Професійний супровід (супервізія) в соціальній роботі
Спеціальність: Соціальна робота
Код дисципліни: 7.231.01.O.004
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: к.пед.н.,доцент Ставкова С.Г.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність розробляти і управляти проєктами.
Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.
Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
Навички міжособистісної взаємодії.
Здатність працювати в команді.
Результати навчання: Розв’язувати складні задачі і проблеми, що потребують оновлення й інтеграції знань в умовах неповної/недостатньої інформації та суперечливих умов.
Застосовувати іноземні джерела при виконанні завдань науково-дослідної та прикладної діяльності, висловлюватись іноземною мовою, як усно, так і письмово.
Автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях.
Виконувати рефлексивні практики в контексті цінностей соціальної роботи, відповідальності, у тому числі для запобігання професійного вигорання.
Розробляти критерії та показники ефективності професійної діяльності, застосовувати їх в оцінюванні виконаної роботи, пропонувати рекомендації щодо забезпечення якості соціальних послуг та управлінських рішень.
Демонструвати позитивне ставлення до власної професії та відповідати своєю поведінкою етичним принципам і стандартам соціальної роботи.
Розробляти, апробувати та втілювати соціальні проєкти та технології.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • «Міжособистісне спілкування»
• «Теорії соціальної роботи»
• «Методи соціальної роботи»
Короткий зміст навчальної програми: 1. Браун А., Боурн А. Супервізор у соціальній роботі: супервізія догляду в громаді, денних та стаціонарних установах / А.Браун, А Боурн: Пер. з англ. Т.Семигіної. – К.: Унів. вид-во «Пульсари», 2003. - 240 с.
2. ARLUKE, A. (1980) Roundsmanship: Inherent control on a medical teaching ward, Social Science and Medicine.
3. BARAK, M., PEARLMAN-AVNION, S. & GLANZ, J. (1997) Using developmentalsupervision to improve science and technologyinstruction in Israel, Journal of Curriculum and Supervision.
4. BOUD, D., COHEN, R. & WALKER, D. (1993) Using Experience forLearning (Buckingham, SRHE & Open University Press).
Опис: Модуль 1. Історія супервізії. Особливості становлення супервізії в соціальній роботі
Модуль 2. Адміністративна супервізія
Модуль 3. Навчальна супервізія
Модуль 4. Підтримувальна супервізія
Модуль 5. Групова супервізія
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль у формі тестування, виконання практичних і індивідуальних завдань. (40%).
• Підсумковий контроль(залік) -60%
Критерії оцінювання результатів навчання: Семестрове оцінювання знань студентів здійснюється за сумарною кількістю отриманих балів за результатами поточного контролю - 40 балів та виконання контрольного заходу - 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Браун А., Боурн А. Супервізор у соціальній роботі: супервізія догляду в громаді, денних та стаціонарних установах / А.Браун, А Боурн: Пер. з англ. Т.Семигіної. – К.: Унів. вид-во «Пульсари», 2003. - 240 с.
2. ARLUKE, A. (1980) Roundsmanship: Inherent control on a medical teaching ward, Social Science and Medicine.
3. BARAK, M., PEARLMAN-AVNION, S. & GLANZ, J. (1997) Using developmentalsupervision to improve science and technologyinstruction in Israel, Journal of Curriculum and Supervision.
4. BOUD, D., COHEN, R. & WALKER, D. (1993) Using Experience forLearning (Buckingham, SRHE & Open University Press).
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).