Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Код дисципліни: 7.073.04.O.011
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: ст. викл. Григор’єв Олександр Юрійович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Переддипломна практика має за мету підготувати студента до виконання магістерської кваліфікаційної роботи, сформувати необхідне інформаційне забезпечення відповідно до обраного об’єкта дослідження, апробації розроблених пропозицій та рекомендацій. Переддипломна практика є завершальним етапом підготовки студента до виконання дипломної роботи (магістерської роботи) та наступної самостійної діяльності з фаху.
Завдання: Відповідно до вимог освітньо-професійної програми за спеціальністю 073 «Менеджмент» та кваліфікаційних характеристик фахівця в результаті проходження практики студенти повинні набути таких компетентностей: • Загальні компетентності: - ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні; - ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність); - ЗК7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. • Фахові компетентності: - СК5. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління; - СК8. Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом; - СК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію.
Результати навчання: В результаті проходження практики студенти повинні отримати нові знання та уміння, які передбачені професійно-практичною складовою освітньо-професійної програми спеціальності «Менеджмент». • Програмні результати навчання: - ПРН2. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення; - ПРН7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті; - ПРН8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення задач управління організацією; - ПРН10. Демонструвати лідерські навички та вміння працювати у команді, взаємодіяти з людьми, впливати на їх поведінку для вирішення професійних задач; - ПРН11. Забезпечувати особистий професійний розвиток та планування власного часу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, Стратегічний менеджмент, Виконання дипломної кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Загальна характеристика підприємства. Дослідження стратегічного показника діяльності підприємства (організація) в контексті аналізування теми роботи (тенденції, проблеми, недоліки тощо). Побудова структурно-логічної схеми досягнення значення стратегічного показника підприємства (організації, підрозділу). Розроблення та прийняття конкретних правильних управлінських рішень (формування заходів) щодо виявлення та вирішення проблем у сфері виробничо-господарської і зовнішньоекономічної діяльності об’єкта дослідження. Науково-інноваційна діяльність в організації. Висновки і пропозиції.
Опис: Загальна характеристика підприємства. Дослідження стратегічного показника діяльності підприємства (організація) в контексті аналізування теми роботи (тенденції, проблеми, недоліки тощо). Побудова структурно-логічної схеми досягнення значення стратегічного показника підприємства (організації, підрозділу). Розроблення та прийняття конкретних правильних управлінських рішень (формування заходів) щодо виявлення та вирішення проблем у сфері виробничо-господарської і зовнішньоекономічної діяльності об’єкта дослідження. Науково-інноваційна діяльність в організації. Висновки і пропозиції.
Методи та критерії оцінювання: Змістове наповнення роботи: 60%; Оформлення роботи: 20%; Усна компонента: 20%.
Критерії оцінювання результатів навчання: Семестровий контроль проводиться у формі диференційованого заліку, що передбачає письмову (захист звіту з переддипломної практики) та усну (відповіді на усні запитання) компоненти.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Програма практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи для студентів освітніх програм «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Управління митною діяльністю» спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) рівня вищої освіти всіх форм навчання.. 2. Козик В.В. Зовнішньоекономічні операції і контракти. Навч. посіб. - 3-тє вид., перероб. і доп. / Козик В.В., Панкова Л.А., Григор’єв О.Ю., Босак А.О., Карп’як Я.С.– Львів: «Магнолія 2006», 2014. – 512с. 3. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г.Мукан О.В. Бюджетування зовнішньоекономічної діяльності організацій: Навч.посібник. - Львів: Видавництво «Растр-7», 2011. – 338с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).