Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Роботомеханічні системи та комплекси
Код дисципліни: 7.131.01.O.014
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Робототехніка та інтегровані технології машинобудування
Лектор: Кузьо І.В., Боровець В.М., Шоловій Ю.П., Гурський В.М., , Дмитерко П.Р., Гурей В.І., Зелінський І.Д., Гаврильченко О.В., Магерус Н. І.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета даного модуля продемострувати студентами навички і вміння, які отримані в результаті навчання.
Завдання: Дослідити механізм чи пристрій пакувального обладнання, провести його розрахунок та удосконалення за певними критеріями.
Результати навчання: У результаті виконання магістерської кваліфікаційної роботи студент повинен знати: - конструктивно-функціональні особливості різноманітного транспортного та технологічного обладнання; - процедури структурного, кінематичного та силового аналізу виконавчих механізмів технологічного обладнання; - особливості розрахунку окремих деталей машин на міцність, витривалість, жорсткість, стійкість проти спрацювання тощо; - основи технологій обробки і виготовлення деталей машин; - способи та технології монтажу, експлуатації, обслуговування, та ремонту різноманітного транспортно-технологічного обладнання; - способи та методи моделювання технічних систем, постановки експериментів, аналітичного і чисельного опрацювання результатів наукових досліджень. У результаті виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи студент повинен уміти: - аналізувати конструктивно-функціональні особливості різноманітного транспортного та технологічного обладнання; - розробляти принципові, структурні, кінематичні та електричні схеми обладнання; - розробляти циклограми роботи обладнання для узгодження роботи усіх вузлів та механізмів; - проводити розрахунки деталей машин та елементів механізмів; - виконувати кінематичний, динамічний і силовий аналіз виконавчих механізмів технологічних машин; - розробляти технологічні процеси виготовлення деталей та складальних одиниць; - проводити техніко-економічне обгрунтування доцільності впровадження нових розробок у виробництво та модернізації існуючого обладнання; - аналізувати технологічне обладнання з погляду охорони праці та техніки безпеки; - моделювати і досліджувати різноманітні технічні системи, проводити експерименти, виконувати аналітичне і чисельне опрацювання результатів наукових досліджень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: - Теоретична механіка; - Теорія машин і механізмів; - Опір матеріалів; - Деталі машин; - Електротехніка; - Електроніка та мікропроцесорна техніка; - Технологія конструкційних матеріалів; - Матеріалознавство; - Нарисна геометрія, інженерна та комп'ютерна графіка; - Основи автоматизованого проектування; - Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання; - Технологічні основи машинобудування; - Гідропневмоавтоматика; - Машини та устаткування галузі; - Експлуатація та обслуговування машин; - Основи економіки; - Основи охорони праці; - Системи 3-D моделювання; - Комп'ютерне моделювання та автоматизація інженерних розрахунків; - Системи математичного та імітаційного моделювання; - Автоматизоване проектування технологічного обладнання; - Моделювання процесів і систем.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота є роботою дослідницького характеру, виконаною студентом під керівництвом викладача кафедри за обраною темою, затвердженою у встановленому порядку. Метою виконання роботи є перевірка ступеня фахової підготовки на даному етапі навчання, його вміння і навиків самостійного вирішення проектно-конструкторських та інженерно-дослідницьких задач прикладного плану на основі певного технічного завдання. Структура і зміст магістерської кваліфікаційної роботи: 1. Вступ, в якому розкривається сутність і стан наукової проблеми (задачі) та її актуальність, описується мета і задачі досліджень, наукова новизна і практичне значення отриманих результатів. 2. Основна частина, в якій подається огляд інформаційних джерел за тематикою роботи і вибір напрямків досліджень; виклад загальної методики і основних методів досліджень; проведені теоретичні і (або) експериментальні дослідження; аналіз і узагальнення результатів досліджень. 3. Висновки, в яких представляють найбільш важливі наукові та практичні результати, одержані в магістерській кваліфікаційній роботі, які повинні містити формулювання розв'язаної проблеми (задачі), її значення для науки і практики.
Опис: Магістерська кваліфікаційна робота є роботою дослідницького характеру, виконаною студентом під керівництвом викладача кафедри за обраною темою, затвердженою у встановленому порядку. Метою виконання роботи є перевірка ступеня фахової підготовки на даному етапі навчання, його вміння і навиків самостійного вирішення проектно-конструкторських та інженерно-дослідницьких задач прикладного плану на основі певного технічного завдання. Структура і зміст магістерської кваліфікаційної роботи: 1. Вступ, в якому розкривається сутність і стан наукової проблеми (задачі) та її актуальність, описується мета і задачі досліджень, наукова новизна і практичне значення отриманих результатів. 2. Основна частина, в якій подається огляд інформаційних джерел за тематикою роботи і вибір напрямків досліджень; виклад загальної методики і основних методів досліджень; проведені теоретичні і (або) експериментальні дослідження; аналіз і узагальнення результатів досліджень. 3. Висновки, в яких представляють найбільш важливі наукові та практичні результати, одержані в магістерській кваліфікаційній роботі, які повинні містити формулювання розв'язаної проблеми (задачі), її значення для науки і практики.
Методи та критерії оцінювання: При оцінюванні кваліфікаційної роботи за результатами публічного захисту береться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки Здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи Здобувача вищої освіти відбувається за національною шкалою із переведенням у 100-бальну шкалу (за середнім інтервальним значенням шкали оцінювання в університеті) наступним чином: "відмінно" - 94 бали; "добре" - 80 балів; "задовільно" - 60 балів; "незадовільно" - <50 балів.
Критерії оцінювання результатів навчання: При оцінюванні кваліфікаційної роботи за результатами публічного захисту береться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки Здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи Здобувача вищої освіти відбувається за національною шкалою із переведенням у 100-бальну шкалу (за середнім інтервальним значенням шкали оцінювання в університеті) наступним чином: "відмінно" - 94 бали; "добре" - 80 балів; "задовільно" - 60 балів; "незадовільно" - <50 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Цвіркун Л.І. Робототехніка та мехатроніка: навч. посіб. / Л.І. Цвіркун, Г. Грулер ; під заг. ред. Л.І. Цвіркуна ; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – 3-тє вид., переробл. і доповн. – Дніпро: НГУ, 2017. – 224 с. 2. Ямпольський Л. С., Поліщук М.М., Ткач М.М. Елементи робототехнічних систем і модулі ГВС.-К.: Вища шк., 1992. – 431с. 3. Ямпольський Л. С., Мельничук П. П. та ін., Гнучкі комп’ютеризовані системи: проектування, моделювання і управління: Підручник / Л. С. Ямпольський, П. П. Мельничук, Б. Б. Самотокін, М. М. Поліщук, М. М. Ткач, К. Б. Остапченко, О. І. Лісовиченко. — Житомир: ЖДТУ, 2005. — 680 с. 4. Григоров О. В., Петренко Н. О. Вантажопідйомні машини: Навч. посібник. НТУ «ХПІ», 2005. — 304 с. 5. Беспалько А.П., Гавва О.М., Токарчук СВ. Гігієнічні аспекти проектування пакувального обладнання. - Упаковка. 20Н). №1, с 38 - 42. 6. Гавва О.М., Беспалько А.П., Волчко АЛ., Кохан O.G. Пакувальне обладнання: Підручник. - К.: 1АЦ "Упаковка", 2010. - 744 с. 7. Кононюк А.Е., Басанько В.А. Довідник конструктора обладнання харчових виробництв. - К.: Техніка, 1981. - 320 с. 8. Марчевський В.М. Конструкторська документація курсових і дипломних проектів: Навчальний посібник. - К.: Норіта-плюс, 2006. - 280 с. 9. Соколенко АЛ. Моделювання процесів пакування / АЛ. Соколенко, В.Л. Яровий. Підручник. - Вінниця: Нова книга. - 2004. - 272 с. 10. Термінологічний словник пакувальника / Сторіжко ИЛ., Гавва О.М., Беспалько А.П., Волчко АЛ. Київ: ІАЦ "Упаковка", 1999. - 80 с. 11. Проць. Я.І. Захоплювальні пристрої промислових роботів: Навчальний посібник . – Тернопіль: Тернопільський державний технічний університет ім. І. Пулюя, 2008. – 232с. 12. Костюк В.І. Робототехніка: Підручник /В.І. Костюк та ін. –К.: Вища шк., 1994. – 447 с. 13. Ben-Zion Sandier. Robotics. Designing the Mechanisms for Automated Machinery. Second Edition. 1999. – 444 р. 14. Murat Akda. Design and analysis of robot manipulators by integrated cae procedures. 2008. – 150 р. 15. Andre Jaber. Concept design of an ultra-light industrial robot. 2012. – 97 р. 16. D. J. Todd. Fundamentals of Robot Technology: An Introduction to Industrial Robots, Teleoperators and Robot Vehicles. – London, 1986, 244 p. 17. https://www.kuka.com/ 18. https://www.fanuc.eu/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).