Управління талантами
Спеціальність: Менеджмент персоналу (HR-менеджмент)
Код дисципліни: 7.073.03.E.019
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: доцент кафедри менеджменту персоналу та адміністрування Навчально-наукового інституту економіки та менеджменту, кандидат економічних наук, доцент - Бойківська Галина Миколаївна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
ІТН. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог.
Загальних:
ЗК4. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.
Фахових:
СК3. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту;
СК4. Здатність до ефективного використання та розвитку ресурсів організації;
ФКС1.1. Здатність удосконалити систему менеджменту знань організації в умовах розвитку інтелектуально-інформаційного суспільства;
ФКС1.2. Здатність розробити та впровадити ефективну систему управління талантами в організації.
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання:
ПРН1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах;
ПРН2. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення;
ПРН6. Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень у непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність.
ПРН12. Вміти делегувати повноваження та керівництво організацією (підрозділом)
ПРН13. Вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу).
ПРНС1.1. Вміти удосконалювати систему менеджменту знань організації в умовах розвитку інтелектуально-інформаційного суспільства;
ПРНС1.2. Вміти розробляти та впроваджувати ефективну систему управління талантами в організації;
АВ2. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Рекрутинг та адаптація персоналу.
Цифровізація в HRM.
Кореквізити:
Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна презентує основи сучасних підходів та принципів управління талантами в організації. Розглядаються основні підходи до трактування понять талант та талант-менеджмент, характеризуються основні етапи управління талантами організації, ґрунтуючись на сучасних дослідженнях та розробках вітчизняних та закордонних вчених та практиків у сфері управління талантами. Дисципліна розрахована на майбутніх фахівців менеджменту та управління персоналом в різноманітних сферах господарської діяльності, зокрема в ІТсфері, туризмі, виробництві тощо.
Опис: Теоретичні аспекти поняття «талант» та його роль і значення в організації.Основні етапи управління талантами в організації. Рекрутинг в контексті управління талантами. Особливості пошуку талановитих працівників. Мотивація талантів організації. Розвиток персоналу, як необхідна складова управління талантами. Формування системи наступництва в організації. Оцінювання ефективності управління талантами в організації. Українські та закордонні практики управління талантами в організації.
Методи та критерії оцінювання: 1.Поточний контроль (45%):
- оцінювання знань на практичних заняттях (виконання ситуаційних завдань; участь у дискусіях; контрольне тестування);
- оцінювання виконання та захисту індивідуальних розрахункових (контрольних) робіт (правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи).
2.Екзаменаційний контроль (55%): оцінювання письмової та усної компоненти.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний та екзаменаційний контроль. Методи оцінювання знань: вибіркове усне опитування; виступи на практичних заняттях; тести; оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних ідей та рішень, уточнень, доповнень, визначень тощо. Екзамен – письмове опитування, тестовий контроль, усне опитування.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Захарчин Г.М. Управління персоналом: навч. посібник / / Г.М.Захарчин, Л.Р.Струтинська, Н.П.Любомудрова, Р.О.Винничук.— Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. — 259 с.
2.Захарчин Г.М. Корпоративна культура: навч. посібник / Г.М.Захарчин, Н.П.Любомудрова, Р.О.Винничук, Н.В.Смолінська. — Львів: «Новий Світ-2000», 2011. — 342с.
3.Балабанова, Л.В. Управління персоналом: навч. посібник / Л.В. Балабанова, O.B. Сардак. - Київ : Центр учбової літератури, 2019. - 468 с.
4. Робертсон, Алан Управління талантами. Як отримати вигоду з таланту ваших підлеглих [Текст]: пров. з англ. / А. Робертсон, Е. Грем. - К: Баланс Бізнес Букс, 2004. - 200 с.
5. Тарасенко В. С. Кадровий менеджмент : навчально-методичний посібник / В. С. Тарасенко. – Одеса : «Фенікс», 2021. – 38 с. Режим доступу : https://doi.org/10.32837/11300.15567
6. Taylor, S. (2018). Resourcing and talent management. Kogan Page Publishers. 452 р.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).