Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Якість, стандартизація та сертифікація
Код дисципліни: 7.175.06.O.013
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Інформаційно-вимірювальних технологій
Лектор: Прохоренко Сергій Вікторович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Освоєння вмінь практичних та опрацювання практики створення звітового матеріалу. Поглиблення вивчення i аналiз головних аспектів дiяльностi пiдприємства: оцiнка застосовуваних методик та використовуваного устаткування, технiко-економiчних показникiв у порiвняннi з сучасним науково - технiчним станом в данiй галузi, ознайомлення з особливостями технології виробництва засобів вимірювання, здобуття студентами навичок самостійної роботи та опрацювання матерiалiв, необхiдних для виконання в майбутньому кваліфікаційної роботи. Практика студента, що виконує кваліфікаційну роботу, передбачає ґрунтовне ознайомлення зi специфікою умов конкретного виробництва та його парком науково-дослiдницького обладнання з метою апробації запропонованих ідей та їх перевірки в промислових умовах. Отримання знань та умінь по використання методик виміру та розуміння того, як ці процеси, що мають місце у досліджуваних структурах (або є навмисно ініційовані самим дослідником) корелюють із зміною фізико-технічних характеристик досліджуваного матеріалу/структури.
Завдання: ознайомлення зi структурою підприємства де проходиться практику - науково-дослідної установи чи пiдроздiлу, що здійснює розроблення, виготовлення чи метрологiчну перевірку засобів вимiрювання; ознайомлення з порядком проведення науково-дослідних та конструкторсько-технологiчних робіт; ознайомлення з особливостями метрологічного забезпечення технологічних процесів; вивчення основних технологічних процесів виготовлення сучасних засобів вимірювальної техніки; отримання практичних навичок роботи з конструкторсько-технологiчною та нормативно-технічною документацією; конкретизація та обґрунтування актуальності вирішення проблеми досліджень за темою наступної роботи; освоєння принципів роботи обладнання та методик проведення досліджень; вивчення методів опрацювання результатів досліджень з використанням сучасного програмного забезпечення; проведення досліджень за спеціальністю відповідно до теми відповідної кваліфікаційної роботи; підготовка студентів до самостійного виконання професійних обов’язків та досліджень і розробок за спеціальністю. Iндивiдуальне завдання формується на основі майбутньої теми кваліфікаційної роботи. Зміст завдання повинен охоплювати питання, передбачені цією програмою. *Загальні компетентності: - Здатність генерувати нові ідеї (креативність). - Здатність спілкуватися, ставити задачі системам AI-пошуку іноземною технічною мовою - здатністю виконувати збір, аналіз та систематизацію науково- технічної інформації з різних джерел та з використанням агентів з штучною інтелігенцією * фахові компетентності: - здатність планувати і здійснювати інформаційно-технічне забезпечення діяльності з метрології, стандартизації, оцінювання відповідності, випробувань, контролю, управління якістю; - здатність застосовувати методи інженерії якості для вимірювань і діагностування типових технологічних об’єктів та процесів; - здатність розробляти і застосовувати методи і засоби контролю якості продукції та послуг; - здатність розробляти методики проведення експериментів і проводити експерименти на діючих макетах і зразках комп’ютеризованих діагностичних систем та їх підсистем, обробляти результати із застосуванням сучасних інформаційних технологій і технічних засобів.
Результати навчання: В результаті проходження практики студенти повинні отримати нові знання та уміння, які передбачені програмою підготовки спеціальності. -Мати здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі автоматизації та приладобудування, метрології та інформаційно-вимірювальної техніки, комп’ютеризованого технічного діагностування, метрологічного забезпечення приладами та засобами вимірювань, їх метрологічної перевірки і калібрування, що передбачає застосування метрології для вирішення прикладних діагностичних завдань галузей народного господарства; - вміти організувати та провадити вимірювання, технічний контроль і випробування; - вміти використовувати інформаційні технології при підбиранні та розробці програмного забезпечення для опрацювання вимірювальної інформації; - вміти пояснити та описати принципи побудови обчислювальних та вимірювальних підсистем та модулів, що використовуються при вирішення вимірювальних задач; Мати здатність до: -проведення пошуку та аналізу наукової та технічної літератури за тематикою досліджень; -узагальнювання інформації з літературних джерел та визначення мети, завдань та важливості досліджень, їх наукової новизни та практичної цінності; -отримування та аналіз результатів досліджень, проведення їх статистичного опрацювання; -проведення експериментальних досліджень з використанням обладнання та вимірювальних систем та оцінювання непевності отриманих результатів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Увесь блок навчальних дисциплін освоєний до цього моменту Студентом
Короткий зміст навчальної програми: Підготовка студентів до інженерної діяльності з усвідомлення апробованих шляхів підбору або розробки вимірювальних систем; завдання - вивчення основних принципів побудови сенсорів, ознайомлення з рівнем фізичних явищ, які лежать в основі функціонування різноманітних сенсорів, що дають змогу зареєструвати досліджувані процеси. Студенти проходять практику на посадах молодшого iнженерно-технiчного персоналу згідно із штатним розкладом пiдприємства, де проводиться практика
Опис: Ознайомлення з Вимірювальним процесом на базі практики,його Структурою та Елементами. Вивчення основних етапів науково-виробничого процесу; Вивчити етапи дослідницько-конструкторської роботи під час проектування або використання засобiв вимірювань; Ознайомитись з особливостями сертифiкацiї продукцiї; Ознайомитись з метрологiчним забезпеченням технологічного процесу чи сертифiкацiйних випробувань; Виконати певні операції на одному з етапів технологічного процесу, характерного для пiдприємства, де проводиться практика.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль знань студентів під час проведення занять; - оцінювання виконання практично-дослідницьких робіт; - проведення семестрового заліку.
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів у 100-бальній шкалі Заліковий контроль (письмова частина) {50-балів} Заліковий контроль (усна частина) {50-балів}
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Наказ Міністерства освіти України від 08.04.1993 № 93 (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міносвіти № 351 (v0351281-94) від 20.12.94) Про затвердження «Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України» / http://zakon.rada.gov.ua › z0035-93. Методичні рекомендації зі складання програми практики студентів вищих навчальних закладів Міністерства освіти України від 14.02.96 р. №31-5/97. / http://sites.znu.edu.ua › Metod_rekom_pro_rozrob_progr_prak Положення про організацію освітнього процесу в Національному університеті «Львівська політехніка», затверджене наказом ректора від 10.12.2015 р. № 235-10. / Збірник нормативних актів Національного університету «Львівська політехніка», Львів, вид. Львівської політехніки, 2018, с. 87 – 109. Положення про організацію проведення практики студентів Національного університету «Львівська політехніка», затверджене наказом ректора від 22.11.2017 р. № 265-10 / Збірник нормативних актів Національного університету «Львівська політехніка», Львів, вид. Львівської політехніки, 2018, с. 133 – 147. Порядок формування робочої програми навчальної дисципліни» затверджений наказом ректора від 24 червня 2016 року №118-06.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).