Технології зведення та реконструкції будівель і споруд

Спеціальність: Міське будівництво та господарство
Код дисципліни: 7.192.03.O.005
Кількість кредитів: 3.50
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: к.т.н., асистент Петренко Олексій Вікторович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання навчальної дисципліни «Технології зведення та реконструкції будівель та споруд» є отримання знань щодо Технології зведення та реконструкції будівель та споруд під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: загальні компетентності: ІНТ. Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері будівництва та цивільної інженерії. ЗК05. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. фахові компетентності: СК03. Здатність розробляти та реалізовувати проєкти в галузі будівництва та цивільної інженерії.
Результати навчання: РН03. Здатність проводити технічну експертизу проєктів об’єктів будівництва та цивільної інженерії (відповідно до спеціалізації), здійснюючи контроль відповідності проєктів і технічної документації завданням на проєктування, технічним умовам та іншим чинним нормативно-правовим документам у сфері архітектури та будівництва. РН08. Підбирати сучасні матеріали, технології і методи виконання будівельних робіт, враховуючи архітектурно-планувальну, конструктивну частину проєкту та виробничу базу будівельної організації. ЗН1. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень УМ 3. Здатність розв’язувати проблеми у нових або незнайомих середовищах за наявності неповної або обмеженої інформації з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності АіВ 2. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - "Будівельна техніка"; - "Будівельні конструкції"; - "Будівельне матеріалознавство"; - "Виробнича база будівництва"; - "Технологія будівельного виробництва";
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни передбачає вивчення таких розділів: технологія монтажу, будівлі з покриттями нетипових конструкцій; монтаж висотних будівель; висячі покриття мембранні і вантові; ізоляція будівельних конструкцій і споруд; спеціальні види гідроізоляції; тепло- і звукоізоляція конструкцій; забезпечення ізоляцією конструкцій і споруд при будівництві та реконструкції; оздоблювальні роботи в умовах сучасної технології будівництва; сучасні матеріали і технології; виконання тинькувальних робіт; обличкування зовнішніх і внутрішніх поверхонь сучасними матеріалами; оздоблення поверхонь шпалерами і плівками; особливості влаштування рулонних підлог; влаштування похилих підлог.
Опис: Технології зведення та реконструкції будівель та споруд.Характер і особливості робіт по зведенню та ремонтно-будівельних робіт, їх класифікація. Організація і планування зведення, реконструкції та капітального ремонту будівель і споруд міського господарства. Підготовка проектування і склад технічної документації. Загальні вимоги, щодо проєктування зведення, реконструкції, ремонту та посилення конструкцій і будівель міського господарства. Класифікація, типи конструкцій, технологія зведення, посилення та ремонту основ і фундаментів. Проєктування фундаментів у складних гідрогеологічних умовах, на карстових та просідаючих ґрунтах.Зведення, реконструкція та ремонт будівель і споруд з використанням сталевих, залізобетонних,кам'яних та аркокам'яних, дерев'яних конструкцій.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (20%); - підсумковий контроль (80%, контрольний захід - екзамен).
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Технологія будівельного виробництва: Підручник / За ред. М. Ярмоленка Видання 2-е, доповнене та перероблене. К.: Вища шк., 2015. - 342 с.: іл. 2. Жван В.Д., Помазан М.Д., Жван О.В. Зведення і монтаж будівель і споруд .Навч. посібник. – Х.: ХНАМГ, 2011. – 395 с. 3. Кондращенко О. В. Матеріалознавство: навчальний посібник / Олена Володимирівна Кондращенко. – Х. : ХНАМГ, 2007. – 182 с. 4. Строительное материаловедение: учебное пособие / В. И. Большаков, Л. И. Дворкин. – Днепропетровск : РВА «Дніпро-VAL, 2004. – 678 с. 5. Технічний нагляд. Посібник інженера технічного нагляду. Видано у 2018р. 6. Карапузов Є.К. Утеплення фасадів: підруч. / Є.К. Карапузов, В.Г. Соха. – К.: Вища освіта, 2017. – 319 с. 7. Фокин Г. С. Строительные материалы: справочник / Г. С. Фокин, Е. В. Кондращенко. – Х. : АЛЕФ ИнфоТрейд, 2018. – 425 с. 8. Строительные материалы / [В. Г. Микульский, Г. И. Горчаков, В. В. Козлов, В. Н. Куприянов и др.]. – М. : Изд-во АСВ, 2014. – 531 с. 9. Попов К. Н. Оценка качества строительных материалов / К. Н. Попов, М. Б. Каддо, О. В. Кульков. – М. : Изд-во АСВ, 2019. – 238 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Технології зведення та реконструкції будівель і споруд

Спеціальність: Міське будівництво та господарство
Код дисципліни: 7.192.03.O.006
Кількість кредитів: 3.50
Кафедра: Опір матеріалів та будівельна механіка
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна

Технології зведення та реконструкції будівель і споруд (курсовий проєкт)

Спеціальність: Міське будівництво та господарство
Код дисципліни: 7.192.03.O.009
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: к.т.н., доцент Котів Михайло Васильович, к.т.н., старший викладач Петренко Олексій Вікторович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: q
Завдання: cdsa
Результати навчання: Засвоїти на практиці основні конструктивні схеми та способи зведення та монтажу основних будівель і споруд міського господарства, а також навчитися правильно підібрати комплекти машин і механізмів, інструменту для якісного виконання даного будівництва. Вміти практично проектувати та конструювати ті чи інші будівлі чи споруди, вибирати основні способи їх будівництва та зведення, розробляти технологічні карти на основні комплекси будівельних робіт, розраховувати основні техніко-економічні показники проекту
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - „ Будівельні конструкції”; - „ Будівельна техніка”; - „ Організація, планування і управління будівництвом ”
Короткий зміст навчальної програми: Проблемні задачі в області технології зведення будинків і споруд та шляхи їх реалізації. Методи зведення будинків і споруд. Монолітне будівництво. Приготування бетонної суміші, її транспортування, подача в конструкцію, ущільнення. Влаштування опалубки та арматурні роботи на будівельному майданчику. Підводне бетонування. Зведення автомобільних доріг, тротуарів, пішохідних доріжок. Будівництво і зведення мостів, переходів і тунелів. Водонапірні башти і технологія їх зведення. Димові труби і їх зведення. Гідротехнічні споруди, класифікація і технологія зведення. Технологія зведення градирень. Силоси, бункери і елеватори, особливості їх будівництва. Технологія зведення виставочних залів, стадіонів та інших велико-пролітних будівель та споруд. Контроль якості монтажних і приймання виконаних робіт. Техніка безпеки.
Опис: FDSF
Методи та критерії оцінювання: - підсумковий контроль 100%, контрольний захід - диференційований залік.
Критерії оцінювання результатів навчання: GFHG
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Литвинов О.О. и др..Технология строительного производства.. К.: Вища школа, 1986. 2. Швиденько В.І. Монтаж будівельних конструкцій. К.: Вища школа, 1987 р. 3. Атаєв С.С. Індустріальна технологія будівництва з монолітного бетону. М.: Стройиздат, 1989. 4. Яворський В.Р. Механізація монтажних робіт при капітальному ремонті будинків. К.: Будівельник, 1972. 5. ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи./ МІНБУД України. ./ МІНБУД України. – Київ.: 2006р.-75с.; 6. ДБН В.3.1 -2002. Ремонт і підсилення несучих і огороджувальних конструкцій і основ промислових будівель та споруд ./ МІНБУД України. – Київ.: 2002р.- 185 с.; 7. ДБН А.3.2-2.-2009. Охорона праці і промислова безпека у будівництві ./ МІНБУД України. – Київ.: 2009р.-180с.; 8. ДБН В.2.1-10-2009. Основи та фундаменти споруд. ./ МІНБУД України. – Київ.: 2009р.-83с.; 9. ДБН В.2.6-163-2010. Сталеві конструкції. / МІНБУД України./ МІНБУД України. – Київ.: 2011р.-202с.; 10. ДБН В.2.6-98-2009. Бетонні та залізобетонні конструкції./ МІНБУД України. – Київ.: 2011р.-73с.; 11. ДБН.В.2.6-161-2010. Дерев»яні конструкції./ МІНБУД України. – Київ.: 2010р.-96с.; 12. ДБН В.2.6-162-2010. Кам’яні та армокам»яні конструкції. ./ МІНБУД України. – Київ.: 2010р.-103с.;
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).