Інформаційний маркетинг та менеджмент

Спеціальність: Системи штучного інтелекту
Код дисципліни: 7.122.04.O.007
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор: Гайдучок О.В.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою курсу є вивчення маркетингових інформаціи?них систем, методологіі? і?х проектування, а також ознаи?омлення студентів з сучасними інформаціи?ними технологіями, що застосовуються менеджерами і маркетологами в своі?и? діяльності. Крім того, формування у студентів практичних навичок в області інформаціи?ного маркетингу для реалізаціі? професіи?ноі? діяльності.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: ЗК1. Уміння спілкуватися другою мовою; ЗК2. Здатність навчатися; ЗК3. Уміння спілкуватися усно та в письмовій формі першою мовою; ЗК5. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел; ЗК8. Уміння ідентифікувати, формулювати та розв’язувати задачі; ЗК9. Уміння працювати в команді; ЗК10. Знання та розуміння предметної області та розуміння фаху; ЗК11. Уміння спілкуватися з нефахівцями однієї галузі; ЗК13. Уміння розробляти та керувати проектами; ЗК14. Уміння працювати самостійно. фахові компетентності спеціальності (ФК): ФК8. Здатність аналізувати та формулювати висновки для різних типів складних управлінських задач у різних галузях народного господарства; фахові компетентності спеціалізації (ФКС): Для лінії систем глибинного машинного навчання ФКС1.1. Здатність ефективно використовувати методи глибинного навчання для прикладних задач; ФКС1.2. Здатність на основі математичних моделей і методів штучного інтелекту здійснювати проектування та параметризацію компонентів інтелектуальної інформаційної системи; ФКС1.3. Здатність формувати вимоги до розроблення інтелектуальних систем; Для лінії систем штучного інтелекту ФКС2.2. Здатність ефективно проводити системний аналіз, здійснювати вибір концептуальної моделі середовища інформаційної системи на основі математичних моделей і методів штучного інтелекту, параметризацію компонентів інтелектуальної інформаційної системи; ФКС2.3. Здатність бути лідером розроблення та виконання проекту інтелектуальної інформаційної системи
Результати навчання: Після вивчення дисципліни студенти повинні знати: засади електронного маркетингу як елемента цифрового бізнесу; комплекс електронного маркетингу як сукупність 4-х основних елементів: товар, ціна, канал розподілу і просування; основні аспекти ведення цифрового бізнесу; принципи, структуру і процес розроблення маркетингової інформаційної системи; інформаційні і комунікаційні технології збору, збереження та виведення даних, отриманих з різних джерел інформації для прийняття маркетингових рішень; ринки інформаційних ресурсів і особливості їх використання для вирішення завдань маркетингу; основи маркетингової діяльності на електронному ринку; уміти: проводити структуровані маркетингові дослідження; використовувати сучасні інформаційні технології у вирішенні завдань маркетингу; аналізувати, оцінювати і використовувати кількісні та якісні показники різних сегментів ринку, робити відповідні рекомендації, що сприятимуть прийняттю правильних маркетингових рішень в відповідних ситуаціях; приймати рішення за напрямками комплексного електронного маркетингу; застосовувати знання і розуміння отриманої інформації для розроблення та (чи) використання відповідних систем для збору даних для формування маркетингових знань, необхідних при прийнятті рішень; розробляти та впроваджувати відповідні інформаційні системи спостереження та (чи) контролю за ходом маркетингу на основі ефективного використання отриманої з різних джерел інформації, включаючи внутрішні і зовнішні дані; рекомендувати удосконалення інформаційних систем з метою виконання певних завдання у відповідний момент.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Системний аналіз Документування програмного забезпечення Командна робота та презентаційні навички Алгоритмізація та програмування ч.1 Алгоритмізація та програмування ч.2 Об’єктно-орієнтоване програмування Комп’ютерні системи та мережі Організація Баз Даних та Знань Операційні системи Веб-технології та Веб-дизайн Управління ІТ-Проектами
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення маркетингових інформаційних систем, методології їх проектування, а також ознайомлення студентів з сучасними інформаційними технологіями, що застосовуються менеджерами і маркетологами в своїй діяльності.
Опис: 1. Виконання лабораторних робіт та їх захист. 2. Написання контрольних робіт. 3. Написання розрахунково-графічної роботи 4. Екзамен.
Методи та критерії оцінювання: лабораторні роботи - 40 письмова компонента - 50 усна компонента – 10
Критерії оцінювання результатів навчання: Лабораторна робота, Розрахунково-графічна робота - 40 балів Екзамен, Усна компонента - 60 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Вовк. О.Б., Гайдучок О.В. Інформаційний маркетинг та менеджмент: Методична праця: Електронний навчально-методичний комплекс is для студентів спеціальності 122 "Комп'ютерні науки та інформаційні технології" [EЕлектронний ресурс]. - Режим доступу: http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=8432 James O'Brien. Management Information Systems, 10th ed. Publisher: C101 (2012). 2013. ISBN: 978-8131719497 Чмырь И.А. Інформаційний менеджмент і маркетинг. 2018. 105 стр. Бердышев, С. Н. Информационный маркетинг: практическое пособие / С. Н. Бердышев. – Москва: Дашков и К°, 2009. – 214 с. Информационный менеджмент. В 8 ч. Информационное обеспечение и Интернет маркетинг: учеб.-метод. комплекс / В.А. Вишняков, А.П. Ковалев, С.Г. Щербакова; Минский институт управления.–Мн.: Изд-во МИУ, 2006. – 392 с. Гринберг, Пол. CRM со скоростью света: привлечение и удержание клиентов в реальном времени через Интернет: перевод с английского / Пол Гринберг. – Санкт-Петербург. – Москва: Символ-Плюс, 2007. – 526 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).