Інжиніринг зварних конструкцій (курсова робота)

Спеціальність: Технології та устаткування зварювання
Код дисципліни: 7.131.05.E.020
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Нафтогазова інженерія та зварювання
Лектор: Назар І.Б.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Надати студенту теоретичні та практичні навички з інжинірингу для розробки та управління проектними, дослідницькими, виробничими, експлуатаційними та моніторинговими процесами створення та супроводження зварних металоконструкцій на всіх етапах їхнього життєвого циклу – від розробки концепції конструкцій, виготовлення, експлуатації та до утилізації
Завдання: загальні компетентності: - Здатність виявляти, ставити та вирішувати інженерно-технічні та науко-во-прикладні проблеми (ЗК 1); - Здатність генерувати нові ідеї (креативність) (ЗК 3); - Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями (ЗК 6); фахові компетентності: - Здатність застосовувати відповідні методи і ресурси сучасної інженерії для знаходження оптимальних рішень широкого кола інженерних задач із за-стосуванням сучасних підходів, методів прогнозування, інформаційних техно-логій та з урахуванням наявних обмежень за умов неповної інформації та супе-речливих вимог (ФК 1); - Здатність описати, класифікувати та змоделювати широке коло техніч-них об’єктів та процесів, що ґрунтується на глибокому знанні та розумінні тео-рій та практик механічної інженерії, а також знаннях суміжних наук (ФК 2); - Здатність зрозуміло і недвозначно доносити власні висновки, знання та пояснення до фахівців і нефахівців, зокрема і в процесі викладацької діяльності (ФК 4); - Здатність здійснити оцінювання ресурсу та прогнозування надійності зварних конструкцій за результатами доступних та апріорних даних, а також неруйнівного контролю. Розуміння фундаментальних проблем механіки крих-кого та в’язкого руйнування матеріалів (ФКС 1.1);
Результати навчання: РН1 Застосовувати спеціалізовані концептуальні знання новітніх методів та методик проєктування, аналізу і дослідження конструкцій, машин та/або процесів в галузі машинобудування та суміжних галузях знань. РН2 Розробляти і ставити на виробництво нові види продукції, зокрема виконувати дослідно-конструкторські роботи та/або розробляти технологічне забезпечення процесу їх виготовлення. РН3 Застосовувати системи автоматизації для виконання досліджень, проектно-конструкторських робіт, технологічної підготовки та інженерного аналізу в машинобудуванні. РН4 Використовувати сучасні методи оптимізації параметрів технічних систем засобами системного аналізу, математичного та комп’ютерного моделювання, зокрема за умов неповної та суперечливої інформації. РН5 Самостійно ставити та розв’язувати задачі інноваційного характеру, аргументувати і захищати отримані результати та прийняті рішень; РН 7 - Зрозуміло і недвозначно презентувати результати досліджень та проектів, доносити власні висновки, аргументи та пояснення державною та іноземною мовами усно і письмово колегам, здобувачам освіти та представникам інших професійних груп різного рівня РН 11 - Розробляти управлінські та/або технологічні рішення за невизначених умов та вимог, оцінювати і порівнювати альтернативи, аналізувати ризики, прогнозувати можливі наслідки
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Дисципліни бакалаврату Управління проектами на виробництві Інженерія поверхні Діагностика конструкцій і споруд
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення цієї навчальної дисципліни студент набуває теоретичних та практичних знань, пов’язаних з творчими, проектними, дослідницькими, виро-бничими, експлуатаційними та моніторинговими процесами створення та су-проводження зварних металоконструкцій на всіх етапах їхнього життєвого цик-лу – від розробки концепції конструкцій до утилізації.
Опис: Що таке інжиніринг. Виникнення поняття та види. Інжинірингові послуги. Інновації. Інжиніринг зварних конструкцій (підготовка машинобудівного виробництва) Інжиніринг зварних конструкцій (проєктування і технологічність) Інжиніринг зварних конструкцій (виготовлення) Інжиніринг планування складально-зварювальних цехів
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у студентів відбувається за такими методами: 1. Захист курсової роботи в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень. 2. Поточний експрес-контроль засобами віртуального навчального середовища або усним опитуванням, тестами, оцінкою активності та внесених пропозицій.
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист курсової роботи в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень - 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Інжиніринг зварних конструкцій: навч. посібник ВНС НУЛП [Електрон-ний ресурс] / – Режим доступу: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=14830 Карпенко А.С. Технологічна оснастка у зварювальному виробництві К: Арістей, 2005. 265 c. Березін Л.Я., Хоменко М.М., Карпенко А.С. Засоби технологічного оснащення зварювального виробництва. Навчальний посібник Чернігів: ЧДТУ, 2003. –142 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).