Цифровізація в HRM
Спеціальність: Менеджмент персоналу (HR-менеджмент)
Код дисципліни: 7.073.03.O.005
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: к.е.н., доцент Панас Ярослав Володимирович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог.
ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.
СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів.
СК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію.
Результати навчання: ПРН2. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення.
ПРН5. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах;
ПРН8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення завдань управління організацією.
ПРН13. Вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу).
ПРНС2.5. Вміти розробляти, впроваджувати та аналізувати програми навчання і підвищення кваліфікації персоналу, проведення вишколів, атестацій працівників, застосовувати інструментарій стимулювання й утримання працівників організації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Оцінювання персоналу та HR-аналітика
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна презентує основи сучасних підходів та принципів до вивчення цифрових технологій, що застосовуються в управлінні персоналом в сучасних економічних умовах. Цифровізація як складова системи управління підприємством у цілому забезпечує автоматизацію кадрового обліку, розрахунку зарплати, найму, адаптації, оцінки ефективності діяльності та звільнення персоналу.
Опис: 1. Автоматизація основних задач управління персоналом
2. Електронне навчання персоналу
3. Система підбору персоналу
4. Системи мотивації персоналу та управління взаєминами з персоналом
5. Системи оцінювання персоналу
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль – виконання і захист лабораторних робіт та індивідуальних завдань, усне та фронтальне опитування.
Екзаменаційний контроль – письмове опитування, тестовий контроль, усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: виконання практичних завдань та поточне тестування - 45%;
Екзаменаційний контроль (письмова та усна компоненти) - 55%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Neelie Verlinden. HR Digital Transformation: The 6 Stages for Success. [Electronic resource] Academy to Innovate HR. Аccess mode: https://www.aihr.com/blog/guide-hr-digital-transformation-hr-transformation/
Subhra R Mondal, Francesca Di Virgilio, Subhankar Das. HR Analytics and Digital HR Practices: Digitalization post COVID-19 / Subhra R Mondal, Francesca Di Virgilio, Subhankar Das. - Palgrave Macmillan. - 1st ed. – 2022. – 299 p.
Where you go for software. [Electronic resource] G2 – Business Software Reviews. Аccess mode: https://www.g2.com/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Цифровізація в HRM (курсова робота)
Спеціальність: Менеджмент персоналу (HR-менеджмент)
Код дисципліни: 7.073.03.O.006
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: к.е.н., доцент Панас Ярослав Володимирович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.
СК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію.
Результати навчання: ПРН4. Обґрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї/
ПРН8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення завдань управління організацією.
ПРНС2.5. Вміти розробляти, впроваджувати та аналізувати програми навчання і підвищення кваліфікації персоналу, проведення вишколів, атестацій працівників, застосовувати інструментарій стимулювання й утримання працівників організації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Цифровізація в HRM
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна презентує основи сучасних підходів та принципів до вивчення цифрових технологій, що застосовуються в управлінні персоналом в сучасних економічних умовах. Цифровізація як складова системи управління підприємством у цілому забезпечує автоматизацію кадрового обліку, розрахунку зарплати, найму, адаптації, оцінки ефективності діяльності та звільнення персоналу.
Опис: 1. Узагальнення змісту та суті попередніх наукових та практичних досліджень впливу цифровізації на HRM.
2. Порівняльний аналіз сучасного програмного забезпечення для HRM
3. Розроблення рекомендацій щодо застосування програмного забезпечення для HRM в умовах практичної діяльності господарюючих суб'єктів.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль – виконання індивідуального завдання та захист курсової роботи, усне та фронтальне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: виконання індивідуального завдання курсової роботи 80%; усне опитування - 20%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Neelie Verlinden. HR Digital Transformation: The 6 Stages for Success. [Electronic resource] Academy to Innovate HR. Аccess mode: https://www.aihr.com/blog/guide-hr-digital-transformation-hr-transformation/
Subhra R Mondal, Francesca Di Virgilio, Subhankar Das. HR Analytics and Digital HR Practices: Digitalization post COVID-19 / Subhra R Mondal, Francesca Di Virgilio, Subhankar Das. - Palgrave Macmillan. - 1st ed. – 2022. – 299 p.
Where you go for software. [Electronic resource] G2 – Business Software Reviews. Аccess mode: https://www.g2.com/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).