Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Облік і оподаткування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.071.01.E.023
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: д.е.н., професор Скаско Олег Іванович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Реалізація поглибленої експериментально-дослідної компоненти у студентів щодо знань про методи перевірки теоретичних положень у наукових дослідженнях у сфері обліку, формування системних знань щодо основ підготовки наукових праць та презентацій наукових доповідей.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: інтегральних: - здатність ефективно вирішувати складні задачі в сфері обліку та оподаткування з використанням сучасних технічних засобів і новітніх методик та формування потенціалу особистого наукового й фахового вдосконалення в руслі глобальних тенденцій розвитку європейських та світових цінностей; загальних: - вміння працювати з науковою літературою, шукати, оцінювати і зберігати наукові дані, критично оцінювати отриману інформацію.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: - поглибити експериментально-дослідні компоненти щодо знань про методи наукових досліджень у сфері обліку, аналізу, аудиту та оподаткування; - вміти проявляти креативність та системне мислення; - вміти працювати з науковою літературою, шукати, оцінювати і зберігати наукові дані, критично оцінювати отриману інформацію; - вміти аргументувати свою позицію у вирішенні наукової проблеми.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: Методологія та організація наукових досліджень в обліку й аудиті
Короткий зміст навчальної програми: Опанування дисципліни передбачає використання експериментально-наукового інструментарію досліджень у бухгалтерському обліку, оподаткуванні, аналізі та аудиті, якими забезпечується досягнення мети дослідження і вирішення наукової проблеми.
Опис: Лекційні заняття (не передбачені ОНП)
Методи та критерії оцінювання: Виконання та захист лабораторних робіт з оформленням звітів (20%), роботу у віртуального навчального середовища, письмове тестування (60%) та усні відповіді (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Опублікування тез доповідей-60/ Презентація (виступ) наукової доповіді на конференції-40/ Разом за ПК - 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінювання знань студентів з дисципліни «Наукові дослідження та семінари за їх тематикою» проводиться відповідно до робочої навчальної програми у вигляді поточного контролю знань студентів та заліку. Поточний контроль знань студентів може проводитися за такими формами: а) під час практичних занять: - мультимедійне представлення матеріалів доповіді; - оцінка матеріалів доповіді; б) за результатами виконання завдань самостійного опрацювання: - оцінка виконання домашніх завдань під час заняття; - обговорення матеріалів доповідей з поставленого проблемного питання, проведення дискусій, підведення резюме з даного питання під час заняття. Максимальна кількість балів (100 балів) при оцінюванні знань студентів під час практичного заняття виставляється за такими критеріями: - опублікування спільно з науковим керівником тез на конференції – за цікаву тематику і змістовні тези за темою магістерської роботи; - за висвітлення наукової проблеми і доповіді на конференції.
Рекомендована література: ДСТУ 3008-95 «Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення». Розробник: Український інститут науково-технічної і економічної інформації; Технічний комітет стандартизації «Інформація і документація» (ТК 144), затверджено наказом ДП «УкрНДНЦ» від 22 червня 2015 р. № 61. Про затвердження Вимог до оформлення дисертації. Наказ МОН №40 від 12.01.2017р. Сидоренко В.К. Основи наукових досліджень / В.К. Сидоренко, П.В. Дмитренко: Навч. посібник. - К.: РННЦ «ДІНІТ», 2010. - 259 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Облік і оподаткування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.071.02.E.028
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: д.е.н., професор Скаско Олег Іванович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Реалізація поглибленої експериментально-дослідної компоненти у студентів щодо знань про методи перевірки теоретичних положень у наукових дослідженнях у сфері обліку, формування системних знань щодо основ підготовки наукових праць та презентацій наукових доповідей.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: інтегральних: - здатність ефективно вирішувати складні задачі в сфері обліку та оподаткування з використанням сучасних технічних засобів і новітніх методик та формування потенціалу особистого наукового й фахового вдосконалення в руслі глобальних тенденцій розвитку європейських та світових цінностей; загальних: - вміння працювати з науковою літературою, шукати, оцінювати і зберігати наукові дані, критично оцінювати отриману інформацію.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: - поглибити експериментально-дослідні компоненти щодо знань про методи наукових досліджень у сфері обліку, аналізу, аудиту та оподаткування; - вміти проявляти креативність та системне мислення; - вміти працювати з науковою літературою, шукати, оцінювати і зберігати наукові дані, критично оцінювати отриману інформацію; - вміти аргументувати свою позицію у вирішенні наукової проблеми.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: Методологія та організація наукових досліджень в обліку й аудиті
Короткий зміст навчальної програми: Опанування дисципліни передбачає використання експериментально-наукового інструментарію досліджень у бухгалтерському обліку, оподаткуванні, аналізі та аудиті, якими забезпечується досягнення мети дослідження і вирішення наукової проблеми.
Опис: Лекційні заняття (не передбачені ОНП)
Методи та критерії оцінювання: Виконання та захист лабораторних робіт з оформленням звітів (20%), роботу у віртуального навчального середовища, письмове тестування (60%) та усні відповіді (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Опублікування тез доповідей-60/ Презентація (виступ) наукової доповіді на конференції-40/ Разом за ПК - 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: ДСТУ 3008-95 «Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення». Розробник: Український інститут науково-технічної і економічної інформації; Технічний комітет стандартизації «Інформація і документація» (ТК 144), затверджено наказом ДП «УкрНДНЦ» від 22 червня 2015 р. № 61. Про затвердження Вимог до оформлення дисертації. Наказ МОН №40 від 12.01.2017р. Сидоренко В.К. Основи наукових досліджень / В.К. Сидоренко, П.В. Дмитренко: Навч. посібник. - К.: РННЦ «ДІНІТ», 2010. - 259 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Облік і оподаткування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.071.03.E.033
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: д.е.н., професор Скаско Олег Іванович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Реалізація поглибленої експериментально-дослідної компоненти у студентів щодо знань про методи перевірки теоретичних положень у наукових дослідженнях у сфері обліку, формування системних знань щодо основ підготовки наукових праць та презентацій наукових доповідей.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: інтегральних: - здатність ефективно вирішувати складні задачі в сфері обліку та оподаткування з використанням сучасних технічних засобів і новітніх методик та формування потенціалу особистого наукового й фахового вдосконалення в руслі глобальних тенденцій розвитку європейських та світових цінностей; загальних: - вміння працювати з науковою літературою, шукати, оцінювати і зберігати наукові дані, критично оцінювати отриману інформацію.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: - поглибити експериментально-дослідні компоненти щодо знань про методи наукових досліджень у сфері обліку, аналізу, аудиту та оподаткування; - вміти проявляти креативність та системне мислення; - вміти працювати з науковою літературою, шукати, оцінювати і зберігати наукові дані, критично оцінювати отриману інформацію; - вміти аргументувати свою позицію у вирішенні наукової проблеми.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: Методологія та організація наукових досліджень в обліку й аудиті
Короткий зміст навчальної програми: Опанування дисципліни передбачає використання експериментально-наукового інструментарію досліджень у бухгалтерському обліку, оподаткуванні, аналізі та аудиті, якими забезпечується досягнення мети дослідження і вирішення наукової проблеми.
Опис: Лекційні заняття (не передбачені ОНП)
Методи та критерії оцінювання: Виконання та захист лабораторних робіт з оформленням звітів (20%), роботу у віртуального навчального середовища, письмове тестування (60%) та усні відповіді (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Опублікування тез доповідей-60/ Презентація (виступ) наукової доповіді на конференції-40/ Разом за ПК - 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: ДСТУ 3008-95 «Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення». Розробник: Український інститут науково-технічної і економічної інформації; Технічний комітет стандартизації «Інформація і документація» (ТК 144), затверджено наказом ДП «УкрНДНЦ» від 22 червня 2015 р. № 61. Про затвердження Вимог до оформлення дисертації. Наказ МОН №40 від 12.01.2017р. Сидоренко В.К. Основи наукових досліджень / В.К. Сидоренко, П.В. Дмитренко: Навч. посібник. - К.: РННЦ «ДІНІТ», 2010. - 259 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Облік і оподаткування (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.071.04.E.038
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: д.е.н., професор Скаско Олег Іванович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Реалізація поглибленої експериментально-дослідної компоненти у студентів щодо знань про методи перевірки теоретичних положень у наукових дослідженнях у сфері обліку, формування системних знань щодо основ підготовки наукових праць та презентацій наукових доповідей.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: інтегральних: - здатність ефективно вирішувати складні задачі в сфері обліку та оподаткування з використанням сучасних технічних засобів і новітніх методик та формування потенціалу особистого наукового й фахового вдосконалення в руслі глобальних тенденцій розвитку європейських та світових цінностей; загальних: - вміння працювати з науковою літературою, шукати, оцінювати і зберігати наукові дані, критично оцінювати отриману інформацію.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: - поглибити експериментально-дослідні компоненти щодо знань про методи наукових досліджень у сфері обліку, аналізу, аудиту та оподаткування; - вміти проявляти креативність та системне мислення; - вміти працювати з науковою літературою, шукати, оцінювати і зберігати наукові дані, критично оцінювати отриману інформацію; - вміти аргументувати свою позицію у вирішенні наукової проблеми.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: Методологія та організація наукових досліджень в обліку й аудиті
Короткий зміст навчальної програми: Опанування дисципліни передбачає використання експериментально-наукового інструментарію досліджень у бухгалтерському обліку, оподаткуванні, аналізі та аудиті, якими забезпечується досягнення мети дослідження і вирішення наукової проблеми.
Опис: Лекційні заняття (не передбачені ОНП)
Методи та критерії оцінювання: Виконання та захист лабораторних робіт з оформленням звітів (20%), роботу у віртуального навчального середовища, письмове тестування (60%) та усні відповіді (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Опублікування тез доповідей-60/ Презентація (виступ) наукової доповіді на конференції-40/ Разом за ПК - 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: ДСТУ 3008-95 «Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення». Розробник: Український інститут науково-технічної і економічної інформації; Технічний комітет стандартизації «Інформація і документація» (ТК 144), затверджено наказом ДП «УкрНДНЦ» від 22 червня 2015 р. № 61. Про затвердження Вимог до оформлення дисертації. Наказ МОН №40 від 12.01.2017р. Сидоренко В.К. Основи наукових досліджень / В.К. Сидоренко, П.В. Дмитренко: Навч. посібник. - К.: РННЦ «ДІНІТ», 2010. - 259 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).