Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.00.O.015
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Будівельне виробництво
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.00.O.016
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: Кущенко Володимир Миколайович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета викладання - формування у студентів навиків публікації результатів наукових досліджень, а також підготовка доповідей і презентацій для конференцій.
Завдання: інтегральна компетентність: ІТН. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії спеціальні фахові компетентності: СК2. Здатність до критичного осмислення сучасних проблем у галузі будівництва та цивільної інженерії для розв’язання складних задач професійної діяльності. СК6. Здатність будувати та досліджувати моделі ситуацій, об’єктів і процесів будівництва та цивільної інженерії. СК10. Здатність формулювати нові гіпотези та наукові задачі у галузі будівництва та цивільної інженерії, вибирати належні напрями та відповідні методи для їх розв’язання, беручи до уваги наявні ресурси.
Результати навчання: РН05. Вільно спілкуватися державною мовою усно і письмово для обговорення професійних проблем і результатів діяльності у сфері архітектури та будівництва. РН09. Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її. РНС 1.1. Застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань проектування та будівництва об’єктів промислового та цивільного призначення, використовуючи відомі методи ЗН1. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень ЗН2. Критичне осмислення проблем у галузі та на межі галузей знань УМ 1. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур. УМ 2. Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах. УМ 3. Здатність розв’язувати проблеми у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності КОМ 1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються АіВ 1. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. АіВ 3. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Наукові дослідження у будівництві Наукові дослідження та семінари за їх тематикою Спецкурс з наукових досліджень спеціальності
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Практикум з підготовки наукових публікацій матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна за вибором. Завдання вивчення дисципліни передбачає отримання студентами навиків підготовки наукових публікацій і доповідей на конференціях.
Опис: Тема 1. Загальні відомості о видавницький діяльності у сфері наукових досліджень. Види наукових публікацій. Перелік фахових видань. Складання списка літератури за темою магістерської роботи. Тема 2. Поняття фахових видань і видань наукометричної бази. Визначення напрямку досліджень. Формулювання назви і концепції публікації в фаховому виданні. Тема 3. Авторські свідотства на винаходи і корисні моделі. Пошук аналога і описання корисної моделі з необхідними схемами та ескізами Тема 4. Наукові доповіді. Тези і матеріали наукових конференцій. Підготовка тез і презентації на наукову студентську конференцію. Тема 5. Магістерська робота, як приклад рукописи у вигляді технічного звіту науково-дослідницької роботи. Правила оформлення.Визначення структури текста. Тема 6. Правила написання статей для фахових видань. Структура і об’єм тексту. Правила написання анотації. Ключові слова. Актуальність. Мета. Методика виконання роботи. Результати. Висновки. Список літератури. Рецензування статей.
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль – опитування на практичних заняттях. 2. Рубіжний контроль у вигляді захисту підготовленої публікації для фахового видання, тез доповіді і презентації на студентську науково-технічну конференцію. 3. Підсумковий контроль – залік.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль - 20. Письмова компонента -50. Усна компонента - 30. Разом - 100.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Основи методології та організації наукового дослідження: Навч. посібник для студентів, курсантів, аспірантів і ад’юнктів/за ред. А.Є. Конверського. – К.: Центр учбової літератури, 2010 – 352 с. 2. Закон України «Про авторське право і суміжні права» зі змінами на 2010 р.// Відомості Верховної Ради (ВВР), 2011, № 32, ст.314. 3. Закон України «Про видавничу справу» зі змінами 2011 р.//Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1997, N 32, ст.206; зі змінами N 3352-VI від 12.05.2011, ВВР, 2011, N 45, ст.486
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.00.O.017
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Гідротехніка та водна інженерія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.00.O.018
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Теплогазопостачання і вентиляція
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.192.00.O.014
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Автомобільні дороги та мости
Лектор: професор Соболь Христина Степанівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Дисципліна “Практикум з подготовки наукових публікацій” необхідна для магістерскої і спеціальної підготовки студентів спеціальності 192. “Будівництво та цівільна інженерія”. Мета викладання - формування у студентів навиків публікації результатів наукових досліджень.
Завдання: загальні компетентності: • ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії; фахові компетентності: СК5. Здатність проводити обстеження, випробування, діагностику та розрахунки при розв’язанні складних задач дослідницького та інноваційного характеру у галузі будівництва та цивільної інженерії; СК10. Здатність формулювати нові гіпотези та наукові задачі у галузі будівництва та цивільної інженерії, вибирати належні напрями та відповідні методи для їх розв’язання, беручи до уваги наявні ресурси; СК11. Здатність планувати та здійснювати наукові дослідження у галузі будівництва та цивільної інженерії.
Результати навчання: РН05. Вільно спілкуватися державною мовою усно і письмово для обговорення професійних проблем і результатів діяльності у сфері архітектури і будівництва. РН09. Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її. РН12. Розробляти і викладати спеціалізовані навчальні дисципліни у закладах вищої освіти. РН13. Планувати та виконувати наукові і прикладні дослідження в галузі, будівництва та цивільної інженерії, обирати ефективні методики досліджень, аргументувати висновки, презентувати результати досліджень. ЗН1. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяль-ності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень. УМ2. Здатність інтегрувати знання та розв’язувати складні задачі у широких або мультидисциплінарних контекстах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Наукові дослідження у будівництві Спецкурс з наукових досліджень спеціальності Наукові дослідження та семінари за їх тематикою
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна обов’язкового вибору. Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей» визначений державними вимогами і складає 180 академічних годин (6.0 кредитів EСTS), з яких 22 години відведено на аудиторні заняття, 158 годин – самостійна робота студентів. У процесі навчання студенти готують статтю за темою магістерської роботи для фахового видання. Форма підсумкового контролю знань – залік. Завдання вивчення дисципліни передбачає отримання студентами навиків видавницької діяльності за результатами науково-дослідницької роботи.
Опис: Загальні відомості про видавницьку діяльність у сфері наукових досліджень. Види наукових публікацій. Поняття фахових видань і видань наукометричної бази. Авторські свідотства на винаходи і корисні моделі. Наукові монографії і дисертації. Автореферати. Тези і матеріали наукових конференцій. Правила написання статей для фахових видань. Структура і об’єм тексту. Правила написання анотації. Ключеві слова. Актуальність. Мета. Методика виконання роботи. Результати. Висновки. Список літератури. Рецензування статей. Перелік фахових видань.
Методи та критерії оцінювання: Форма семестрового контролю – залік
Критерії оцінювання результатів навчання: На практичних заняттях здобувачі освіти проводять аналіз попередніх наукових досліджень згідно тематики магістерської кваліфікаційної роботи, складають зміст та стиль викладення матеріалу при цьому, результати оцінювання враховуються у підсумковий поточний контроль. Заліковий контроль проходить у вигляді представлення готової до друку статті за темою магістерської кваліфікаційної роботи. Поточний контроль (Складання структури статті) Усне опитування – 20 балів Заліковий контроль. Оцінювання готової до друку статті за темою магістерської роботи 80 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Солодкий С.Й. Інноваційні матеріали і технології для будівництва та ремонту дорожніх одягів автомобільних доріг: навчальний посібник – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 140 с Соболь Х.С. Методологія і принципи наукових досліджень: навч. Посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 92 с. 8. Рекомендована література Базова .Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/ Бюллетень Вищої атестаційної комісії України. – 2009. – № 6; 2011. – №11-12. Закон України “Про вищу освіту” від 17 січня 2002 р. N 2984-III із змінами, внесеними законодавчими документами у 2010 р.// Вiдомостi Верховної Ради (ВВР), 2002, N 20, ст.134; зі змінами: Ресурс доступу: http: //www.test.if.ua/ wp-content/uploads/2011/01/zakon_pro_vyschu_osvitu.pdf Закон України «Про авторське право і суміжні права» зі змінами на 2010 р.// Відомості Верховної Ради (ВВР), 2011, № 32, ст.314. Закон України «Про видавничу справу» зі змінами 2011 р.//Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1997, N 32, ст.206; зі змінами N 3352-VI від 12.05.2011, ВВР, 2011, N 45, ст.486 Наказ Міністерства освіти і науки "Про внесення змін до тимчасового Порядку надання навчальній літературі грифів МОH" N11 від 10 січня 2009 р.// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/ Наказ Міністерства освіти і науки «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» від 10 липня 2008 р.// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/ Допоміжна 1. Наказ Міністерства освіти і науки "Щодо видання навчальної літератури для вищої школи" (зі змінами) N588 від 27.06.2008 р.// Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України // Ресурс доступу: http://www.mon.gov.ua/index.php/ua/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).