Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 2
Спеціальність: Маркетинг і бізнес-аналітика
Код дисципліни: 6.075.12.O.008
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Економіки і маркетингу
Лектор: Старший викладач Чишинська-Глибович Ліліана Ігорівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
1. Навички практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності.
2. Вміння читати та перекладати тексти з української на англійську мову та навпаки.
3. Аналізувати прослуханий матеріал англійською мовою.
4. Знання граматичних правил.
2.3. Компетенції, якими треба оволодіти студенту:
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
• загальних:
ЗК10. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК11. Здатність працювати в команді.
ЗК12. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей
знань/видів економічної діяльності).
ЗК13. Здатність працювати в міжнародному контексті.
• фахових:
ФК4. Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими.
ФК12. Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу.
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання:
ПР10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
ПР17. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології.
• уміння:
УМ1. Розв'язання складних непередбачуваних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів, застосування інноваційних підходів
• комунікацію:
КОМ1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності.
КОМ2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
• автономію і відповідальність:
АВ1. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
АВ2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб.
АВ3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 1
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна передбачає вивчення спеціалізованої професійно орієнтованої термінології, розвиток вмінь та навичок аудіювання, говоріння, читання та письма, умінь моніторити, реферувати та анотувати професійно орієнтовану англомовну спеціалізовану літературу. Завдання вивчення дисципліни – набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними потребами; одержання новітньої фахової інформації через іноземні джерела; користування усним монологічним та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної, загальноекономічної та фахової тематики.
Опис: Тема 1. Marketing.
Тема 2. Planning
Тема 3. Managing people.
Тема 4. Conflict.
Тема 5. New Business.
Тема 6. Products.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування лексико-граматичного матеріалу на практичних заняттях, перевірки письмових робіт та домашніх завдань, письмового тестування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК)
Лабораторні заняття: 0
Практичні заняття: 70
РГР: 0
Інші види: 0
Разом: 70
Екзаменаційний контроль
письмова компонента: 15
усна компонента: 15
Разом за дисципліну: 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. S. Robbins. First Insights Into Business. Pearson Education Limited, 2000.
2. Байбакова І.М., Жилінська І.П., Кравець С.Ф. Business English (Part I). Вид-во ІППТ. Львів, 2003.
3. R. Murphy. English Grammar in Use.Cambridge University Press, 1997.
4. Байбакова І.М., Жилінська І.П., Кравець С.Ф. Business English (Part II). Вид-во ІППТ. Львів, 2003.
5. Л. М. Черноватий, В. І. Карабан, І. П. Ліпко, І. Ю. Набокова, В. О. Самохіна, О. В. Ребрій, І. Є. Фролова, Н. М. Ковальчук, М. В. Рябих, С. Л. Пчеліна, Т. М. Щокіна, О. І. Пєтухова, С. М. Романюк, А. І. Іванченко, Г. В. Малина. Практична граматика англійської мови з вправами: Базовий курс: Посібник для студентів вищих закладів освіти та середніх навчальних закладів з поглибленим вивченням англійської мови. – Вінниця: Нова книга, 2007. – 248 с.
6. Англійська мова. Fundamentals of Management: Методична розробка / Уклад.: О.М.Акмалдінова, Т.О. Вакуленко. – К.: НАУ, 2003. – 136 с.
7. Ian Mackenzie. Professional English in use. Finance. – Cambridge University Press. – 2011. – 144 p.
8. Tonya Trappe, Grahan Tullis. Intelligent Business. Coursebook. Intermediate Business English. – Pearson. – 2012Англійська мова. Fundamentals of management: Методична розробка / Уклад.: О.М. Акмалдінова, Т.О. Вакуленко. – К.: НАУ, 2003. – 136 с.
9. Ian Mackenzie. Professional English in use. Finance. – Cambridge University Press. – 2011. – 144 p.
10. Tonya Trappe, Grahan Tullis. Intelligent Business. Coursebook. Intermediate Business English. – Pearson. – 2012. – 176 p.
Допоміжна література
1. Business English: Бизнес-курсанглийскогоязыка / Под ред. Е.И. Кобзарь, Н.А. Лешнёвой. – Харьков: Парус, 2007. – 152 с.
2. Верховцова О.М. Методично-навчальний посібник з курсу ділової англійської мови для студентів факультету економіки та менеджменту.– Вінниця: Поділля, 2001. – 256 с.
3. Давиденко Л. М. Test your grammar and usage / Л. М. Давиденко. – Тернопіль: Підручники та посібники, 2002. – 224 с.
4. Ділова лексика: англо-український, українсько-англійський словник / укладачі: О. М. Акмалдінова, С. С. Кіраль, О. О. Письменна. – К.: ВЦ «Академія», 2011. – 296 с.
5. Костикова І. І. Англійська мова в економіці, маркетингу, менеджменті. – Вінниця: Поділля, 2003. – 364 с.
6. Тіллі, Роберт. Ділове листування / Р. Тіллі – К.: Знання, 2010. – 160 с. – (Fit for Business English).
7. A Glossary of Intercultural Communication / Ed. by Goshylyk V. S., Goshylyk N. S. – Ivano-Frankivsk, 2010, 64 p.
8. Longman Business English Dictionary. – L.: E.W. Longman Group Ltd,2000. – 65 p.
9. Oxford Dictionary of Business English for learners of English. – Edited by Allene Tuck. – Oxford University Press, 1996.
10. Oldham G.E. Dictionary of Business and Finance Terms. – N.Y.: Barnes &Noble Books, 2003. – 320 р.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).