Управління ІТ-продуктами
Спеціальність: Системи і методи прийняття рішень
Код дисципліни: 7.124.01.E.019
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: Професор кафедри ММП, д.е.н., проф. М.І. Бублик
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1). Здатність аналізувати масові соціальні та економічні явища й процеси на сучасному ІТ-ринку, здійснювати маркетингові дослідження та просувати ІТ-продукти сучасними методами та інструментами на ринку інформаційних технологій.
2). Здатність продемонструвати практики управління маркетинг-міксом суб’єктів господарювання ринку інформаційних технологій, розроблення концепції ІТ-продукту, проведення маркетингового планування та здійснення маркетингового менеджменту в ІТ-компаніях.
Результати навчання: 1). Здатність аналізувати масові соціальні та економічні явища й процеси на сучасному ІТ-ринку, здійснювати маркетингові дослідження та просувати ІТ-продукти сучасними методами та інструментами на ринку інформаційних технологій.
2). Здатність продемонструвати практики управління маркетинг-міксом суб’єктів господарювання ринку інформаційних технологій, розроблення концепції ІТ-продукту, проведення маркетингового планування та здійснення маркетингового менеджменту в ІТ-компаніях.
3). Здатність виявляти навики мотивувати людей та об’єднуватися для досягнення спільної мети щодо ефективного управління ІТ-продуктами.
4). Здатність ефективного ділового спілкування, володіння налагодженими контактами в галузі ІТ, оформлення документації: укладення договорів, оформлення рахунків-фактур, актів в галузі ІТ.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Розподілені інформаційні системи
Аналіз бізнес-процесів
Короткий зміст навчальної програми: Метою викладання дисципліни «Управління ІТ продуктами» є надання системи базових знань з теорії і практики управління маркетинг-міксом суб’єктів господарювання ринку інформаційних технологій, розроблення концепції ІТ-продукту, проведення маркетингового планування та здійснення маркетингового менеджменту в ІТ-компаніях; формування системи теоретичних знань і практичних навичок маркетингового дослідження ІТ-ринку, включаючи аналізування статистичних даних для встановлення кількісних та якісних співвідношень між масовими соціальними та економічними явищами і процесами, створення та використання інформаційно-аналітичних баз для розроблення і підтримки прийняття рішень щодо управління ІТ-продуктами.
Опис: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%). іспит, тестування 50%, усна компонента 10%
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%). іспит, тестування 50%, усна компонента 10%
Критерії оцінювання результатів навчання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%). іспит, тестування 50%, усна компонента 10%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Закон України "Про інформацію" від 2 жовтня 1992 р. № 2658 ХІІ / Відомості Верховної Ради (ВВР), 1992. №48. Ст. 650.
2. Закон України "Про Концепцію Національної програми інформатизації" від 4 лютого 1998 р. № 75/98 ВР/ Відомості Верховної Ради (ВВР), 1998. №27-28. Ст. 182.
3. Єжова Л.Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2002. 560 с.
5. Лазарєва С. Ф. Економіка та організація інформаційного бізнесу: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2002. 667 с.
6. Маркетинг: Навч. посібник / Мальчик М.В., Гонтаренко Н.А., Попко О.В., Толчанова З.О., Король Б.О., Мартинюк О.В., Коваль С.І.; за заг. ред. д.е.н., проф. Мальчик М.В. – Рівне: НУВГП, 2014. – 444 с.
7. Маркетингово-логістичні процеси в економіці: теорія та практика: Монографія / Мальчик М.В., Попко О.В., Гонтаренко Н.А., Толчанова З.О., Мартинюк О.В., Коваль С.І., Мельник Т.Д; за редакцією Мальчик М.В. – Рівне: НУВГП, 2015. – 192 с.
8. Мельник, В. Д. Маркетинг інформаційних продуктів та послуг : конспект лекцій / В. Д. Мельник. Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2005. 261 с.
9. Палеха, Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] : навчальний посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. Київ : Ліра-К, 2013. 478 с. : табл. - ISBN 978-966-2609-07-3
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).