Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Екологія та охорона навколишнього середовища
Код дисципліни: 7.101.01.O.011
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Екологія та збалансоване природокористування
Лектор: Керівник магістерської кваліфікаційної роботи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Магістерська кваліфікаційна робота (МКР)– кваліфікаційна робота, що визначає результати об’єктивного контролю ступеня сформованості умінь вирішувати типові задачі діяльності, які, віднесені в освітньо-кваліфікаційній характеристиці до дослідницької, організаційної, управлінської та виконавської (технологічної, операторської) виробничих функцій. МКР є самостійним науковим дослідженням студента, що виконується ним на завершальному етапі навчання. Її виконання є необхідною складовою навчального процесу.
Завдання: Основне завдання автора МКР – продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, уміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання. ІНТ. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та проблеми у сфері екології, охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування при здійсненні професійної діяльності або в процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, та характеризуються комплексністю і невизначеністю умов та вимог. ФК08. Здатність самостійно розробляти екологічні проекти шляхом творчого застосування існуючих та генерування нових ідей.
Результати навчання: ПР09. Демонструвати здатність до організації колективної діяльності та реалізації комплексних природоохоронних проектів з урахуванням наявних ресурсів та часових обмежень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • всі дисципліни другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньою програмою «Екологічний контроль та аудит».
Короткий зміст навчальної програми: Тему МКР закріплюють персонально за кожним студентом на початку навчання в магістратурі. Зміст навчальних дисциплін індивідуального плану та всіх видів практик студента має бути спрямований на виконання завдань МКР. Доцільно дотримуватися принципу наступності наукових напрямків дослідження курсової, дипломної робіт у виконанні МКР. У МКР студент повинен обов’язково посилатися на авторів та джерела, з яких запозичив матеріали або окремі результати.
Опис: Вихідні дані для виконання магістерської кваліфікаційної роботи. Здійснення бібліографічно-пошукової роботи з використанням сучасних інформаційних технологій. Формування плану, методики та обґрунтування проведення дослідження. Проведення дослідження та експерименту. Розрахунок очисних споруд і обґрунтування прийнятих технічних рішень.
Методи та критерії оцінювання: • підсумковий контроль: захист магістерської кваліфікаційної роботи (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Студент здійснює підготовку й написання МКР під керівництвом наукового керівника й зобов’язаний подавати йому роботу для перевірки частинами в установлені терміни відповідно до індивідуального плану написання МКР. Недотримання студентом узгодженого календарного графіка написання магістерської роботи розглядається як невиконання ним навчального плану, що може бути підставою для відрахування його з університету. Науковий керівник МКР перевіряє виконану частину роботи й надає відповідні рекомендації. Обов’язковим є публічний розгляд поточних результатів МКР на студентських наукових конференціях. Після усунення всіх зауважень керівника студент завершує оформлення роботи й подає її науковому керівникові для підсумкової перевірки на предмет відповідності встановленим вимогам. За умови належного виконання роботи науковий керівник допускає її до попереднього захисту. Допущена до захисту магістерська робота підлягає рецензуванню. Рецензія повинна відображати позитивні досягнення магістерської роботи та її недоліки, містити ґрунтовний аналіз змісту роботи, висновок щодо можливості її захисту та рекомендацію щодо диференційованої оцінки її якості. Негативна рецензія не є підставою для відхилення роботи від її захисту. Унесення змін у магістерську роботу після складання відгуку наукового керівника та рецензії не допускається.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: М.С. Мальований. Магістерська кваліфікаційна робота: Методичні вказівки до виконання магістерської кваліфікаційної роботи для магістрів спеціальностей «екологія», «екологія та охорона навколишнього середовища», «екологічний контроль та аудит». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2022. – 12с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).