Бренд працедавця і соціальна відповідальність
Спеціальність: Менеджмент персоналу (HR-менеджмент)
Код дисципліни: 7.073.03.E.022
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: Сватюк Оксана Робертівна, кандидат економічних наук, доцент
Любомудрова Надія Петрівна, кандидат економічних наук, доцент
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог.
2. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.
4. Здатність до ефективного використання та розвитку ресурсів організації.
Результати навчання: 1. Проєктувати ефективні системи управління організаціями.
6. Вміти удосконалювати систему НR менеджменту на основі
використання стратегії та політики менеджменту персоналу,
проектувати їх впровадження відповідно до стратегії розвитку
організації.
2.2. Вміти впроваджувати і використовувати інструментарій
попередження, профілактики розв'язання конфліктів.
АВ1.Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що
потребує нових підходів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
1.Фінансовий менеджмент
2. Цифровізація в HRМ.
3. Навчання і розвиток персоналу.
Кореквізити:
1. Управління конфліктами
2. Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Завданням вивчення дисципліни є розкриття значення бренду працедавця як одного із головних стратегічних активів організації, вивчення кількісних та якісних способів його оцінювання, вибір механізмів збільшення акціонерної вартості бізнесу за рахунок
2. позитивного HR-брендингу, як нематеріального активу організації. Впродовж вивчення цієї дисципліни проводиться детальний опис головних цільових аудиторій HR-брендингу, аналізуються ціннісні пропозиції працедавців (EVP) та очікування персоналу, на конкретних прикладах показано шляхи задоволення запитів працівників, створення сенсів та ціннісне наповнення HR- бренду. Розглядаються всі шість складових EVP та принципи її формування. Важливим аспектом дослідження в даній дисципліні є аналіз різних компонентів бренду працедавця та їх кореляція з системою пріоритетів тієї чи іншої цільової аудиторії. В якості однієї з технологій репутаційного менеджменту розглядається система глобальних рейтингів ділової репутації та розвиток HR-брендингу в Україні ( Премія HR-бренд). Окремим розділом розглядається поняття КСВ і її роль в управлінні брендом роботодавця; як бізнесу стати соціально відповідальним, чому це важливо і вигідно. У процесі вивчення дисципліни розглядаються КСВ-практики і реальні КСВ-проєкти.
Опис: Формування та складові бренду працедавця. Бренд, імідж, репутація: схожість та відмінність. HR-брендинг як основа ділової репутації організацій. Етапи роботи з HR-брендом. Управління HR-брендингом. Розвиток HR-брендингу в Україні. Ціннісна пропозиція персоналу організації (EVP). Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) в управлінні репутацією організацій. Вплив КСВ на розвиток бізнесу. Цільові аудиторії ділової репутації організацій. Комунікація брендів в умовах змін.
Методи та критерії оцінювання: Поточний та екзаменаційний контроль. Методи оцінювання рівня досягнення результатів навчання: вибіркове усне опитування; виступи на практичних заняттях; тести; оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних ідей та рішень, уточнень, доповнень, визначень тощо. Екзамен – письмове опитування, тестовий контроль, усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: виконання практичних завдань та поточне тестування - 45%;
Екзаменаційний контроль (письмова та усна компоненти) - 55%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. HR-брендинг в Україні. Теорія і практика / Т.Рябоконь та ін.– К. Джерела М, 2018-116 с.
3. Родіонов О. В. Вплив ділової репутації підприємства на його розвиток (Електронний ресурс) / О. В. Родіонов, Ю. С. Погорелов // Національна бібліотека України ім. В.І. Вернадського. – Режим доступу : www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Emp /17RodPog.html
4. Завербний А.С., Шпак Ю.Н., Побурко О.Я. Проблеми та перспективи застосування репутаційного менеджменту українськими підприємствами за умов зовнішньоекономічної діяльності. Електронний науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку». Випуск 41, 2020 р., с. 80-86. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/41_2020_ukr/15.pdf
5. Woodfin Glen. Online Reputation Management Top Tips DIY. URL: http://www.glenwoodfin.com/seo/onlinereputation-management-toptips-diy/
6. https://csr-ukraine.org/en/articles/6-ksv-praktik-shho-nadikhnut-menedzheriv-o/
7. https://buduysvoe.com/publications/yak-biznesu-staty-socialno-vidpovidalnym-chomu-ce-vazhlyvo-y-vygidno
8. https://mind.ua/publications/20227862-csr-software-yak-socialna-vidpovidalnist-perehodit-u-hmari
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Бренд працедавця і соціальна відповідальність (курсова робота)
Спеціальність: Менеджмент персоналу (HR-менеджмент)
Код дисципліни: 7.073.03.E.025
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: Сватюк Оксана Робертівна, кандидат економічних наук, доцент
Любомудрова Надія Петрівна, кандидат економічних наук, доцент
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 3. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).
6. Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом.
Результати навчання: 6. Вміти удосконалювати систему НR менеджменту на основі
використання стратегії та політики менеджменту персоналу,
проектувати їх впровадження відповідно до стратегії розвитку
організації.
10. Здатність сформувати ефективну модель управління командами в підприємництві та механізм адаптації й розвитку персоналу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
1.Фінансовий менеджмент
2. Цифровізація в HRМ.
3. Навчання і розвиток персоналу.
Кореквізити:
1. Управління конфліктами
2. Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Завданням КР є розкриття значення бренду працедавця як одного із головних стратегічних активів організації, вивчення кількісних та якісних способів його оцінювання, вибір механізмів збільшення акціонерної вартості бізнесу за рахунок
2. позитивного HR-брендингу, як нематеріального активу організації. Впродовж вивчення цієї дисципліни проводиться детальний опис головних цільових аудиторій HR-брендингу, аналізуються ціннісні пропозиції працедавців (EVP) та очікування персоналу, на конкретних прикладах показано шляхи задоволення запитів працівників, створення сенсів та ціннісне наповнення HR- бренду. Розглядаються всі шість складових EVP та принципи її формування. Важливим аспектом дослідження в даній дисципліні є аналіз різних компонентів бренду працедавця та їх кореляція з системою пріоритетів тієї чи іншої цільової аудиторії. В якості однієї з технологій репутаційного менеджменту розглядається система глобальних рейтингів ділової репутації та розвиток HR-брендингу в Україні ( Премія HR-бренд). Окремим розділом розглядається поняття КСВ і її роль в управлінні брендом роботодавця; як бізнесу стати соціально відповідальним, чому це важливо і вигідно. У процесі вивчення дисципліни розглядаються КСВ-практики і реальні КСВ-проєкти.
Опис: Формування та складові бренду працедавця. Бренд, імідж, репутація: схожість та відмінність. HR-брендинг як основа ділової репутації організацій. Етапи роботи з HR-брендом. Управління HR-брендингом. Розвиток HR-брендингу в Україні. Ціннісна пропозиція персоналу організації (EVP). Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) в управлінні репутацією організацій. Вплив КСВ на розвиток бізнесу. Цільові аудиторії ділової репутації організацій. Комунікація брендів в умовах змін.
Методи та критерії оцінювання: Поточний та екзаменаційний контроль. Методи оцінювання рівня досягнення результатів навчання: вибіркове усне опитування; виступи на практичних заняттях; тести; оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних ідей та рішень, уточнень, доповнень, визначень тощо. Екзамен – письмове опитування, тестовий контроль, усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: виконання практичних завдань та поточне тестування - 45%;
Екзаменаційний контроль (письмова та усна компоненти) - 55%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. HR-брендинг в Україні. Теорія і практика / Т.Рябоконь та ін.– К. Джерела М, 2018-116 с.
3. Родіонов О. В. Вплив ділової репутації підприємства на його розвиток (Електронний ресурс) / О. В. Родіонов, Ю. С. Погорелов // Національна бібліотека України ім. В.І. Вернадського. – Режим доступу : www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Emp /17RodPog.html
4. Завербний А.С., Шпак Ю.Н., Побурко О.Я. Проблеми та перспективи застосування репутаційного менеджменту українськими підприємствами за умов зовнішньоекономічної діяльності. Електронний науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку». Випуск 41, 2020 р., с. 80-86. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2020/41_2020_ukr/15.pdf
5. Woodfin Glen. Online Reputation Management Top Tips DIY. URL: http://www.glenwoodfin.com/seo/onlinereputation-management-toptips-diy/
6. https://csr-ukraine.org/en/articles/6-ksv-praktik-shho-nadikhnut-menedzheriv-o/
7. https://buduysvoe.com/publications/yak-biznesu-staty-socialno-vidpovidalnym-chomu-ce-vazhlyvo-y-vygidno
8. https://mind.ua/publications/20227862-csr-software-yak-socialna-vidpovidalnist-perehodit-u-hmari
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).