Методи досліджень електрохімічних систем і процесів

Спеціальність: Технічна електрохімія
Код дисципліни: 7.161.03.E.022
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Лектор: д.т.н., проф. Хома Мирослав Степанович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Дати студентам знання теоретичних основ різних методів електрохімічних досліджень рівноважних і нерівноважних процесів у розчинах електролітів, розвинути практичні навики їх використання для встановлення природи і кінетики електродних процесів, а також вмілого застосування засвоєного при прийнятті практичних рішень з інтенсифікації та вдосконалення технологічних процесів електрохімічних виробництв
Завдання: 1
Результати навчання: • знати теоретичні засади електрохімічних методів дослідження електродних процесів; • вміти застосувати основні електрохімічні підходи до встановлення механізму та лімітуючої стадії електродних процесів; • мати навики використання електрохімічних методів досліджень для встановлення природи електродних процесів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Неорганічна хімія. • Матеріалознавство. • Теоретична електрохімія.
Короткий зміст навчальної програми: Класифікація електродних процесів. Основні кінетичні характеристики електрохімічної стадії електродних процесів. Стаціонарні вольтамперні залежності і визначення основних кінетичних характеристик електродних процесів. Теорія лінійної та циклічної вольамперометрії для фарадеївских процесів. Релаксаційні методи електрохімічних досліджень. Дисковий обертовий електрод. Поляризаційний опір. Термокінетичний метод визначення енергії активації електродних процесів.
Опис: 1
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (30%) • підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)
Критерії оцінювання результатів навчання: 1
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Данілов Ф.Й., Проценко В.С. Лінійна та циклічна вольтамперометрія. Д. : ЛІРА, 2016. – Кн. 1–192 с. 2. Данілов Ф.Й., Проценко В.С. Лінійна та циклічна вольтамперометрія. Д. : ЛІРА, 2016. –Кн. 2 –182 с. 3. Кунтий О.І. Електрохімія та морфологія дисперсних металів: Монографія. – Львів: НУ “ЛП”, 2008. – 208 с. 4. Кунтий О., Яцишин М., Зозуля Г., Добровецька О., Решетняк О. Електрохімічний синтез металевих наночастинок і нанокомпозитів. Монографія. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 288 с. 5. Кунтий О.І., Зозуля Г.І. Електроліз іонних розплавів. Виробництво магнію: Навчальний посібник. – Львів: НУ “ЛП”, 2006. – 236 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).