Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Комп'ютерний інжиніринг в машинобудуванні
Код дисципліни: 7.133.06.O.013
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Проектування машин та автомобільного інжинірингу
Лектор: Керівниками практики є викладачі кафедри проектування та експлуатації машин.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: ..
Завдання: ..
Результати навчання: • вміння розробляти технічне завдання на проектування деталей, механізмів та вузлів автотранспортних засобів транспортних засобів. • здатність конструювати вузли для обладнання автотранспортних засобів з проведенням відповідних розрахунків та моделювання на ПЕОМ. • спроможність використовувати існуючі та здатність розробляти нові автотранспортні засоби. • здатність здійснювати контроль функціонування, технічне та організаційне забезпечення робіт з діагностування та сервісного обслуговування автотранспортних засобів. • здатність проводити експериментальні дослідження та сертифікацію автотранспортних засобів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Професійно-оріентовані, спеціальні, фундаментальні, соціально-економічні та гуманітарні дисципліни передбачені навчальним планом відповідної спеціальності.
Короткий зміст навчальної програми: Визначається темою кваліфікаційної роботи: • дослідницька робота зі створення та вдосконалення існуючих конструкцій колісних та гусеничних транспортних засобів; • моделювання технічних систем; • застосування математичних методів планування та обробки результатів експериментів; • проведення експериментальних досліджень та сертифікації колісних та гусеничних транспортних засобів
Опис: Визначається темою кваліфікаційної роботи: • дослідницька робота зі створення та вдосконалення існуючих конструкцій колісних та гусеничних транспортних засобів; • моделювання технічних систем; • застосування математичних методів планування та обробки результатів експериментів; • проведення експериментальних досліджень та сертифікації колісних та гусеничних транспортних засобів;
Методи та критерії оцінювання: По завершенню практики студент готує звіт, який підлягає обов’язковому захисту перед керівником практики.
Критерії оцінювання результатів навчання: ..
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Література визначається темою практики (підручники, посібники, конструкторська та технологічна документація, атласи конструкцій, довідники, Інтернет ресурси тощо).
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).