Програмування в середовищі Microsoft Visual Studio
Спеціальність: Системи управління виробництвом і розподілом електроенергії
Код дисципліни: 7.141.06.E.035
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Електроенергетика та системи управління
Лектор: к.т.н., доцент Баран Петро Михайлович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: загальних:
• здатність здійснювати пошук інформації про методи та засоби програмування задач електротехніки та електроенергетики, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел;
• уміння працювати як індивідуально, так і в команді;
• уміння ефективно спілкуватись на професійному та соціальному рівнях;
• креативність і здатність до системного мислення під час розробки алгоритмів розв’язання задач електроенергетики та їх цифрової реалізації;
• розуміння необхідності навчання протягом життя та трансферу набутих знань;
• відповідальність за якість виконуваної роботи;
фахових:
• знання про тенденції розвитку і найбільш важливі нові розробки в області інформаційних технологій та програмування;
• знання і розуміння наукових понять, теорій і методів, необхідних для розв’язання задач з алгоритмізації та програмування в електроенергетичних системах;
• здатність застосовувати інформаційно-комунікаційні технології та навики програмування для розв’язання типових завдань інженерної діяльності;
• здатність застосовувати професійні знання й навички для створення нових програмних продуктів розв’язання задач електроенергетики;
• здатність застосовувати аналітичні методи аналізу, математичне моделювання та виконувати фізичні та математичні експерименти для розв’язання задач з алгоритмізації та програмування в електроенергетичних системах;
• здатність критично аналізувати основні показники функціонування програм розв’язання задач електроенергетики та оцінювати використані технічні рішення;
• здатність інтегрувати знання з інших дисциплін, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти під час розроблення алгоритмів та програм розв’язання задач електроенергетики);
• здатність аргументувати вибір методу розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення;
• здатність фахового ведення ділових комунікацій щодо стану, проблем та перспектив розвитку засобів програмування систем управління виробництвом і розподілом електроенергії.
Результати навчання: • знати сучасні передові технології програмування;
• знати одну з мов програмування, найбільш придатну до розв'язування задач електротехніки та електроенергетики;
• знати структуру, принципи побудови та функціонування прикладного програмного та інформаційного забезпечення задач електротехніки та електроенергетики;
• вміти працювати на персональному комп'ютері;
• вміти розробляти та реалізовувати алгоритми розв'язку задач електротехніки та електроенергетики із застосуванням однієї з систем програмування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: -
Короткий зміст навчальної програми: Викладено відомості про основні прийоми програмування прикладних задач електроенергетики з використанням середовища Microsoft Visual Studio. Наведено синтаксис мови програмування Microsoft Visual С#, концепцію об’єктно-орієнтованого програмування. Розглянуті питання розробки алгоритмів розв’язання задач електротехніки та електроенергетики і їх реалізація в Microsoft Visual С#.
Опис: Середовище програмування Microsoft Visual Studio. Мова програмування Microsoft Visual C#: типи даних, оператори, масиви, рядки, вказівники, функції. Об'єктно-орієнтоване програмування. Розробка графічного інтерфейсу користувача Windows програми в Microsoft Visual C#. Реалізація задач електротехніки та електроенергетики в Microsoft Visual C#.
Методи та критерії оцінювання: Захисти звітів з лабораторних робіт, захист розрахунково-графічної роботи, екзамен.
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з лабораторних і розрахункових робіт, усне опитування (30%)
• підсумковий контроль - екзамен: письмово-усна форма (70%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Програмування мовою C / З.Я. Шпак. – 2-ге вид., доп. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 436 с.
2. C#: Пер. с англ. / Дейтел Х., Дейтел П., Листфилд Дж., Нието Т., Йегер Ш., Златкина М. – СПб.: БХВ-Петербург, 2006. – 1056 с.: ил.
3. Microsoft Visual C#. Подробное руководство: Пер. с англ. / Шарп Д. – 8-е изд. — СПб.: Питер, 2017. – 848 с.
4. Обчислювальна техніка в електроенергетичних розрахунках: підручник за редакцією Перхача В.С. – Львів: Світ, 1992. – 432 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).