Управління талантами

Спеціальність: Управління персоналом та економіка праці
Код дисципліни: 7.051.02.E.017
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: к.е.н., доц. Винничук Роксолана Олександрівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - вміння запропонувати раціональні методи підбору та залучення талановитих працівників організації; - здатність сформувати модель компетенцій та, відповідно до неї, оцінити працівників організації; - вміння описати та проаналізувати основні етапи управління талантами в організації; - розуміти особливості мотивування талановитих працівників організації; - здатність побудувати систему наступництва та кадрового резерву організації; - наводити приклади практичного застосування управління талантами в різних галузях
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку соціально- економічних систем Економічна діагностика процесів інтелектуалізації підприємства Управління персоналом Кореквізити: Економіка та управління знаннями Управління продуктивністю Інноваційна економіка
Короткий зміст навчальної програми: Теоретичні аспекти поняття «талант» та його роль і значення в організації. Основні етапи управління талантами в організації. Рекрутинг в контексті управління талантами. Мотивація талантів організації. Розвиток персоналу, як необхідна складова управління талантами. Формування системи наступництва в організації. Оцінювання ефективності управління талантами в організації. Українські та закордонні практики управління талантами в організації.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (45%): індивідуальні письмові практичні завдання, усне опитування. Підсумковий контроль (55%, іспит): тестування, усна компонента.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Захарчин Г.М. Управління персоналом: навч. посібник / / Г.М.Захарчин, Л.Р.Струтинська, Н.П.Любомудрова, Р.О.Винничук.— Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. — 259 с. 2.Захарчин Г.М. Корпоративна культура: навч. посібник / Г.М.Захарчин, Н.П.Любомудрова, Р.О.Винничук, Н.В.Смолінська. — Львів: «Новий Світ-2000», 2011. — 342с. 3.Балабанова, Л.В. Управління персоналом: навч. посібник / Л.В. Балабанова, O.B. Сардак. - Київ : Центр учбової літератури, 2019. - 468 с. 4. Робертсон, Алан Управление талантами. Как извлечь выгоду из таланта ваших подчиненных [Текст] : пер. с англ./ А. Робертсон, Э. Грэм. - К.: Баланс Бизнес Букс, 2004. – 200 с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Управління талантами (курсовий проєкт)

Спеціальність: Управління персоналом та економіка праці
Код дисципліни: 7.051.02.E.018
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: к.е.н., доц. Винничук Роксолана Олександрівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - вміння запропонувати раціональні методи підбору та залучення талановитих працівників організації; - здатність сформувати модель компетенцій та, відповідно до неї, оцінити працівників організації; - вміння описати та проаналізувати основні етапи управління талантами в організації; - розуміти особливості мотивування талановитих працівників організації; - здатність побудувати систему наступництва та кадрового резерву організації; - наводити приклади практичного застосування управління талантами в різних галузях
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Ділова кар’єра Кореквізити: Управління стресами Економічна діагностика процесів інтелектуалізації підприємства
Короткий зміст навчальної програми: Критерії визначення талановитих працівників організації. Модель DISC. Командні ролі за класифікацією Белбіна. Карта компетенцій. Система мотивації талантів. KPI та OKR.
Методи та критерії оцінювання: Захист курсового проекту (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Захарчин Г.М. Управління персоналом: навч. посібник / / Г.М.Захарчин, Л.Р.Струтинська, Н.П.Любомудрова, Р.О.Винничук.— Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. — 259 с. 2.Захарчин Г.М. Корпоративна культура: навч. посібник / Г.М.Захарчин, Н.П.Любомудрова, Р.О.Винничук, Н.В.Смолінська. — Львів: «Новий Світ-2000», 2011. — 342с. 3.Балабанова, Л.В. Управління персоналом: навч. посібник / Л.В. Балабанова, O.B. Сардак. - Київ : Центр учбової літератури, 2019. - 468 с. 4. Робертсон, Алан Управление талантами. Как извлечь выгоду из таланта ваших подчиненных [Текст] : пер. с англ./ А. Робертсон, Э. Грэм. - К.: Баланс Бизнес Букс, 2004. – 200 с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).