Інформаційний маркетинг та менеджмент
Спеціальність: Системи штучного інтелекту
Код дисципліни: 7.122.04.O.007
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор: Гайдучок О.В.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
загальні компетентності:
ЗК1. Уміння спілкуватися другою мовою;
ЗК2. Здатність навчатися;
ЗК3. Уміння спілкуватися усно та в письмовій формі першою мовою;
ЗК5. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел;
ЗК8. Уміння ідентифікувати, формулювати та розв’язувати задачі;
ЗК9. Уміння працювати в команді;
ЗК10. Знання та розуміння предметної області та розуміння фаху;
ЗК11. Уміння спілкуватися з нефахівцями однієї галузі;
ЗК13. Уміння розробляти та керувати проектами;
ЗК14. Уміння працювати самостійно.
фахові компетентності спеціальності (ФК):
ФК8. Здатність аналізувати та формулювати висновки для різних типів складних управлінських задач у різних галузях народного господарства;
фахові компетентності спеціалізації (ФКС):
Для лінії систем глибинного машинного навчання
ФКС1.1. Здатність ефективно використовувати методи глибинного навчання для прикладних задач;
ФКС1.2. Здатність на основі математичних моделей і методів штучного інтелекту здійснювати проектування та параметризацію компонентів інтелектуальної інформаційної системи;
ФКС1.3. Здатність формувати вимоги до розроблення інтелектуальних систем;
Для лінії систем штучного інтелекту
ФКС2.2. Здатність ефективно проводити системний аналіз, здійснювати вибір концептуальної моделі середовища інформаційної системи на основі математичних моделей і методів штучного інтелекту, параметризацію компонентів інтелектуальної інформаційної системи;
ФКС2.3. Здатність бути лідером розроблення та виконання проекту інтелектуальної інформаційної системи
Результати навчання: Після вивчення дисципліни студенти повинні
знати:
засади електронного маркетингу як елемента цифрового бізнесу;
комплекс електронного маркетингу як сукупність 4-х основних елементів: товар, ціна, канал розподілу і просування; основні аспекти ведення цифрового бізнесу;
принципи, структуру і процес розроблення маркетингової інформаційної системи;
інформаційні і комунікаційні технології збору, збереження та виведення даних, отриманих з різних джерел інформації для прийняття маркетингових рішень;
ринки інформаційних ресурсів і особливості їх використання для вирішення завдань маркетингу;
основи маркетингової діяльності на електронному ринку;
уміти:
проводити структуровані маркетингові дослідження;
використовувати сучасні інформаційні технології у вирішенні завдань маркетингу;
аналізувати, оцінювати і використовувати кількісні та якісні показники різних сегментів ринку, робити відповідні рекомендації, що сприятимуть прийняттю правильних маркетингових рішень в відповідних ситуаціях;
приймати рішення за напрямками комплексного електронного маркетингу;
застосовувати знання і розуміння отриманої інформації для розроблення та (чи) використання відповідних систем для збору даних для формування маркетингових знань, необхідних при прийнятті рішень;
розробляти та впроваджувати відповідні інформаційні системи спостереження та (чи) контролю за ходом маркетингу на основі ефективного використання отриманої з різних джерел інформації, включаючи внутрішні і зовнішні дані;
рекомендувати удосконалення інформаційних систем з метою виконання певних завдання у відповідний момент.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Системний аналіз
Документування програмного забезпечення
Командна робота та презентаційні навички
Алгоритмізація та програмування ч.1
Алгоритмізація та програмування ч.2
Об’єктно-орієнтоване програмування
Комп’ютерні системи та мережі
Організація Баз Даних та Знань
Операційні системи
Веб-технології та Веб-дизайн
Управління ІТ-Проектами
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення маркетингових інформаційних систем, методології їх проектування, а також ознайомлення студентів з сучасними інформаційними технологіями, що застосовуються менеджерами і маркетологами в своїй діяльності.
Опис: 1. Виконання лабораторних робіт та їх захист.
2. Написання контрольних робіт.
3. Написання розрахунково-графічної роботи
4. Екзамен.
Методи та критерії оцінювання: лабораторні роботи - 40
письмова компонента - 50
усна компонента – 10
Критерії оцінювання результатів навчання: Лабораторна робота, Розрахунково-графічна робота - 40 балів
Екзамен, Усна компонента - 60 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Вовк. О.Б., Гайдучок О.В. Інформаційний маркетинг та менеджмент: Методична праця: Електронний навчально-методичний комплекс is для студентів спеціальності 122 "Комп'ютерні науки та інформаційні технології" [EЕлектронний ресурс]. - Режим доступу: http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=8432
James O'Brien. Management Information Systems, 10th ed. Publisher: C101 (2012). 2013. ISBN: 978-8131719497
Чмырь И.А. Інформаційний менеджмент і маркетинг. 2018. 105 стр.
Бердышев, С. Н. Информационный маркетинг: практическое пособие / С. Н. Бердышев. – Москва: Дашков и К°, 2009. – 214 с.
Информационный менеджмент. В 8 ч. Информационное обеспечение и Интернет маркетинг: учеб.-метод. комплекс / В.А. Вишняков, А.П. Ковалев, С.Г. Щербакова; Минский институт управления.–Мн.: Изд-во МИУ, 2006. – 392 с.
Гринберг, Пол. CRM со скоростью света: привлечение и удержание клиентов в реальном времени через Интернет: перевод с английского / Пол Гринберг. – Санкт-Петербург. – Москва: Символ-Плюс, 2007. – 526 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).