Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Космічний моніторинг Землі
Код дисципліни: 7.103.01.O.011
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Вища геодезія та астрономія
Лектор: Заблоцький Федір Дмитрович, Третяк Корнилій Романович, Двуліт Петро Дмитрович, Савчук Степан Григорович, Цюпак Ігор Михайлович, Паляниця Богдан Борисович, Янків-Вітковська Любов Миколаївна, Савчин Ігор Романович, Лук`янченко Юрій Олександрович, Джуман Богдан Богданович, Серант Оксана Володимирівна, Доскіч Софія Василівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Вміти спілкуватися з фахівцями та експертами різного рівня інших галузей знань, у тому числі в міжнародному контексті, в глобальному інформаційному середовищі.
2. Планувати і здійснювати наукові експерименти, писати наукові роботи за фахом.
3. Знати сучасні методи дослідження Землі та її геосфер і вміти їх застосовувати у виробничій та науково-дослідницькій діяльності.
4. Вирішувати практичні задачі наук про Землю (за спеціалізацією) з використанням теорій, принципів та методів різних спеціальностей з галузі природничих наук.
5. Використовувати сучасні методи моделювання та обробки геоінформації при проведенні інноваційної діяльності.
6. Самостійно планувати виконання інноваційного завдання та формулювати висновки за його результатами.
7. Здатність працювати в групі, очолювати і спрямовувати роботу групи, організовувати і проводити семінари та дискусії в групі.
8. Здатність постановки, формулювання та вдосконалення дослідницької задачі, підбору необхідної інформації для її вирішення та формулювання науково обґрунтованих висновків.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Вибір тематики досліджень. Отримання завдання. Складання плану досліджень. Аналіз сучасного стану справ за обраною тематикою, опрацювання літературних та інтернет джерел. Виконання експериментальних робіт. Проведення економічних розрахунків. Формування висновків досліджень. Оформлення пояснювальної записки магістерської кваліфікаційної роботи.
Методи та критерії оцінювання: виконання досліджень із застосування сучасного програмно-технічного забезпечення.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Спеціалізовані навчальні підручники, посібники, монографії.
2. Нормативні та інструктивні довідники.
3. Галузеві науково-технічні праці вітчизняних та закордонних авторів.