Інноваційні інформаційні технології

Спеціальність: Системи штучного інтелекту
Код дисципліни: 7.122.04.O.001
Кількість кредитів: 7.00
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор: Камінський Р.М
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Використовувати набуті знання для формулювання задач оптимізації для створення комп’ютерних систем прийняття рішень. 2. Застосовувати пакети програм для створення задач оптимізації. 3. Використовувати отриманні знання для інтелектуального аналізу за допомогою еволюційних методів та алгоритмів. 4. Формувати знання та практичні навички для використання основних методів розв’язання задач математичного програмування для вирішення задач прийняття рішень. 5. Забезпечувати єдину методичну базу взаємодії курсу Математичні методи дослідження операцій та інших предметних дисциплін. 6. Мати уяву про стан і перспективу розвитку математичного програмування та їхнього програмного забезпечення. 7. Аналізувати дані.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Інтелектуальний аналіз даних Методи та засоби інтеграції даних Візуалізація даних Теорія прийняття рішень
Короткий зміст навчальної програми: Сучасний стан інформаційних технологій Концептуальна модель інформаційної технології Стартап технології Блокчейн технології Імунні технології Інтелектуальні технології Когнітивні технології
Методи та критерії оцінювання: лаборторні роботи - 40 письмовий екзамен - 40 усна компонента - 20
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Носенко Т.І. Інформаційні технології навчання: начальний посібник / Т.І. Носенко. – К.: Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, 2011. – 184 c. 3. Нікітін С. О. Основи комп’ютерних ігор та ігрових програм : довідник модуля. / С. О. Нікітін, Л. О. Нікітіна. – Х. : «Друкарня Мадрид», 2018. – 138 с. 4. Дасгупты Д. Искусственные иммунные системы и их применение / Д. Дасгупты. Пер. с англ. под ред А.А. Романюхи. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2006. – 344 с. 5. Башмаков А.И. Интеллектуальные информационные технологии: Учеб. Пособие / А.И. Башмаков, И.А. Башмаков - М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2005. - 304 с. 6. Егоров В. В. Когнитивные технологии : учеб. пособие / В. В. Егоров. – Минск : БГУИР, 2017. – 240 с. 7. Аршинов В.И. Социо-антропологические измерения конвергентных технологий. Методологические аспекты [Текст]: Коллективная монография / В.И. Аршинов, И.А. Асеева, Буданов В.Г., Гребенщикова Е.Г., Гримов О.А., Каменский Е.Г., Москалев И.Е., С.В. Пирожкова, М.А. Сущин, В.В. Чеклецов / Отв. ред. И.А. Асеева, В.Г. Буданов. – Курск: ЗАО «Университетская книга», 2015. – 238 с. 8. Кавасаки Г. Стартап: 11 мастер-классов от экс-евангелиста Арріе и самого дерзкого венчурного капиталиста Кремниевой долины / Г. Кавасаки; пер. с англ. Е. Корюкиной, предисл. Д. Яна. — М.: ООО «Юнайтед Пресс», 2010. — 254

Інноваційні інформаційні технології (курсова робота)

Спеціальність: Системи штучного інтелекту
Код дисципліни: 7.122.04.O.005
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Системи штучного інтелекту
Лектор: Камінський Р.М
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Використовувати набуті знання для формулювання задач оптимізації для створення комп’ютерних систем прийняття рішень. 2. Застосовувати пакети програм для створення задач оптимізації. 3. Використовувати отриманні знання для інтелектуального аналізу за допомогою еволюційних методів та алгоритмів. 4. Формувати знання та практичні навички для використання основних методів розв’язання задач математичного програмування для вирішення задач прийняття рішень. 5. Забезпечувати єдину методичну базу взаємодії курсу Математичні методи дослідження операцій та інших предметних дисциплін. 6. Мати уяву про стан і перспективу розвитку математичного програмування та їхнього програмного забезпечення. 7. Аналізувати дані.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Інтелектуальний аналіз даних Методи та засоби інтеграції даних Візуалізація даних Теорія прийняття рішень
Короткий зміст навчальної програми: Сучасний стан інформаційних технологій Концептуальна модель інформаційної технології Стартап технології Блокчейн технології Імунні технології Інтелектуальні технології Когнітивні технології
Методи та критерії оцінювання: курсова робота - 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Носенко Т.І. Інформаційні технології навчання: начальний посібник / Т.І. Носенко. – К.: Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, 2011. – 184 c. 3. Нікітін С. О. Основи комп’ютерних ігор та ігрових програм : довідник модуля. / С. О. Нікітін, Л. О. Нікітіна. – Х. : «Друкарня Мадрид», 2018. – 138 с. 4. Дасгупты Д. Искусственные иммунные системы и их применение / Д. Дасгупты. Пер. с англ. под ред А.А. Романюхи. – М.: ФИЗМАТЛИТ, 2006. – 344 с. 5. Башмаков А.И. Интеллектуальные информационные технологии: Учеб. Пособие / А.И. Башмаков, И.А. Башмаков - М.: Изд-во МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2005. - 304 с. 6. Егоров В. В. Когнитивные технологии : учеб. пособие / В. В. Егоров. – Минск : БГУИР, 2017. – 240 с. 7. Аршинов В.И. Социо-антропологические измерения конвергентных технологий. Методологические аспекты [Текст]: Коллективная монография / В.И. Аршинов, И.А. Асеева, Буданов В.Г., Гребенщикова Е.Г., Гримов О.А., Каменский Е.Г., Москалев И.Е., С.В. Пирожкова, М.А. Сущин, В.В. Чеклецов / Отв. ред. И.А. Асеева, В.Г. Буданов. – Курск: ЗАО «Университетская книга», 2015. – 238 с. 8. Кавасаки Г. Стартап: 11 мастер-классов от экс-евангелиста Арріе и самого дерзкого венчурного капиталиста Кремниевой долины / Г. Кавасаки; пер. с англ. Е. Корюкиной, предисл. Д. Яна. — М.: ООО «Юнайтед Пресс», 2010. — 254