Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології органічних речовин
Код дисципліни: 7.161.02.O.019
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Технологія органічних продуктів
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Розроблення технологічного процесу органічного синтезу за виконаним проектним або науково-дослідним завданням
Завдання: • Здатність генерувати нові ідеї (креативність). • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. • Здатність працювати самостійно і в команді. •Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. • Здатність досліджувати, класифікувати і аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв. • Здатність використовувати результати наукових досліджень і дослідно-конструкторських розробок для вдосконалення існуючих та/або розробки нових технологій і обладнання хімічних виробництв. • Здатність використовувати сучасне спеціальне наукове обладнання та програмне забезпечення при проведенні експериментальних досліджень і здійсненні дослідно-конструкторських розробок у сфері хімічних технологій та інженерії.
Результати навчання: • Критично осмислювати наукові концепції та сучасні теорії хімічних процесів та хімічної інженерії, застосовувати їх при проведенні наукових досліджень та створенні інновацій. • Здійснювати пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. • Організовувати свою роботу і роботу колективу в умовах промислового виробництва, проектних підрозділів, науково-дослідних лабораторій, визначати цілі і ефективні способи їх досягнення, мотивувати і навчати персонал. • Здійснювати у науково-технічній літературі, патентах, базах даних, інших джерелах пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, і аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. • Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. • Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. • Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. • Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Розрахунок реакторів • Застосування продуктів органічного синтезу • Розроблення технологічних процесів органічного синтезу • Проектування виробництв органічного синтезу • Каталіз в органічному синтезі • Промисловий каталіз • Іноземна мова за професійним спрямуванням • Менеджмент у виробництві • Практика за темою МКР
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота – це кваліфікаційна робота студента другого (магістерського) рівня вищої освіти, призначена для об'єктивного контролю ступеня сформованості в студента компетентностей вирішувати задачі діяльності, передбачені освітньо-професійною програмою зі спеціальності 161 Хімічні технології та інженерія.
Опис: Магістерська кваліфікаційна робота включає такі розділи: 1 Науково-теоретичні основи. 2 Технологічна частина. 3 Економічна частина. Висновки. Список використаних джерел літератури. Анотація. Додатки.
Методи та критерії оцінювання: Контроль виконання магістерської кваліфікаційної роботи керівником і консультантами (усна форма 100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: На цьому етапі робота не оцінюється.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: • Мельник, С. Р. Проектування та розрахунок технологічних процесів органічного синтезу. Навчальний посібник [Текст] / С. Р. Мельник, Ю. Р. Мельник, З. Г. Піх. – Львів: Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2005. – 448с. • Піх З. Г. Теорія хімічних процесів органічного синтезу. Підручник. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002. – 396 с. • Піх, З. Г. Каталіз в хімії та технології. Підручник [текст] / З. Г. Піх, Ю. Р. Мельник, С. Р. Мельник. – Львів, Бадікова Н. О., 2016. – 286 с. Мельник С. Р., Мельник Ю. Р. Розрахунок процесів органічного синтезу: Навчальний посібник. – Львів: Видавництво «Левада», 2022. – 150 с. • Устаткування і основи організації виробництв тонкого органічного синтезу: Підручник / Г.А. Галстян, А.Г. Галстян, Г.О. Маршалок. – Луганськ: Вид-во «Ноулідж», 2012. – 453 с. • Weissermel K., Arpe H. Industrial organic chemistry. – Weinheim: Verlagsgesellschaft mbH, 1997. – 464 p. • NIST Chemistry WebBook : веб-сайт. URL: https://webbook.nist.gov/chemistry/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).