Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 7.141.11.O.016
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Електромехатроніка та комп'ютеризовані електромеханічні системи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 7.141.11.O.017
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Електроенергетика та системи управління
Лектор: к.т.н., доцент Покровський Костянтин Борисович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики – є закріплення, поглиблення і розширення теоретичних знань, одержаних студентами в процесі навчання в університеті, шляхом глибокого вивчення досвіду роботи підприємства, на якому проводиться практика, одержання практичних навиків в рішенні інженерних задач (конструкторських, технологічних, організаційно-економічних, експлуатаційних), збір матеріалів для виконання дипломної роботи.
Завдання: Завдання практики: • ознайомлення студентів зі структурою і проблематикою діяльності підприємства бази практики та її основними результатами; • збір, вивчення та узагальнення інформації з літературних джерел, пов’язаних з тематикою бакалаврської кваліфікаційної роботи, визначення стану наукової проблеми досліджень; • конкретизація та обґрунтування актуальності вирішення проблеми досліджень БКР; • освоєння принципів роботи обладнання та методик проведення досліджень; • вивчення методів опрацювання результатів досліджень з використанням сучасного програмного забезпечення (конкретизувати); • проведення теоретичних та експериментальних досліджень за спеціальністю відповідно до теми бакалаврської кваліфікаційної роботи; • підготовка студентів до самостійного виконання професійних обов’язків та досліджень і розробок за спеціальністю; • вивчення конструкцій агрегатів, машин і споруд, технології, економіки і організації виробництва, вивчення досвіду автоматизації виробництва, застосування обчислювальної техніки, організації АСК і оптимізації процесів; • вивчення досягнень новаторів виробництва, наукової організації праці, питань охорони праці і навколишнього середовища, вивчення досвіду організації раціоналізаторської, винахідницької і науково-дослідницької роботи; • засвоєння методики проектування і виконання економічних розрахунків (участь в культурно-масовій, спортивній, науково-дослідній і раціоналізаторській роботі).
Результати навчання: Відповідно до вимог освітньої програми за спеціальністю 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» спеціалізації 141.1 «Електричні станції» та кваліфікаційних характеристик фахівця в результаті проходження практики студенти повинні набути наступних компетентностей .До них відносяться: Інтегральні компетентності: • здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електротехніки й електромеханіки і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов; Загальні компетентності: • здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел; • уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях; Фахові компетентності: • базові знання основних нормативно-правових актів та довідкових матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших нормативно-розпорядчих документів в галузі електричної інженерії; • базові знання технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації електроенергетичного, електротехнічного і електромеханічного устаткування та обладнання; • знання основ охорони праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки під час роботи з устаткуванням та обладнанням; • знання сучасних технологічних процесів та систем технологічної підготовки виробництва.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Електричні мережі. • Основи релейного захисту та автоматики електроенергетичних систем. • Комп*ютерний аналiз режимів електроенергетичних систем • Проектування підстанцій електричних мереж.
Короткий зміст навчальної програми: Характеристика бази практики. Аналіз вихідних даних про об’єкт діяльності та його електричну частину для виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи. Формування мети та задач, які необхідно виконати. Вибір засобів та проведення досліджень . Висновки.
Опис: закріплення, поглиблення і розширення теоретичних знань, одержаних студентами в процесі навчання в університеті, шляхом глибокого вивчення досвіду роботи підприємства, на якому проводиться практика, одержання практичних навиків в рішенні інженерних задач (конструкторських, технологічних, організаційно-економічних, експлуатаційних), збір матеріалів для виконання дипломної роботи.
Методи та критерії оцінювання: • письмовий звіт з практики, усне опитування (30%) • підсумковий контроль - залік: захист звіту в усній формі (70%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Згідно Положення, після закінчення практики студенти звітують про виконання її програми та індивідуального завдання. Письмовий звіт, підписаний та оцінений керівником від бази практики подається на рецензування керівнику практики від кафедри. Студенти захищають звіт перед комісією, призначеною завідувачем кафедри упродовж перших двох тижнів навчальних занять після завершення практики. До складу комісії входять 3 особи: керівники практики – від університету і, за можливістю, від бази практики, а також викладачі дисциплін фахової підготовки. Формою контролю результатів захисту звіту з практики є диференційований залік. Оцінка за практику вноситься у бланк «Завдання та результати проведення практики», залікову відомість і в залікову книжку студента та засвідчується підписами членів комісії. Студент, який не виконав програми практики без поважних причин або отримав оцінку “незадовільно” за результатами захисту звіту з практики, відраховується з університету за невиконання навчального плану. Результати проходження практики студентами обговорюють на засіданні кафедри, а узагальнені результати практичної підготовки студентів розглядають на Вчених радах інститутів не менше одного разу упродовж навчального року. Упродовж місяця навчальних занять після закінчення практики відповідальні за проведення практики кафедр вносять результати її проведення в Інформаційно-аналітичну систему «Випускник-працевлаштування», розділ «Підсумки практики», а в кінці календарного року подають у ВПЗВ затверджений на засіданні кафедр звіт з підсумками проведення усіх видів практик. За результатами практики студентам на базах практики можуть бути видані сертифікати про її проходження. Вони засвідчують оцінку рівня якості набутих студентами компетентностей (практичних вмінь і навичок). До рекомендованих елементів сертифікату про проходження практики належать: – назва підприємства, установи, організації – бази практики; – контактні дані бази практики (адреса, номер телефону, e-mail); – прізвище, ім’я та по батькові студента, який проходив практику; – терміни практики; – професійні завдання, які студент виконував упродовж проходження практики; – отримані знання, набуті вміння і навички та інші результати навчання, які студент досягнув за результатами проходження практики; – оцінка роботи студента на практиці; – дата видачі сертифікату, підпис, прізвище та ініціали керівника практики від бази практики чи іншої відповідальної особи тощо. Сертифікати про проходження практики зберігаються у студентів. Студенти можуть посилатися на них у резюме для працевлаштування та подавати потенційним працедавцям.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Правила улаштування електроустановок. 2-е вид., перероб. і доп. – Х: «Форт», 2009. – 736 с. 2. Кідиба В.П. Релений захист електроенергетичних систем. – Львів, видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015. – 504 с. 3. З.М.Бахор, А.В. Журахівський. Проектування підстанцій електричних мереж: - навчальний посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 308 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).