Сучасні Web-технології

Спеціальність: Математичне та комп'ютерне моделювання
Код дисципліни: 7.113.02.O.003
Кількість кредитів: 8.00
Кафедра: Прикладна математика
Лектор: Польовий В.Є.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення дисципліни «Сучасні Web-технології»: закласти термінологічний фундамент, навчити студентів основам сучасних інтернет технологій, їх практичному використанню та особливостям застосування під час реалізації інтернет проектів.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів освіти компетентностей: • загальних: ЗК3; ЗК5; ЗК6; ЗК12; ЗК15 відповідно до ОПП; • фахових: ФК2; ФК4 відповідно до ОПП
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: ЗН2; ЗН4; УМ5; УМ9 відповідно до ОПП. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: знати: підходи до аналізу предметних областей, основні технології створення Web-додатків, їх можливості, переваги та недоліки; вміти: аналізувати предметні області, формувати технічні завдання, використовувати сучасні засоби розробки WEB-сторінок, зокрема, Node.js, Docker, RabbitMQ, Angular, мікросервісну архітектуру при реалізації інтернет проектів, застосовувати набуті знання при розробці WEB-проектів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні: • Програмування Web-додатків, частина 1 • Програмування Web-додатків, частина 2 • Організація баз даних та знань Супутні: • Серверне Web-програмування • Технології великих баз даних
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Сучасні Web-технології» охоплює вивчення основ сучасних інтернет технологій, аналізувати предметні області, формувати технічні завдання, використовувати сучасні засоби розробки WEB-сторінок, зокрема, Node.js, Docker, RabbitMQ, Angular, мікросервісну архітектуру при реалізації інтернет проектів, застосовувати набуті знання при розробці WEB-проектів.
Опис: 1. Поглиблене вивчення основ JavaScript. 2. Ознайомлення з Docker та Docker compose для Node.js застосунків. 3. Розробка Node.js застосунків з допомогою Express.js. 4. MongoDB. Робота з MongoDB в Node.js застосунках. 5. Основні поняття мікросервісної архітектури. 6. Застосування мікросервісної архітектури при написанні Node.js застосунків. 7. Поглиблене вивчення JavaScript для роботи з DOM. 8. Вивчення фреймворку Angular.
Методи та критерії оцінювання: Допуск до лабораторних робіт; Захист лабораторних робіт; Підсумковий контроль (залік).
Критерії оцінювання результатів навчання: Лабораторні роботи - 40 Підсумковий контроль - 60
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Marijn Haverbeke. Eloquent JavaScript, 3rd Edition: A Modern Introduction to Programming. 2. David Flanagan, JavaScript: The Definitive Guide, 6th Edition, Publisher: O'Reilly Media, Inc. ISBN: 9780596805524, – 2011. 3. JavaScript / THE WORLD'S LARGEST WEB DEVELOPER SITE. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.w3schools.com/js/. 4. HTML5 Tutorial. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.w3schools.com/html/default.asp – Заголовок з екрану. 5. Microservices.io. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://microservices.io/. 6. Emmanouil Gkatziouras, A Developer's Essential Guide to Docker Compose, 1th Edition, Publisher: Packt Publishing, ISBN: 978-1803234366, -- 2022. 7. Angular . – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://angular.io/ - Заголовок з екрану.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).