Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Екологічний контроль та аудит
Код дисципліни: 7.101.02.O.012
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Екологія та збалансоване природокористування
Лектор: Керівник магістерської кваліфікаційної роботи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Основне завдання автора МКР – продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, уміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання.
ІНТ. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та проблеми у сфері екології, охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування при здійсненні професійної діяльності або в процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, та характеризуються комплексністю і невизначеністю умов та вимог.
ФК09. Здатність самостійно розробляти екологічні проекти шляхом творчого застосування існуючих та генерування нових ідей.
Результати навчання: ПР10. Демонструвати здатність до організації колективної діяльності та реалізації комплексних природоохоронних проектів з урахуванням наявних ресурсів та часових обмежень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • всі дисципліни другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньою програмою «Екологічний контроль та аудит».
Короткий зміст навчальної програми: Тему МКР закріплюють персонально за кожним студентом на початку навчання в магістратурі. Зміст навчальних дисциплін індивідуального плану та всіх видів практик студента має бути спрямований на виконання завдань МКР. Доцільно дотримуватися принципу наступності наукових напрямків дослідження курсової, дипломної робіт у виконанні МКР. У МКР студент повинен обов’язково посилатися на авторів та джерела, з яких запозичив матеріали або окремі результати.
Опис: Вихідні дані для виконання магістерської кваліфікаційної роботи. Здійснення бібліографічно-пошукової роботи з використанням сучасних інформаційних технологій. Формування плану, методики та обґрунтування проведення дослідження. Проведення дослідження та експерименту. Розрахунок очисних споруд і обґрунтування прийнятих технічних рішень.
Методи та критерії оцінювання: • підсумковий контроль: захист магістерської кваліфікаційної роботи (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Студент здійснює підготовку й написання МКР під керівництвом наукового керівника й зобов’язаний подавати йому роботу для перевірки частинами в установлені терміни відповідно до індивідуального плану написання МКР. Недотримання студентом узгодженого календарного графіка написання магістерської роботи розглядається як невиконання ним навчального плану, що може бути підставою для відрахування його з університету. Науковий керівник МКР перевіряє виконану частину роботи й надає відповідні рекомендації.
Обов’язковим є публічний розгляд поточних результатів МКР на студентських наукових конференціях. Після усунення всіх зауважень керівника студент завершує оформлення роботи й подає її науковому керівникові для підсумкової перевірки на предмет відповідності встановленим вимогам. За умови належного виконання роботи науковий керівник допускає її до попереднього захисту. Допущена до захисту магістерська робота підлягає рецензуванню. Рецензія повинна відображати позитивні досягнення магістерської роботи та її недоліки, містити ґрунтовний аналіз змісту роботи, висновок щодо можливості її захисту та рекомендацію щодо диференційованої оцінки її якості. Негативна рецензія не є підставою для відхилення роботи від її захисту. Унесення змін у магістерську роботу після складання відгуку наукового керівника та рецензії не допускається.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: М.С. Мальований. Магістерська кваліфікаційна робота: Методичні вказівки до виконання магістерської кваліфікаційної роботи для магістрів спеціальностей «екологія», «екологія та охорона навколишнього середовища», «екологічний контроль та аудит». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2022. – 12с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).