Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Системи штучного інтелекту
Код дисципліни: 7.122.04.O.013
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор: екзаменаційна комісія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Магістерська кваліфікаційна робота та ілюстративний матеріал оформляється в одному примірнику згідно вимог, що викладені у методичних вказівках. Після захисту примірник бакалаврської кваліфікаційної роботи разом з ілюстративним матеріалом передається для зберігання в науково-технічну бібліотеку Національного університету "Львівська політехніка". Для захисту бакалаврської кваліфікаційної роботи до екзаменаційної комісії (ЕК) студент повинен подати:
• первинний примірник бакалаврської кваліфікаційної роботи з підписами автора, керівника і консультантів;
• відгук керівника про роботу над бакалаврською кваліфікаційною роботою;
• відгук рецензента;
• залікова книжка з підписом декана;
• ілюстративний матеріал до бакалаврської кваліфікаційної роботи (презентація, плакати, креслення, макети).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • практика за темою кваліфікаційної роботи;
• виконання кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська наукова робота повинна містити: титульний аркуш; · завдання; · зміст; · перелік умовних позначень; · вступ; · основну частину; · розділ по економічній частині; · висновки; · резюме; · список використаних джерел; · додатки, роздруки власноручно створених і відлагоджених програм. Обсяг бакалаврської кваліфікаційної роботи становить 60-70 сторінок машинопису, але не більше 100 сторінок без врахування додатків.
Методи та критерії оцінювання: При оцінюванні кваліфікаційної роботи беруться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи відбувається в порядку: виставлення оцінки за шкалою ЄКТС та переведення виставленої оцінки в національну та 100-бальну шкалу ( за середнім інтервальним значенням)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до виконання кваліфікаційної роботи для студентів спеціальності – 8.050101 «Комп’ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв» / Укл. Дорошенко А.В., Скорохода О.В. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014.-20 с.
2. Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаціної комісії Національного університету «Львівська політехніка» / В.А.Павлиш, О.Р.Давидчак, А.Г.Загородній, О.Ю.Лозинський, Л.М.Пилипенко, В.М.Свірідов, Д.В.Федасюк. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015.- 36 с.