Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Роботомеханічні системи та комплекси
Код дисципліни: 7.131.01.O.014
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Робототехніка та інтегровані технології машинобудування
Лектор: Кузьо І.В., Боровець В.М., Шоловій Ю.П., Гурський В.М., , Дмитерко П.Р., Гурей В.І., Зелінський І.Д., Гаврильченко О.В., Магерус Н. І.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета даного модуля продемострувати студентами навички і вміння, які отримані в результаті навчання.
Завдання: Дослідити механізм чи пристрій пакувального обладнання, провести його розрахунок та удосконалення за певними критеріями.
Результати навчання: У результаті виконання магістерської кваліфікаційної роботи студент повинен знати: - конструктивно-функціональні особливості різноманітного транспортного та технологічного обладнання; - процедури структурного, кінематичного та силового аналізу виконавчих механізмів технологічного обладнання; - особливості розрахунку окремих деталей машин на міцність, витривалість, жорсткість, стійкість проти спрацювання тощо; - основи технологій обробки і виготовлення деталей машин; - способи та технології монтажу, експлуатації, обслуговування, та ремонту різноманітного транспортно-технологічного обладнання; - способи та методи моделювання технічних систем, постановки експериментів, аналітичного і чисельного опрацювання результатів наукових досліджень. У результаті виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи студент повинен уміти: - аналізувати конструктивно-функціональні особливості різноманітного транспортного та технологічного обладнання; - розробляти принципові, структурні, кінематичні та електричні схеми обладнання; - розробляти циклограми роботи обладнання для узгодження роботи усіх вузлів та механізмів; - проводити розрахунки деталей машин та елементів механізмів; - виконувати кінематичний, динамічний і силовий аналіз виконавчих механізмів технологічних машин; - розробляти технологічні процеси виготовлення деталей та складальних одиниць; - проводити техніко-економічне обгрунтування доцільності впровадження нових розробок у виробництво та модернізації існуючого обладнання; - аналізувати технологічне обладнання з погляду охорони праці та техніки безпеки; - моделювати і досліджувати різноманітні технічні системи, проводити експерименти, виконувати аналітичне і чисельне опрацювання результатів наукових досліджень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: - Теоретична механіка; - Теорія машин і механізмів; - Опір матеріалів; - Деталі машин; - Електротехніка; - Електроніка та мікропроцесорна техніка; - Технологія конструкційних матеріалів; - Матеріалознавство; - Нарисна геометрія, інженерна та комп'ютерна графіка; - Основи автоматизованого проектування; - Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання; - Технологічні основи машинобудування; - Гідропневмоавтоматика; - Машини та устаткування галузі; - Експлуатація та обслуговування машин; - Основи економіки; - Основи охорони праці; - Системи 3-D моделювання; - Комп'ютерне моделювання та автоматизація інженерних розрахунків; - Системи математичного та імітаційного моделювання; - Автоматизоване проектування технологічного обладнання; - Моделювання процесів і систем.
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота є роботою дослідницького характеру, виконаною студентом під керівництвом викладача кафедри за обраною темою, затвердженою у встановленому порядку. Метою виконання роботи є перевірка ступеня фахової підготовки на даному етапі навчання, його вміння і навиків самостійного вирішення проектно-конструкторських та інженерно-дослідницьких задач прикладного плану на основі певного технічного завдання. Структура і зміст магістерської кваліфікаційної роботи: 1. Вступ, в якому розкривається сутність і стан наукової проблеми (задачі) та її актуальність, описується мета і задачі досліджень, наукова новизна і практичне значення отриманих результатів. 2. Основна частина, в якій подається огляд інформаційних джерел за тематикою роботи і вибір напрямків досліджень; виклад загальної методики і основних методів досліджень; проведені теоретичні і (або) експериментальні дослідження; аналіз і узагальнення результатів досліджень. 3. Висновки, в яких представляють найбільш важливі наукові та практичні результати, одержані в магістерській кваліфікаційній роботі, які повинні містити формулювання розв'язаної проблеми (задачі), її значення для науки і практики.
Опис: Магістерська кваліфікаційна робота є роботою дослідницького характеру, виконаною студентом під керівництвом викладача кафедри за обраною темою, затвердженою у встановленому порядку. Метою виконання роботи є перевірка ступеня фахової підготовки на даному етапі навчання, його вміння і навиків самостійного вирішення проектно-конструкторських та інженерно-дослідницьких задач прикладного плану на основі певного технічного завдання. Структура і зміст магістерської кваліфікаційної роботи: 1. Вступ, в якому розкривається сутність і стан наукової проблеми (задачі) та її актуальність, описується мета і задачі досліджень, наукова новизна і практичне значення отриманих результатів. 2. Основна частина, в якій подається огляд інформаційних джерел за тематикою роботи і вибір напрямків досліджень; виклад загальної методики і основних методів досліджень; проведені теоретичні і (або) експериментальні дослідження; аналіз і узагальнення результатів досліджень. 3. Висновки, в яких представляють найбільш важливі наукові та практичні результати, одержані в магістерській кваліфікаційній роботі, які повинні містити формулювання розв'язаної проблеми (задачі), її значення для науки і практики.
Методи та критерії оцінювання: При оцінюванні кваліфікаційної роботи за результатами публічного захисту береться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки Здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи Здобувача вищої освіти відбувається за національною шкалою із переведенням у 100-бальну шкалу (за середнім інтервальним значенням шкали оцінювання в університеті) наступним чином: "відмінно" - 94 бали; "добре" - 80 балів; "задовільно" - 60 балів; "незадовільно" - <50 балів.
Критерії оцінювання результатів навчання: При оцінюванні кваліфікаційної роботи за результатами публічного захисту береться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки Здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи Здобувача вищої освіти відбувається за національною шкалою із переведенням у 100-бальну шкалу (за середнім інтервальним значенням шкали оцінювання в університеті) наступним чином: "відмінно" - 94 бали; "добре" - 80 балів; "задовільно" - 60 балів; "незадовільно" - <50 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Цвіркун Л.І. Робототехніка та мехатроніка: навч. посіб. / Л.І. Цвіркун, Г. Грулер ; під заг. ред. Л.І. Цвіркуна ; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – 3-тє вид., переробл. і доповн. – Дніпро: НГУ, 2017. – 224 с. 2. Ямпольський Л. С., Поліщук М.М., Ткач М.М. Елементи робототехнічних систем і модулі ГВС.-К.: Вища шк., 1992. – 431с. 3. Ямпольський Л. С., Мельничук П. П. та ін., Гнучкі комп’ютеризовані системи: проектування, моделювання і управління: Підручник / Л. С. Ямпольський, П. П. Мельничук, Б. Б. Самотокін, М. М. Поліщук, М. М. Ткач, К. Б. Остапченко, О. І. Лісовиченко. — Житомир: ЖДТУ, 2005. — 680 с. 4. Григоров О. В., Петренко Н. О. Вантажопідйомні машини: Навч. посібник. НТУ «ХПІ», 2005. — 304 с. 5. Беспалько А.П., Гавва О.М., Токарчук СВ. Гігієнічні аспекти проектування пакувального обладнання. - Упаковка. 20Н). №1, с 38 - 42. 6. Гавва О.М., Беспалько А.П., Волчко АЛ., Кохан O.G. Пакувальне обладнання: Підручник. - К.: 1АЦ "Упаковка", 2010. - 744 с. 7. Кононюк А.Е., Басанько В.А. Довідник конструктора обладнання харчових виробництв. - К.: Техніка, 1981. - 320 с. 8. Марчевський В.М. Конструкторська документація курсових і дипломних проектів: Навчальний посібник. - К.: Норіта-плюс, 2006. - 280 с. 9. Соколенко АЛ. Моделювання процесів пакування / АЛ. Соколенко, В.Л. Яровий. Підручник. - Вінниця: Нова книга. - 2004. - 272 с. 10. Термінологічний словник пакувальника / Сторіжко ИЛ., Гавва О.М., Беспалько А.П., Волчко АЛ. Київ: ІАЦ "Упаковка", 1999. - 80 с. 11. Проць. Я.І. Захоплювальні пристрої промислових роботів: Навчальний посібник . – Тернопіль: Тернопільський державний технічний університет ім. І. Пулюя, 2008. – 232с. 12. Костюк В.І. Робототехніка: Підручник /В.І. Костюк та ін. –К.: Вища шк., 1994. – 447 с. 13. Ben-Zion Sandier. Robotics. Designing the Mechanisms for Automated Machinery. Second Edition. 1999. – 444 р. 14. Murat Akda. Design and analysis of robot manipulators by integrated cae procedures. 2008. – 150 р. 15. Andre Jaber. Concept design of an ultra-light industrial robot. 2012. – 97 р. 16. D. J. Todd. Fundamentals of Robot Technology: An Introduction to Industrial Robots, Teleoperators and Robot Vehicles. – London, 1986, 244 p. 17. https://www.kuka.com/ 18. https://www.fanuc.eu/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).