Управління ІТ-продуктами
Спеціальність: Системи і методи прийняття рішень
Код дисципліни: 7.124.01.E.019
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: Професор кафедри ММП, д.е.н., проф. М.І. Бублик
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1). Здатність аналізувати масові соціальні та економічні явища й процеси на сучасному ІТ-ринку, здійснювати маркетингові дослідження та просувати ІТ-продукти сучасними методами та інструментами на ринку інформаційних технологій.
2). Здатність продемонструвати практики управління маркетинг-міксом суб’єктів господарювання ринку інформаційних технологій, розроблення концепції ІТ-продукту, проведення маркетингового планування та здійснення маркетингового менеджменту в ІТ-компаніях.
Результати навчання: 1). Здатність аналізувати масові соціальні та економічні явища й процеси на сучасному ІТ-ринку, здійснювати маркетингові дослідження та просувати ІТ-продукти сучасними методами та інструментами на ринку інформаційних технологій.
2). Здатність продемонструвати практики управління маркетинг-міксом суб’єктів господарювання ринку інформаційних технологій, розроблення концепції ІТ-продукту, проведення маркетингового планування та здійснення маркетингового менеджменту в ІТ-компаніях.
3). Здатність виявляти навики мотивувати людей та об’єднуватися для досягнення спільної мети щодо ефективного управління ІТ-продуктами.
4). Здатність ефективного ділового спілкування, володіння налагодженими контактами в галузі ІТ, оформлення документації: укладення договорів, оформлення рахунків-фактур, актів в галузі ІТ.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Розподілені інформаційні системи
Аналіз бізнес-процесів
Короткий зміст навчальної програми: Метою викладання дисципліни «Управління ІТ продуктами» є надання системи базових знань з теорії і практики управління маркетинг-міксом суб’єктів господарювання ринку інформаційних технологій, розроблення концепції ІТ-продукту, проведення маркетингового планування та здійснення маркетингового менеджменту в ІТ-компаніях; формування системи теоретичних знань і практичних навичок маркетингового дослідження ІТ-ринку, включаючи аналізування статистичних даних для встановлення кількісних та якісних співвідношень між масовими соціальними та економічними явищами і процесами, створення та використання інформаційно-аналітичних баз для розроблення і підтримки прийняття рішень щодо управління ІТ-продуктами.
Опис: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%). іспит, тестування 50%, усна компонента 10%
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%). іспит, тестування 50%, усна компонента 10%
Критерії оцінювання результатів навчання: • Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%). іспит, тестування 50%, усна компонента 10%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Закон України "Про інформацію" від 2 жовтня 1992 р. № 2658 ХІІ / Відомості Верховної Ради (ВВР), 1992. №48. Ст. 650.
2. Закон України "Про Концепцію Національної програми інформатизації" від 4 лютого 1998 р. № 75/98 ВР/ Відомості Верховної Ради (ВВР), 1998. №27-28. Ст. 182.
3. Єжова Л.Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2002. 560 с.
5. Лазарєва С. Ф. Економіка та організація інформаційного бізнесу: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2002. 667 с.
6. Маркетинг: Навч. посібник / Мальчик М.В., Гонтаренко Н.А., Попко О.В., Толчанова З.О., Король Б.О., Мартинюк О.В., Коваль С.І.; за заг. ред. д.е.н., проф. Мальчик М.В. – Рівне: НУВГП, 2014. – 444 с.
7. Маркетингово-логістичні процеси в економіці: теорія та практика: Монографія / Мальчик М.В., Попко О.В., Гонтаренко Н.А., Толчанова З.О., Мартинюк О.В., Коваль С.І., Мельник Т.Д; за редакцією Мальчик М.В. – Рівне: НУВГП, 2015. – 192 с.
8. Мельник, В. Д. Маркетинг інформаційних продуктів та послуг : конспект лекцій / В. Д. Мельник. Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2005. 261 с.
9. Палеха, Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] : навчальний посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. Київ : Ліра-К, 2013. 478 с. : табл. - ISBN 978-966-2609-07-3
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).