Проектування засобів мобільних та хмарних обчислень в кіберфізичних системах

Спеціальність: Кіберфізичні системи
Код дисципліни: 7.123.04.E.019
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Електронні обчислювальні машини
Лектор: доцент Морозов Юрій Васильович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виробити у студентів чітке та систематизоване уявлення про методи і засоби мобільних та хмарних обчислень в кіберфізичних системах, проектування мобільних та хмарних обчислень в кіберфізичних системах. Ознайомити студентів із сучасними засобами дослідження та проектування мобільних та хмарних обчислень в кіберфізичних системахта надати їм можливість отримати практичні навички із застосування цих засобів.
Завдання: Загальні компетентності: ЗК4. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК7. Здатність приймати обґрунтовані рішення. Фахові компетентності: СК3. Здатність проектувати комп’ютерні системи та мережі з урахуванням цілей, обмежень, технічних, економічних та правових аспектів. СК8. Здатність забезпечувати якість продуктів і сервісів інформаційних технологій на протязі їх життєвого циклу. СК11. Здатність обирати ефективні методи розв’язування складних задач комп’ютерної інженерії, критично оцінювати отримані результати та аргументувати прийняті рішення.
Результати навчання: Результати навчання відповідно до освітньої програми: РН2. Знаходити необхідні дані, аналізувати та оцінювати їх. РН8. Застосовувати знання технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації програмно-технічних засобів комп’ютерних систем та мереж для вирішення складних задач комп’ютерної інженерії та дотичних проблем. РН10. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач комп’ютерної інженерії, аналізувати та оцінювати цю інформацію. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1. знати теоретичні основи захисту інформації в комп’ютерних мережах; 2. знати засади функціонування віртуальних приватних мереж (VPN); 3. знати принципи організації аналізу мережного трафіку, дослідження мережної топології та протидії мережним атакам; 4. знати принципи захисту комп’ютерних мереж з використанням мережних екранів; 5. вміти розробляти, встановлювати та налагоджувати комбіновані криптосистеми.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Комп’ютерні мережі Захист інформації в комп’ютерних системах Системне програмне забезпечення
Короткий зміст навчальної програми: Засоби мобільних обчислень. Кросплатформенні технології програмування для мобільних обчислень. Xamarin, React Native, Flutter. Принципи побудови інтерфейсу користувача у мобільних системах.Технології мережної взаємодії мобільних і хмарних додатків. Засоби розробки хмарних обчислень. Net core, Spring. Технології розгортання хмарних додатків. Засоби масштабування хмарних додатків.
Опис: Засоби мобільних обчислень. Кросплатформенні технології програмування для мобільних обчислень. Xamarin, React Native, Flutter. Принципи побудови інтерфейсу користувача у мобільних системах.Технології мережної взаємодії мобільних і хмарних додатків. Засоби розробки хмарних обчислень. Net core, Spring. Технології розгортання хмарних додатків. Засоби масштабування хмарних додатків.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль - письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, оцінювання виконаних індивідуальних завдань (30%); підсумковий контроль - контрольний захід, екзамен: письмово-усна форма (70 %).
Критерії оцінювання результатів навчання: Семестрова оцінка виставляється за умови виконання студентом навчального плану. Семестрова оцінка формується з результатів поточного контролю виконання лабораторних робіт і семестрового тестування. Результат семестрового тестування є добутком результату семестрового тесту у віртуальному навчальному середовищі та коефіцієнта лекційних тестів у віртуальному навчальному середовищі. Максимальна оцінка в балах - 100. Поточний контроль (лаб. Роботи) - 40. Екзаменаційний контроль: письмова компонента - 50, усна компонента - 10.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Вербицький О.В. Вступ до криптології. Львів, Львівський універс., 1998. 2. Ємець В., Мельник А., Попович Р. Сучасна криптографія. Основні поняття. Львів: БаК, 2003.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).