Організація і контроль якості інженерно-геодезичних робіт

Спеціальність: Інженерна геодезія
Код дисципліни: 7.193.01.M.011
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Інженерна геодезія
Лектор: Проф. Церклевич Анатолій Леонтійович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є формування у майбутнього фахівця знання вміння і навиків, передбачених кваліфікаційною характеристикою магістра з геодезії в його подальшій професійній діяльності. Зокрема для оптимального використання найновіших інженерно-геодезичних технологій та приладів для виконання різних видів інженерно-геодезичних робіт. Також вміння оцінити вплив приземного шару тропосфери на результати наземних інженерно-геодезичних вимірювань та вибрати оптимальні умови для їх виконання, які забезпечать потрібну точність результатів цих вимірів.
Завдання: Загальні компетенції 1. Дотримання етичних принципів досліджень і інтелектуальної чесності, а також професійних кодексів поведінки; 2. Володіння державною мовою на загальному та науковому рівнях; 3. Володіння іноземною мовою на загальному та професійному рівнях; 4. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу на основі логічних аргументів та перевірених фактів; 5. Опановування базовими знаннями, включаючи сучасні наукові та технічні досягнення та використання їх в практичних ситуаціях; Фахові компетенції 1. Використовувати теоретичні знання в геодезичній практиці та робити аналіз отриманих результатів досліджень; 2. Проектувати виконання різних інженерно-геодезичних робіт із застосуванням новітніх технологій; 3. Класифікувати та описувати новітні технології в галузі геодезії; 4. Проводити спостереження та експерименти із застосуванням новітніх геодезичних приладів і технологій.
Результати навчання: Лекції, лабораторні роботи, практичні заняття, практики, самостійна робота на основі підручників, навчальних посібників та конспектів лекцій, консультації із викладачами. Письмові та усні екзамени, диференційовані заліки, захист звітів з лабораторних, поточний контроль.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: 1. Основи інженерної геодезії; 2. Електронні інженерно-геодезичні прилади;
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Інженерно-геодезичний моніторинг і контроль в будівництві» спрямована на вивчення сучасних геодезичних методів для забезпечення цивільного та промислового будівництва. Особлива увага під час вивчення даної дисципліни присвячена методам геодезичного моніторингу будівель та інженерних споруд, а також виконавчим зніманням на всіх етапах будівництва (методи виконання вимірювань, оформлення результатів вимірювань, виконавча документація).
Опис: Тема 1. Мета та завдання геодезичного моніторингу: Тема 2. Методи геодезичного моніторингу Тема 3. Методичні підходи для розрахунку точності вимірювань та циклів Тема 4. Створення геодезичної мережі при геодезичному моніторингу Тема 5. Математичне опрацювання результатів спостережень за результатом Тема 6. Прилади для спостережень при геодезичному моніторингу
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (40%); • підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань здійснюється за 100-бальною шкалою, з приведенням до національної шкали: «відмінно», «добре», «задовільно» та шкалою ЄКТС: А, В, С, D, E.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: - Геодезичний енциклопедичний словник/За ред. В. Літинського.- Львів, 2001.- С. 349 - Walker, J., & Witschel. (2020). Surveying for civil and mine engineers. Springer International Publishing, - Hofmann-Wellenhof, B., Lichtenegger, H., & Wasle, E. (2007). GNSS–global navigation satellite systems: GPS, GLONASS, Galileo, and more. Springer Science & Business Media. - Костецька Я.М. Електронні геодезичні прилади (підручник). - Львів: Геоінформ, 2000. – 320 с. - Островський А.Л. Врахування атмосферних впливів на астрономо-геодезичні вимірювання. Львів.: Недра 2011р.. 206 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).