Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 2

Спеціальність: Маркетинг і бізнес-аналітика
Код дисципліни: 6.075.12.O.008
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Економіки і маркетингу
Лектор: Старший викладач Чишинська-Глибович Ліліана Ігорівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студентів професійних умінь та навичок спілкування англійською мовою як у межах фаху, так і на побутовому рівні, оволодіння практичними вміннями вести бізнес-переговори, застосовувати набуті знання з маркетингу та англійської мови для пошуку інформації щодо вирішення професійно-важливих завдань на міжнародному рівні.
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1. Навички практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності. 2. Вміння читати та перекладати тексти з української на англійську мову та навпаки. 3. Аналізувати прослуханий матеріал англійською мовою. 4. Знання граматичних правил. 2.3. Компетенції, якими треба оволодіти студенту: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: • загальних: ЗК10. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК11. Здатність працювати в команді. ЗК12. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ЗК13. Здатність працювати в міжнародному контексті. • фахових: ФК4. Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими. ФК12. Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу.
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: ПР10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта. ПР17. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології. • уміння: УМ1. Розв'язання складних непередбачуваних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання, що передбачає збирання та інтерпретацію інформації (даних), вибір методів та інструментальних засобів, застосування інноваційних підходів • комунікацію: КОМ1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. КОМ2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. • автономію і відповідальність: АВ1. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах. АВ2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. АВ3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Іноземна мова за професійним спрямуванням, частина 1
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна передбачає вивчення спеціалізованої професійно орієнтованої термінології, розвиток вмінь та навичок аудіювання, говоріння, читання та письма, умінь моніторити, реферувати та анотувати професійно орієнтовану англомовну спеціалізовану літературу. Завдання вивчення дисципліни – набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними потребами; одержання новітньої фахової інформації через іноземні джерела; користування усним монологічним та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної, загальноекономічної та фахової тематики.
Опис: Тема 1. Marketing. Тема 2. Planning Тема 3. Managing people. Тема 4. Conflict. Тема 5. New Business. Тема 6. Products.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань студентів проводиться за допомогою усного опитування лексико-граматичного матеріалу на практичних заняттях, перевірки письмових робіт та домашніх завдань, письмового тестування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК) Лабораторні заняття: 0 Практичні заняття: 70 РГР: 0 Інші види: 0 Разом: 70 Екзаменаційний контроль письмова компонента: 15 усна компонента: 15 Разом за дисципліну: 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. S. Robbins. First Insights Into Business. Pearson Education Limited, 2000. 2. Байбакова І.М., Жилінська І.П., Кравець С.Ф. Business English (Part I). Вид-во ІППТ. Львів, 2003. 3. R. Murphy. English Grammar in Use.Cambridge University Press, 1997. 4. Байбакова І.М., Жилінська І.П., Кравець С.Ф. Business English (Part II). Вид-во ІППТ. Львів, 2003. 5. Л. М. Черноватий, В. І. Карабан, І. П. Ліпко, І. Ю. Набокова, В. О. Самохіна, О. В. Ребрій, І. Є. Фролова, Н. М. Ковальчук, М. В. Рябих, С. Л. Пчеліна, Т. М. Щокіна, О. І. Пєтухова, С. М. Романюк, А. І. Іванченко, Г. В. Малина. Практична граматика англійської мови з вправами: Базовий курс: Посібник для студентів вищих закладів освіти та середніх навчальних закладів з поглибленим вивченням англійської мови. – Вінниця: Нова книга, 2007. – 248 с. 6. Англійська мова. Fundamentals of Management: Методична розробка / Уклад.: О.М.Акмалдінова, Т.О. Вакуленко. – К.: НАУ, 2003. – 136 с. 7. Ian Mackenzie. Professional English in use. Finance. – Cambridge University Press. – 2011. – 144 p. 8. Tonya Trappe, Grahan Tullis. Intelligent Business. Coursebook. Intermediate Business English. – Pearson. – 2012Англійська мова. Fundamentals of management: Методична розробка / Уклад.: О.М. Акмалдінова, Т.О. Вакуленко. – К.: НАУ, 2003. – 136 с. 9. Ian Mackenzie. Professional English in use. Finance. – Cambridge University Press. – 2011. – 144 p. 10. Tonya Trappe, Grahan Tullis. Intelligent Business. Coursebook. Intermediate Business English. – Pearson. – 2012. – 176 p. Допоміжна література 1. Business English: Бизнес-курсанглийскогоязыка / Под ред. Е.И. Кобзарь, Н.А. Лешнёвой. – Харьков: Парус, 2007. – 152 с. 2. Верховцова О.М. Методично-навчальний посібник з курсу ділової англійської мови для студентів факультету економіки та менеджменту.– Вінниця: Поділля, 2001. – 256 с. 3. Давиденко Л. М. Test your grammar and usage / Л. М. Давиденко. – Тернопіль: Підручники та посібники, 2002. – 224 с. 4. Ділова лексика: англо-український, українсько-англійський словник / укладачі: О. М. Акмалдінова, С. С. Кіраль, О. О. Письменна. – К.: ВЦ «Академія», 2011. – 296 с. 5. Костикова І. І. Англійська мова в економіці, маркетингу, менеджменті. – Вінниця: Поділля, 2003. – 364 с. 6. Тіллі, Роберт. Ділове листування / Р. Тіллі – К.: Знання, 2010. – 160 с. – (Fit for Business English). 7. A Glossary of Intercultural Communication / Ed. by Goshylyk V. S., Goshylyk N. S. – Ivano-Frankivsk, 2010, 64 p. 8. Longman Business English Dictionary. – L.: E.W. Longman Group Ltd,2000. – 65 p. 9. Oxford Dictionary of Business English for learners of English. – Edited by Allene Tuck. – Oxford University Press, 1996. 10. Oldham G.E. Dictionary of Business and Finance Terms. – N.Y.: Barnes &Noble Books, 2003. – 320 р.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).