Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Математичне та комп'ютерне моделювання
Код дисципліни: 7.113.02.O.012
Кількість кредитів: 13.50
Кафедра: Прикладна математика
Лектор: Керівники магістерських кваліфікаційних робіт
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Execution of the master's qualification work передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
загальні компетентності:
– ЗК1: професійні знання методів математичного моделювання і в області інформаційних технологій необхідні для майбутньої професійної діяльності чи подальшого навчання;
– ЗК2: уміння ставити та розв’язувати задачі в області математичного моделювання та інформаційних технологій;
– ЗК4: володіння дослідницькими навичками та потенціалом до подальшого навчання;
– ЗК5: мати навички розроблення та управління проектами;
– ЗК6: уміння до письмової та усної комунікації українською та іншими мовами;
– ЗК7: уміння працювати як індивідуально, так і в команді;
– ЗК8: креативність, здатність до системного мислення.
фахові компетентності:
– ФК1: професійні знання наукових понять, теорій та методів, необхідних для розуміння принципів побудови, аналітичного та числового (обчислювальний експеримент) дослідження математичних моделей;
– ФК2: професійні знання наукових понять, теорій та методів, необхідних для використання принципів збору, обробки та збереження інформації, розробки та програмної реалізації побудованих алгоритмів;
– ФК3: уміння застосовувати та інтегрувати знання і розуміння дисциплін інших спеціальностей;
– ФК4: уміння використовувати та впроваджувати нові технології, брати участь в модернізації систем та комплексів з метою підвищення їх ефективності;
– ФК6: здатність застосовувати професійно-профільовані знання та практичні навички для побудови розв’язання задач математичного моделювання явищ чи систем, а також експлуатації програмно-інформаційних комплексів;
– ФК7: вміння ідентифікувати, класифікувати та досліджувати модельовані системи та їх складових шляхом використання як аналітичних, так і числових методів;
– ФК8: уміння аргументувати вибір методів дослідження математичних моделей, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення.
Результати навчання: Знання:
– ЗН1: знання та розуміння наукових та математичних принципів, що лежать в основі математичного моделювання;
– ЗН2: професійні знання в області загальної теорії систем, основ аналітичних, стохастичних та числових підходів до дослідження моделей систем, інформаційних технологій збору та зберігання інформації, алгоритмів та їх програмної реалізації при дослідженнях за допомогою обчислювального експерименту;
– ЗН3: здатність продемонструвати поглиблені професійні знання в одній з областей математичного моделювання;
– ЗН4: професійні знання та навики щодо збору даних, їх обробки та моделювання (в тому числі з використанням обчислювального експерименту) процесів та явищ;
– ЗН5: знання сучасного стану справ та новітніх технологій в області математичного моделювання;
– ЗН6: здатність оцінювання впливу отриманих та рекомендованих рішень в суспільно-економічному, соціальному та екологічному контексті.
Уміння:
– УМ1: застосовувати знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення задач спеціальності, використовуючи відомі та створені нові методи;
– УМ2: застосовувати знання і розуміння для розв’язування задач синтезу та аналізу в модельованих системах;
– УМ3: системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей;
– УМ4: застосовувати знання технічних характеристик, конструкційних особливостей, призначення і правил експлуатації систем обладнання для вирішення задач моделювання;
– УМ5: проектувати, досліджувати, експлуатувати та налагоджувати програмне забезпечення та мережеве обладнання типові для задач математичного моделювання;
– УМ6: здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач спеціальності;
– УМ7: ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди;
– УМ8: ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу систем і їх складових;
– УМ9: поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів;
– УМ10: виконувати відповідні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою;
– УМ11: оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення.
Комунікація:
– КОМ1: уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, французькою);
– КОМ2: здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Автономія і відповідальність:
– АіВ1: здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати рішення;
– АіВ2: здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
– АіВ3: здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;
– АіВ4: здатність демонструвати розуміння основних засад охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Методи моделювання нелінійних процесів, підсумкова курсова робота, практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота має розв’язувати складну задачу математичного та комп’ютерного моделювання і передбачати проведення досліджень та/або здійснення інновацій. Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації.
Опис: Дипломна робота повинна мати таку структуру: титульний аркуш; завдання на виконання магістерської кваліфікаційної роботи; анотація українською мовою; анотація англійською мовою; реферат українською мовою (якщо планується захист іноземною мовою); реферат іноземною мовою (переклад реферату, якщо планується захист іноземною мовою); зміст; перелік скорочень, символів і спеціальних термінів (за необхідністю); вступ; аналітичний, теоретичний, дослідницький розділи; висновки; перелік використаних джерел; додатки.
Методи та критерії оцінювання: Контроль відсутній.
Критерії оцінювання результатів навчання: Контроль відсутній.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Контроль відсутній.
Рекомендована література: 1. Регламент перевірки на академічний плагіат кваліфікаційних робіт студентів, рукописів дисертацій та монографій, рукописів статей, поданих до публікування у періодичних наукових виданнях, в університеті [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://lpnu.ua/sites/default/files/2020/pages/2033/reglament-perevirki-na-akademichniy-plagiat.pdf
2. ДСТУ 3008:2015. Звіти у сфері науки і техніки. Структура та правила оформлювання/ Нац. стандарт України. – Вид. офіц. – Київ: ДП "УкрНДНЦ", 2017. – 31 с.
3. ДСТУ 8302:2015. Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні вимоги та правила складання / Нац. стандарт України. К.: ДП «УкрНДНЦ», 2016. – 20 с.
4. Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій Національного університету “Львівська політехніка” [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://lpnu.ua/sites/default/files/2020/pages/2032/svo-0313-pro-atestaciyu-zdobuvachiv-vischoi-osviti-ta-robotu-ekzamenaciynikh-komisiy.pdf
5. Методологія та методика наукового дослідження: навчальний посібник / В.О.Вихрущ, Ю.М.Козловський, Л.І.Ковальчук. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. 328 с.
6. Методологія і принципи наукових досліджень: навчальний посібник / Х.С.Соболь, Н.І.Петровська, О.М.Гуняк. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 92 с.
7. Основи методології та організації наукових досліджень: Навч. посібник для студентів, курсантів, аспірантів і ад’юнктів / за ред. Конверського. К.: Центр навчальної літератури, 2010. 353 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).