Безпека персоналу закладів освіти та охорони здоров'я
Спеціальність: Цивільна безпека
Код дисципліни: 6.263.06.E.050
Кількість кредитів: 8.00
Кафедра: Цивільна безпека
Лектор: к.т.н., доцент Дацько Олександра Сергіївна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ФКС1.2 Здатність до організації безпечної експлуатації будівель та споруд, офісної техніки, створення безпечних і здорових умов праці у сфері обслуговування та ІТ-індустрії
Результати навчання: УМ1.2. Демонструвати уміння безпечної експлуатації будівель та споруд, офісної техніки, створення безпечних і здорових умов праці у сфері обслуговування та ІТ-індустрії
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити:
Законодавство трудових відносин, охорони праці та цивільного захисту;
Ергономіка, фізіологія праці та психологія безпеки праці
Основи пожежної безпеки та гасіння пожеж
Короткий зміст навчальної програми: Предметом вивчення навчальної дисципліни «Безпека персоналу закладів освіти та охорони здоров’я» є розробка комплексу заходів, спрямованих на організацію безпечної праці працівників освіти, лікувальних установ, а також відвідувачів цих закладів. Аналіз чинників, які можуть призвести до професійних захворювань чи ураження при надзвичайних ситуаціях. Організація захисту працівників і відвідувачів при виникненні надзвичайних ситуацій. Звітність про організацію охорони праці і цивільної безпеки
Опис: Міжнародні та державні норми з питань безпеки праці.
Чинники, які можуть спричинити професійні захворювання працівників закладів освіти та охорони здоров'я.
Основи фізіології та психології праці людини, методи зниження професійного стресу.
Методи підвищення мотивації безпеки праці.
Основи застосування ризик-менеджменту.
Сучасні ергономічні вимоги до робочих місць, оптимальні режими роботи, що забезпечують високу працездатність працівників та відсутність напруженості праці.
Теоретичні основи ризику та методи розрахунків імовірності виникнення НС.
Засоби пожежної безпеки об'єктів масового перебування людей.
Методи та критерії оцінювання:
Поточний контроль: письмові звіти з практичної роботи
Підсумковий контроль: тестування
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (30%)
Підсумковий контроль (70%, іспит)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Методичні рекомендації з питань організації охорони праці в закладах освіти територіальних громад. В.Леськів, О.Кульчицька, Л.Любінська, Тернопіль 2021.64 с.
2. В.І. Кошель, Г.П. Сав’юк, Б.С. Дзундза Охорона праці в галузі освіти: Навчально-методичний посібник / [Укаладачі: В.І. Кошель,Г.П. Сав’юк, Б.С. Дзундза] – Івано-Франківськ: Івано-Франківськ: НАІР, 2013. – 154 с.
3. Конфліктологія: Конспект лекцій. Для підготовки магістрів усіх форм навчання /В.Я.Галаган, В.Ф.Орлов, О.М.Отич. – К.: ДЕТУТ, 2008. – 293 с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).