Виробнича практика

Спеціальність: Прикладна екологія та збалансоване природокористування
Код дисципліни: 7.183.01.O.013
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Екологічна безпека та природоохоронна діяльність
Лектор: Викладачі кафедри екологічної безпеки та природоохоронної діяльності
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Закріплення теоретичних знань зі спеціальності «Технології захисту навколишнього середовища», за ОПП Прикладна екологія та збалансоване природокористування
Завдання: - Закріплення теоретичних знань зі спеціальності «Технології захисту навколишнього середовища». - Оволодіння практичними навиками у розв'язанні задач пов’язаними з проблеми захисту навколишнього середовища. - Систематизація необхідних матеріалів для проходження практики. - Здатність до аналізу, оцінювання, опрацювання, інтерпретації та синтезу екологічної інформації та формування баз даних. - Вміння застосовувати науку про технології захисту навколишнього середовища.
Результати навчання: - Закріплення теоретичних знань зі спеціальності «Технології захисту навколишнього середовища». - Оволодіння практичними навиками у розв'язанні задач пов’язаними з проблеми захисту навколишнього середовища. - Систематизація необхідних матеріалів для проходження практики. - Здатність до аналізу, оцінювання, опрацювання, інтерпретації та синтезу екологічної інформації та формування баз даних. - Вміння застосовувати науку про технології захисту навколишнього середовища. - Навички роботи із спеціалізованими вимірювально-інформаційними системами та приладами. - Вміння оцінювати ступінь екологічних ризиків виробництва на стан навколишнього середовища. - Вміння визначення відповідності сучасної екологічної ситуації екологічним стандартам, які б забезпечували оптимальний стан довкілля та безпеку життєдіяльності людини.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: всі дисципліни підготовки магістра за спеціальністю «Технології захисту навколишнього середовища»
Короткий зміст навчальної програми: У процесі проходження практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи студенти ознайомляться з: - структурою та роботою підприємства, на якій проходить практика; - основними законодавчими актами з питань охорони ґрунтів; - загальною нормативно-технічною документацією щодо лабораторних досліджень; - сучасними методами досліджень атмосферного повітря; - сучасними методами досліджень ґрунтів; - сучасними методами досліджень води; - показниками антропогенного впливу.
Опис: Тема практичної підготовки відвідає таматиці магістерської роботи
Методи та критерії оцінювання: підсумковий контроль: диференційований залік (100 %)
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Програма практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи для студентів спеціальності 183 «Технології захисту навколишнього середовища» денної форми навчання
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).