Розвиток методів і засобів контролю якості
Спеціальність: Якість, стандартизація та сертифікація
Код дисципліни: 7.175.06.E.021
Кількість кредитів: 7.00
Кафедра: Інформаційно-вимірювальних технологій
Лектор: Походило Євген
Володимирович, проф.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: За результатами вивчення
дисципліни фахівець повинен
знати:
- принципи побудови та
особливості ємнісних та
індуктивних сенсорів, їхні
електричні та математичні
моделі;
- суть імпедансного та
адмітансного методів
контролю якості продукції
неелектричної природи;
- способи вимірювання
параметрів імпедансу та
адмітансу двополюсників,
якими подаються об’єкти
контролю
Результати навчання: У результаті вивчення
навчальної дисципліни
здобувач повинен бути
здатним продемонструвати
наступні програмні результати
навчання:
- вміти аналізувати умови
проведення контролю якості
та вибирати сучасні методи і
засоби для його реалізації;
- вміти застосовувати сучасне
програмне забезпечення для
опрацювання і аналізу
результатів контролю якості;
- вміти вибрати стандартні
зразки контрольованої
продукції;
- організувати контроль якості
продукції з використанням
інформаційно-вимірювальних
технологій на підприємстві
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Методи та засоби вимірювань,
випробувань та контролю
Кваліметрія
Опрацювання результатів
вимірювань
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна “Розвиток методів
та засобів контролю якості” є
вибірковою дисципліною для
професійної та практичної
підготовки магістрів за
спеціалізацією 152.06 “Якість,
стандартизація та
сертифікація”. Дисципліна
містить лекційний курс,
лабораторні роботи,
практичні заняття та курсову
роботу
Опис: Вимірювання параметрів
імітансу двополюсників як
контроль якості об’єктів
кваліметрії неелектричної
природи. Класифікація
об’єктів кваліметрії, що
піддаються вимірювальному
контролю. Порівняльний
аналіз методів контролю
якості продукції з
використанням інформаційно-
вимірювальних технологій.
Контроль якості за
електрофізичними
параметрами та його
реалізація діелькометричним,
кондуктометричним та
імпедансним методами.
Електричні та математичні
моделі двополюсників, якими
подаються об’єкти
неелектричної природи.
Реалізація відносного методу
контролю якості продукції
неелектричної природи.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль ;
- проведення семестрового заліку та екзамену ;
- захист курсової роботи і диференційований залік за результатами її виконання та захисту;
- іспит, за результатами засвоєння матеріалу курсу.
Критерії оцінювання результатів навчання: Усне опитування, контрольна
робота (30%)
Підсумковий контроль (залік):
письмово-усна форма (70%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. ДСТУ 3021-95
Випробування і контроль
якості продукції. Терміни та
визначення.
2. Куць В.Р., Столярчук П.Г.,
Друзюк В.М. Кваліметрія.
Навч. Посібник – В-во
Львівської політехніки, 2012 –
282 с.
3. Походило Є.В. Імітансний
контроль якості /
Є.В.Походило, П.Г.
Столярчук. - Львів:
Видавництво Львівської
політехніки, 2012. - 164с.
4. Бубела Т.З., Столярчук П.Г.,
Походило Є.В. та ін. Методи
та прилади визначення
показників якості продукції.
Львів: Видавництво
Львівської політехніки, 20012.
– 292с.
5. Вимірювальні
перетворювачі (сенсори):
підручник /В.М.Ванько,
Є.С.Поліщук,
М.М.Дорожовець, В.О.Яцук,
Ю.В.Яцук; за ред. проф.
Є.С.Поліщука та проф.
В.М.Ванька – Львів: Ви-во
Львівської політехніки, 2015.-
584 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Розвиток методів і засобів контролю якості (курсова робота)
Спеціальність: Якість, стандартизація та сертифікація
Код дисципліни: 7.175.06.E.023
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Інформаційно-вимірювальних технологій
Лектор: Походило Євген
Володимирович, проф.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: За результатами вивчення
дисципліни фахівець повинен
знати:
- принципи побудови та
особливості ємнісних та
індуктивних сенсорів, їхні
електричні та математичні
моделі;
- суть імпедансного та
адмітансного методів
контролю якості продукції
неелектричної природи;
- способи вимірювання
параметрів імпедансу та
адмітансу двополюсників,
якими подаються об’єкти
контролю
Результати навчання: У результаті вивчення
навчальної дисципліни
здобувач повинен бути
здатним продемонструвати
наступні програмні результати
навчання:
- вміти аналізувати умови
проведення контролю якості
та вибирати сучасні методи і
засоби для його реалізації;
- вміти застосовувати сучасне
програмне забезпечення для
опрацювання і аналізу
результатів контролю якості;
- вміти вибрати стандартні
зразки контрольованої
продукції;
- організувати контроль якості
продукції з використанням
інформаційно-вимірювальних
технологій на підприємстві
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Методи та засоби вимірювань,
випробувань та контролю
Кваліметрія
Опрацювання результатів
вимірювань
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна “Розвиток методів
та засобів контролю якості” є
вибірковою дисципліною для
професійної та практичної
підготовки магістрів за
спеціалізацією 152.06 “Якість,
стандартизація та
сертифікація”. Дисципліна
містить лекційний курс,
лабораторні роботи,
практичні заняття та курсову
роботу
Опис: Вимірювання параметрів
імітансу двополюсників як
контроль якості об’єктів
кваліметрії неелектричної
природи. Класифікація
об’єктів кваліметрії, що
піддаються вимірювальному
контролю. Порівняльний
аналіз методів контролю
якості продукції з
використанням інформаційно-
вимірювальних технологій.
Контроль якості за
електрофізичними
параметрами та його
реалізація діелькометричним,
кондуктометричним та
імпедансним методами.
Електричні та математичні
моделі двополюсників, якими
подаються об’єкти
неелектричної природи.
Реалізація відносного методу
контролю якості продукції
неелектричної природи.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль ;
- проведення семестрового заліку та екзамену ;
- захист курсової роботи і диференційований залік за результатами її виконання та захисту;
- іспит, за результатами засвоєння матеріалу курсу.
Критерії оцінювання результатів навчання: Усне опитування, контрольна
робота (30%)
Підсумковий контроль (залік):
письмово-усна форма (70%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. ДСТУ 3021-95
Випробування і контроль
якості продукції. Терміни та
визначення.
2. Куць В.Р., Столярчук П.Г.,
Друзюк В.М. Кваліметрія.
Навч. Посібник – В-во
Львівської політехніки, 2012 –
282 с.
3. Походило Є.В. Імітансний
контроль якості /
Є.В.Походило, П.Г.
Столярчук. - Львів:
Видавництво Львівської
політехніки, 2012. - 164с.
4. Бубела Т.З., Столярчук П.Г.,
Походило Є.В. та ін. Методи
та прилади визначення
показників якості продукції.
Львів: Видавництво
Львівської політехніки, 20012.
– 292с.
5. Вимірювальні
перетворювачі (сенсори):
підручник /В.М.Ванько,
Є.С.Поліщук,
М.М.Дорожовець, В.О.Яцук,
Ю.В.Яцук; за ред. проф.
Є.С.Поліщука та проф.
В.М.Ванька – Львів: Ви-во
Львівської політехніки, 2015.-
584 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).