3D-моделювання
Спеціальність: Дизайн середовища
Код дисципліни: 6.022.03.O.030
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Візуальний дизайн і мистецтво
Лектор: Киселенко Марія
Проскуряков Олексій
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Знати основні структурні складові тривимірних об’єктів та вміти логічно та доцільно використовувати їх.
2. Володіти сучасними методами цифрового моделювання дизайн-об'єктів для вирішення професійних завдань використовуючи примітиви, сплайни, скомпоновані моделі, полігональне моделювання та прийоми скульптингу.
3. Вміти проектувати об’ємно-просторові сцени та окремі складові об’єкти з використанням різних схем освітлення, текстурування, прийомів роботи з камерами та їх налаштуванням, вільно керувати ними.
4. Володіти професійною термінологією.
5. Демонструвати компетентність у використані референсних зображень, одиниць виміру, пропорціях та співмаштабності об’єктів сцени.
6. Вміти візуалізувати дизайн-об'єкти з використанням вбудованих та зовнішніх візуалізаторів.
7. Вміти працювати у команді розробників проекту.
8. Володіти навичками усної, письмової та візуальної презентації результатів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни:
-Живопис, рисунок, скульптура, частина1
-Живопис, рисунок, скульптура, частина2
-Живопис, рисунок, скульптура, частина 3
-Живопис, рисунок, скульптура, частина4
-Живопис, рисунок, скульптура, частина5
-Інтерактивний дизайн (КП)
Супутні і наступні навчальні дисципліни:
-Живопис, рисунок, скульптура, частина6
-Мультимедійний дизайн
-Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи
-Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Поглиблення, узагальнення і закріплення знань студентів у галузі 3D моделювання та застосування їх при вирішенні завдань. В основу практичних занять послідовно закладені теми, що розкривають основні закономірності процесу проектування цифрових об’єктів та середовищ.
Метою виконання лабораторних завдань є формування комплексного цілісного розуміння принципів предметно-просторового моделювання у віртуальному тривимірному середовищі, текстурування, візуалізації та анімації для отримання зображень професійного рівня, а також регулярна практика використання отриманих знань у виконанні поточних завдань.
Методи та критерії оцінювання: Курс лекцій, практичні заняття та фінальна графічна робота оцінюються комплексно. Поточний контроль - 70%, фінальна графічна робота - 30%
Рекомендована література:
1. Digital Modeling 1st Edition by William Vaughan – June 20, 2020
2. Light for Visual Artists Second Edition: Understanding and Using Light in Art & Design Paperback – July 16, 2019 by Richard Yot
3. Lighting for Animation: The Art of Visual Storytelling 1st Edition by Jasmine Katatikarn , Michael Tanzillo – May 16, 2021
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).