проєктування житлових, громадських, промислових та інноваційних типологічних груп будівель і споруд, їх конструктивної основи, методів досягнення раціонального архітектурно-планувального, об’ємно-просторового рішення, енергоефективності, екологічності, гармонізації з довкіллям.
Результати навчання: ПРН 1 Володіти знаннями основних понять, термінів і значень, мови професійного спілкування в сфері архітектури та містобудування, дотримуватись норм академічної доброчесності.
ПРН 2 Застосовувати програмні засоби, сучасні ІТ-технології, інформаційні ресурси у процесі вирішення дослідницьких та проектних архітектурно-містобудівних задач.
ПРН 6 Розуміти соціальну роль архітектурної діяльності, передбачати відповідальність за ефективність і наслідки прийняття рішень в галузі архітектури та містобудування з дотриманням основ професійної етики.
ПРН 8 Формувати дані передпроектного аналізу архітектурно-містобудівних об’єктів та територій, відведених під забудову, реконструкцію чи реставрацію.
ПРН 9 Виявляти специфіку проектування складних архітектурно-містобудівних об’єктів, розробляти комплексні проєкти планування територій, будівель та інтер’єрів з урахуванням сучасних світових тенденцій та інновацій.
ПРН 11 Досягати виконання у встановлений термін всіх етапів і стадій архітектурно-містобудівного проєктування, розробки всіх розділів комплексного проєкту і пояснювальної записки.
ПРН 14 Проводити дослідницьку та/або інноваційну діяльність, застосовувати традиційні та інноваційні методи проектування та проведення досліджень.
ПРН 16 Розвивати теоретичні, типологічні підходи до вирішення проблем формування та розвитку архітектурно-містобудівного середовища на основі систематизації даних природничих, гуманітарних і технічних наук.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні: Наукові основи формування архітектурного середовища; Архітектурне проектування, Методика архітектурного дослідження і проектування; Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи; Виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Підсумкова атестація у вигляді захисту магістерської кваліфікаційної роботи – встановлення фактичної відповідності рівня освітньо-професійної та практичної підготовки здобувач, набутих компетентностей вимогам Стандарту вищої освіти та освітньої програми. Кваліфікаційна робота є підсумком професійної підготовки магістранта, це самостійне комплексне науково-практичне дослідження, яке об’єднує науково-дослідницьку і проектну складові, відображає досягнутий рівень професійної кваліфікації здобувача. Зміст і характер завершального етапу професійної підготовки враховує запити та потреби архітектурно-будівельної галузі, кваліфікаційні вимоги до магістра архітектури та містобудування, потенційні місця працевлаштування.
Опис: Допуск до захисту – виконання студентом всіх необхідних умов
Підготовка необхідних матеріалів для захисту – подання у визначений термін графічної експозиції магістерської кваліфікаційної роботи, пояснювальної записки.
Підготовка доповіді – текст доповіді (до 15 хвилин), який розкриває актуальність проблеми, досягнуті науково-практичні результати опрацювання теми, висновки і рекомендації, презентує основні позиції проектного рішення.
Процедура захисту - на відкритому засіданні екзаменаційної комісії, можуть брати участь викладачі кафедр, запрошені, всі бажаючі. Здобувачу для доповіді надають до 15 хвилин, доповідь супроводжується показом основних результатів роботи на планшеті, а у разі захисту в дистанційному режимі – слайдами презентації.
Методи та критерії оцінювання: Оцінка керівника, оцінка рецензента, середня оцінка членів Державної атестаційної комісії.
Повідомлення оцінок здобувачам, які захищались у певний день, відбувається після закритого обговорення їх членами ЕК, наприкінці дня захисту, прилюдно.
Критерії оцінювання результатів навчання: чіткість положень проведеного наукового дослідження проблеми;
виклад висновків та рекомендацій, їх відображення у проектній пропозиції;
ґрунтовність передпроектного аналізу території, вирішення генерального плану;
грамотність та виразність авторського архітектурного рішення;
якість графічної експозиції кваліфікаційної роботи;
якість і повнота пояснювальної записки;
структурованість та чіткість доповіді студента
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Методичні вказівки до виконання магістерської кваліфікаційної роботи для здобувачів освіти за освітньою програмою «Архітектура будівель і споруд». Укл.: О.О. Кайдановська, І.О. Духняк. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2022 – 27 с.
2. Бойко Х.С. Типи будинків та архітектурні конструкції: Навчальний посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. 204 с.
3. Боттон. А. Архітектура щастя. К.: ArtHuss, 2021. 296 с.
4. Важинський С.Е., Щербак Т.І. Методика та організація наукових досліджень: навчальний посібник. Суми. Сум. ДПУ, 2016. 260 с.
5. Вихрущ В.О. та ін. Методологія та методика наукового дослідження: Навч.посібник. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. 328 с.
6. Габрель М.М. Просторова організація містобудівних систем. К.: Видавничий дім А.С.С., 2004. 400 с.
7. Гетун Г.В. Архітектура будівель та споруд. Кн.1. Основи проектування. Київ: Кондор, 2012. 380 с.; Кн.2. Житлові будинки. К., 2017. 736 с.
8. Гнесь І.П. Багатоквартирне житло: тенденції еволюції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. 652 с.
9. Зацерковний В.І., Тішаєв І.В., Демідов В.Ж. Методологія наукових досліджень: навчальний посібник. Ніжин, 2017. 236 с.
10. Колесніков О.В. Основи наукових досліджень: навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури (ЦНЛ), 2017. 144 с.
11. Корягін М., Чек В. Основи наукових досліджень: навчальний посібник. К.: Алерта. 2019. 492 с.
12. Куцевич В.В. та ін. Нормативно-методичні основи архітектурного проектування громадських будівель і споруд: навч. посіб. Київ, 2016. 111 c.
13. Лінда С.М., Моркляник О.І. Типологія громадських будівель і споруд: Підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. 348 с.
14. Містобудівне проектування. Частина І: Місто як об’єкт проектування: Навчальний посібник / Г.П.Петришин, Б.С.Посацький, Ю.І.Криворучко та ін. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. 328 с.
15. Містобудівне проектування. Частина ІІ: Проектування структурних елементів міста Навчальний посібник / Г.П.Петришин та ін. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. 288 с.
16. Основи методології та організації наукових досліджень: навчальний посібник. Під ред. А.Є. Конверського. К.: Центр учбової літератури, 2010.352 с.
17. Петрушенко В.Л Філософія і методологія науки: Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. 184 с.
18. Посацький Б.С. Основи урбаністики. Територіальне та просторове проектування: навч. посіб. Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2011. 368 с.
19. Сушенцева Л.Л. та ін. Методика підготовки кваліфікаційної роботи магістра Навчально-методичний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 88 с.
20. Черкес Б.С., Лінда С.М. Архітектура сучасності: остання третина ХХ – початок ХХІ століть: Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. 384 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.01.O.052
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Лектор: к.т.н. Котів Р.М.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПРН 1 Володіти знаннями основних понять, термінів і значень, мови професійного спілкування в сфері архітектури та містобудування, дотримуватись норм академічної доброчесності.
ПРН 2 Застосовувати програмні засоби, сучасні ІТ-технології, інформаційні ресурси у процесі вирішення дослідницьких та проектних архітектурно-містобудівних задач.
ПРН 6 Розуміти соціальну роль архітектурної діяльності, передбачати відповідальність за ефективність і наслідки прийняття рішень в галузі архітектури та містобудування з дотриманням основ професійної етики.
ПРН 8 Формувати дані передпроектного аналізу архітектурно-містобудівних об’єктів та територій, відведених під забудову, реконструкцію чи реставрацію.
ПРН 9 Виявляти специфіку проектування складних архітектурно-містобудівних об’єктів, розробляти комплексні проєкти планування територій, будівель та інтер’єрів з урахуванням сучасних світових тенденцій та інновацій.
ПРН 11 Досягати виконання у встановлений термін всіх етапів і стадій архітектурно-містобудівного проєктування, розробки всіх розділів комплексного проєкту і пояснювальної записки.
ПРН 14 Проводити дослідницьку та/або інноваційну діяльність, застосовувати традиційні та інноваційні методи проектування та проведення досліджень.
ПРН 16 Розвивати теоретичні, типологічні підходи до вирішення проблем формування та розвитку архітектурно-містобудівного середовища на основі систематизації даних природничих, гуманітарних і технічних наук.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Архітектурне проектування
громадської будівлі.
Проектування елементів інтер’єру житлових і громадських
будівель (архітектурне проектування).
Комплексне дослідження
архітектурно-містобудівного об’єкту.
Кореквізити:
Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Мета – представити до публічного захисту результати комплексного опрацювання обраної проблеми галузі архітектури та містобудування, продемонструвати знання, вміння і компетенції, набуті в результаті опанування освітньо-професійної програми «Архітектура будівель і споруд» у якісній графічній експозиції та доповіді за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Завдання захисту магістерської кваліфікаційної роботи:
презентувати у роботі актуальність обраної теми, поставлені мету та завдання, методи дослідження;
розкрити наукову концепцію дослідження на основі застосування системного підходу, висвітлити основні етапи та результати дослідницької частини роботи відповідно до розділів пояснювальної записки, представити висновки та рекомендації;
презентувати втілення основних висновків та рекомендацій наукової частини роботи у авторській проектній пропозиції;
представити до публічного захисту якісні та оформлені згідно вимог матеріали – графічну експозицію, пояснювальну записку, презентацію і доповідь.
Методи та критерії оцінювання: Критерії оцінювання магістерських кваліфікаційних робіт:
чіткість положень проведеного наукового дослідження проблеми;
виклад висновків та рекомендацій, їх відображення у проектній пропозиції;
ґрунтовність передпроектного аналізу території, вирішення генерального плану;
грамотність та виразність авторського архітектурного рішення;
якість графічної експозиції кваліфікаційної роботи;
якість і повнота пояснювальної записки;
структурованість та чіткість доповіді студента.
Повідомлення оцінок здобувачам, які захищались у певний день, відбувається після закритого обговорення їх членами ЕК, наприкінці дня захисту, прилюдно.
Рекомендована література: 1. Бойко Х.С. Типи будинків та архітектурні конструкції: Навчальний посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. 204 с.
2. Боттон. А. Архітектура щастя. К.: ArtHuss, 2021. 296 с.
3. Важинський С.Е., Щербак Т.І. Методика та організація наукових досліджень: навчальний посібник. Суми. Сум. ДПУ, 2016. 260 с.
4. Вихрущ В.О. та ін. Методологія та методика наукового дослідження: Навч.посібник. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. 328 с.
5. Габрель М.М. Просторова організація містобудівних систем. К.: Видавничий дім А.С.С., 2004. 400 с.
6. Гетун Г.В. Архітектура будівель та споруд. Кн.1. Основи проектування. Київ: Кондор, 2012. 380 с.; Кн.2. Житлові будинки. К., 2017. 736 с.
7. Гидион З. Пространство, время, архітектура. М.: Стройиздат, 2010. 885 с.
8. Гнесь І.П. Багатоквартирне житло: тенденції еволюції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. 652 с.
9. Зацерковний В.І., Тішаєв І.В., Демідов В.Ж. Методологія наукових досліджень: навчальний посібник. Ніжин, 2017. 236 с.
10. Колесніков О.В. Основи наукових досліджень: навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури (ЦНЛ), 2017. 144 с.
11. Корягін М., Чек В. Основи наукових досліджень: навчальний посібник. К.: Алерта. 2019. 492 с.
12. Куцевич В.В. та ін. Нормативно-методичні основи архітектурного проектування громадських будівель і споруд: навч. посіб. Київ, 2016. 111 c.
13. Лінда С.М., Моркляник О.І. Типологія громадських будівель і споруд: Підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. 348 с.
14. Містобудівне проектування. Частина І: Місто як об’єкт проектування: Навчальний посібник / Г.П.Петришин, Б.С.Посацький, Ю.І.Криворучко та ін. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. 328 с.
15. Містобудівне проектування. Частина ІІ: Проектування структурних елементів міста Навчальний посібник / Г.П.Петришин та ін. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. 288 с.
16. Основи методології та організації наукових досліджень: навчальний посібник. Під ред. А.Є. Конверського. К.: Центр учбової літератури, 2010.352 с.
17. Петрушенко В.Л Філософія і методологія науки: Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. 184 с.
18. Посацький Б.С. Основи урбаністики. Територіальне та просторове проектування: навч. посіб. Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2011. 368 с.
19. Сушенцева Л.Л. та ін. Методика підготовки кваліфікаційної роботи магістра Навчально-методичний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 88 с.
20. Черкес Б.С., Лінда С.М. Архітектура сучасності: остання третина ХХ – початок ХХІ століть: Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. 384 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.02.O.073
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Містобудування
Лектор: проф., к.арх. Петришин Галина Петрівна
доц., к.арх. Соснова Надія Степанівна
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • Знання та розуміння предметної області та фаху;
• Уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях.
• Уміння фахово представляти проект – доповідати по суті проекту і бути його опонентом, скласти рецензію, роз’яснювати окремі положення проекту на громадських слуханнях різного рівня та містобудівних радах;
• Здатність ведення ділових комунікацій, знання предметної області та розуміння фаху.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Теорія містобудування.
• Комплексне дослідження архітектурно-містобудівного об’єкту. Ч.2.
• Сучасні концепції у містобудуванні.
Короткий зміст навчальної програми: 1. Графічна частина еквівалентна 10 м.кв. і текстова частина магістерської кваліфікаційної роботи (70-80 стор. А4) включно із продубльованим матеріалом (весь обсяг), що зображений на планшеті (проектній частині роботи) та розкладка експозиції на А-3.
2. Відгук керівника.
3. Виконання суміжних дисциплін.
4. Рецензування роботи зовнішніми рецензентами.
5. Макет або 3 D анімація.
6. Виступ.
Методи та критерії оцінювання: Захист (100%)
Рекомендована література: 1. Петришин і ін. Містобудівне проектування. Частина І: Місто як об’єкт проектування: навч. посібник / Г.П.Петришин, Б.С.Посацький, Ю.І.Криворучко, С.В.Ганець та ін.; за ред. Г.П.Петришин, Б.С.Посацького, Ю.В.Ідак – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 328 с.: іл.
2. Методичні вказівки до виконання магістерської кваліфікаційної роботи для студентів спеціальності 8.06010202 "Містобудування" (9901) та спеціалізації "Ландшафтна архітектура" (9902) базового напряму 6.06010202 "Архітектура" / Укл. Г.П. Петришин, Ю.І. Криворучко, І.В. Русанова, С.В. Ганець - Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013. - 95 с.
3. Студентська наукова робота: методичні вказівки для підготовки, виконання наукової роботи та участі у СНТК для студентів базового напряму «Архітектура», «Мистецтво», «Реставрація творів мистецтва» усіх спеціальностей Інституту архітектури Національного університету «Львівська політехніка» / Укл.: Ю.В.Ідак, Х.С.Бойко. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2013. – 24 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.03.O.094
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Дизайн архітектурного середовища
Лектор: Канд. арх, доц. Джигіль Ю. Є.;
канд. арх, доц. Яців М. Б.;
канд. арх, доц. Воронкова І. С.;
канд. арх, доц. Гой Б. В.;
канд. арх, доц. Гуменник І. В.;
канд. арх, доц. Іванов-Костецький С. О.;
ст. викл. Кубай Р. М.;
ст. викл. Богданова Ю. Л.;
ст. викл. Копиляк І. М.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Метою дисципліни є виробити у студентів творчий підхід до архітектурного проектування будівель різного призначення; відпрацювання студентами навичок реального проектування будівель та споруд, набуття досвіду застосування знань з типології принципів та прийомів формування архітектурних об'єктів; отримання досвіду формування архітектурних просторів та дизайну їхнього предметного наповнення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: 1. Гармонізація міського середовища засобами дизайну (комплексне дослідження);
2. Монументальний дизайн (архітектурне проектування);
3. Сучасні концепції дизайну архітектурного середовища;
4. Футуристичний дизайн середовища.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота має узагальнюючий характер, оскільки є своєрідним підсумком підготовки студента. Проектно-графічна частина показує можливості втілення отриманих теоретичних положень у конкретні проектні пропозиції. Склад, масштаб креслень, їх композиційне розташування узгоджуються з керівником роботи. Подача матеріалів на планшетах повинна мати логічний порядок і структуровано розвиватися від висвітлення актуальності питання до способів його вирішення. Проектна пропозиція повинна базуватися на особливостях природних умов ділянки та архітектурного середовища фрагменту міста, де ведеться проектування об’єкту, а також виходячи з типології об’єкту.
Методи та критерії оцінювання: Диференційований залік. Графічна частина та пояснювальна записка – 100 б.
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до виконання кваліфікаційної роботи бакалавра архітектури для студентів IV курсу денної форми навчання напряму 6.060102 «Архітектура», спец. 6.120.103 «Дизайн архітектурного середовища» / Укл.: С.О. Іванов-Костецький, І.М. Копиляк, О.В. Проскуряков. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015. – 24 с.
2. ДБН В. 2.2-9-2018. Громадські будівлі та споруди. Основні положення. – К: Мінрегіонбуд України, 2018. – 84с.
3. Джонс Дж. Инженерное и художественное конструирование. Современные методы проектного анализа. –М.: Мир. 1976. – 374с.
4. Лінда С. Архітектурне проектування громадських будівель і споруд. – Л : НУ «Львівська політехніка», 2013. – 642с.
5. Методичні вказівки до виконання графічної частини бакалаврської кваліфікаційної роботи для студентів базового напряму 6.060102 «Архітектура», спеціальності «Дизайн архітектурного середовища» / Укл.: С.О. Іванов-Костецький, І.М. Копиляк. – Львів, 2016. – 32 с.
6. Михайленко В., Яковлєв М. Основи композиції (геометричні аспекти художнього формотворення). – К.: Каравелла, 2004. – 304с.
7. Нойферт Е. Будівельне проектування. – Д.: «Книжкова літера», 2016 – 624с.
8. Проскуряков В. Комплекс завдань та методичні вказівки до курсових проектів з дизайну архітектурного середовища громадських будівель і споруд для студентів Інституту архітектури ІІІ-V курсів: методичні вказівки. – Л: НУ «Львівська політехніка», 2009. – 144с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.191.04.O.119
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Архітектура та реставрація
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна