Моделювання радіоелектронних засобів
Спеціальність: Програмно-апаратні пристрої інфокомунікаційних систем
Код дисципліни: 6.172.10.E.055
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Теоретична радіотехніка та радіовимірювання
Лектор: Змисний Михайло Михайлович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетентності:
ЗК4 Визначеність та наполегливість при виконанні отриманих завдань та відповідальність.
ЗК7 Набуття гнучкого способу мислення, який дає можливість зрозуміти й розв’язати проблеми та задачі, зберігаючи при цьому критичне відношення до усталених наукових концепцій.
ЗК8 Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК13 Здатність до системного мислення.
фахові компетентності:
ФК1 Здатність розуміти сутність і значення інформації в розвитку сучасного інформаційного суспільства.
ФК3 Здатність використовувати базові методи, способи та засоби отримання, передавання, обробки та зберігання інформації.
ФК4 Здатність здійснювати комп'ютерне моделювання пристроїв, систем і процесів з використанням універсальних пакетів прикладних програм.
ФК8 Готовність сприяти впровадженню перспективних технологій і стандартів.
ФК9 Здатність здійснювати приймання та освоєння нового обладнання відповідно до чинних нормативів.
Фахові компетентності професійного спрямування:
ФКС1 Уміння проектувати нові програмно-апаратні пристрої з врахуванням специфіки конкретних радіотехнічних та вбудованих систем (навігаційних, локаційних, систем передавання обробки та зберігання інформації).
ФКС2 Уміння розробляти спеціалізоване програмне забезпечення для програмно-апаратних засобів радіотехнічних систем (вбудованих систем) та проводити його тестування.
ФКС3 Уміння моделювати та оптимізувати програмно-апаратні вбудовані системи, ідентифікувати, класифікувати та описувати розроблені моделі.
ФКС4 Розуміння принципів роботи та функціонального призначення програмно-апаратних засобів телекомунікаційних та радіотехнічних систем та пристроїв, електронного обладнання та устаткування з метою правильного вибору і експлуатації.
ФКС5 Здатність встановлювати та експлуатувати вбудовані системи, брати участь в модернізації та реконструкції обладнання.
ФКС6 Забезпечувати заданий рівень надійності та безпечності програмно-апаратних засобів та систем протягом усього життєвого циклу. Планувати та здійснювати технічне обслуговування і ремонт програмно-апаратних вбудованих систем. Здатність використовувати технології та способи інсталяції і оновлення програмного забезпечення вбудованих систем.
Результати навчання: ЗН1 Пояснювати результати, отримані в результаті проведення вимірювань, в термінах їх значущості та пов’язувати їх з відповідною теорією.
ЗН2 Навички оцінювання, інтерпретації та синтезу інформації і даних.
ЗН7 Здатність продемонструвати знання і розуміння наукових і математичних принципів, що лежать в основі телекомунікацій та радіотехніки.
ЗН8 Здатність продемонструвати знання основ професійно-орієнтованих дисциплін спеціальності в області радіоелектронних кіл та схемотехніки, теорії електромагнітного поля, теорії радіоелектронних систем, теорії телекомунікаційних мереж, теорії автоматичного керування, методів аналізу радіоелектронних і телекомунікаційних систем і мереж, процесів конструювання і виробництв, програмування програмно-апаратних систем, адміністрування інформаційних мереж, захисту інформації, інформаційних технологій.
ЗН9 Здатність продемонструвати поглиблені знання принаймні в одній з областей радіоелектронних і телекомунікаційних систем і мереж: радіоелектронні системи, телекомунікаційні системи і мережі, інформаційні мереж і зв’язку, технології конструювання та виробництва засобів телекомунікацій, проектування програмно-апаратних систем, розробка програмного забезпечення вбудованих систем, адміністрування інфокомунікаційних мереж, захист інформації в інфокомунікаціях.
УМ1 Аналізувати, аргументувати, приймати рішення при розв’язанні спеціалізованих задач та практичних проблем телекомунікацій та радіотехніки, які характеризуються комплексністю та неповною визначеністю умов.
УМ4 Аналізувати та виконувати оцінку ефективності методів проектування інформаційно-телекомунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем.
УМ6 Застосування розуміння основних властивостей компонентної бази для забезпечення якості та надійності функціонування телекомунікаційних, радіотехнічних систем і пристроїв.
УМ7 Застосування розуміння засобів автоматизації проектування і технічної експлуатації систем телекомунікацій та радіотехніки у професійній діяльності.
УМ10 Здійснювати стандартні випробування інформаційно-комунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем на відповідність вимогам вітчизняних та міжнародних нормативних документів.
УМ11 Забезпечувати надійну, безпечну та якісну роботу інформаційно-комунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем.
УМ12 Контролювати технічний стан інформаційно-комунікаційних мереж, телекомунікаційних і радіотехнічних систем у процесі їх технічної експлуатації з метою виявлення погіршення якості функціонування чи відмов, та його систематична фіксація шляхом документування.
УМ13 Застосовувати знання і розуміння для розв’язування задач синтезу та аналізу в інфокомунікаційних системах, які характерні обраній спеціалізації.
УМ16 Розраховувати, конструювати, проектувати, досліджувати, експлуатувати, ремонтувати, налагоджувати типове для обраної спеціалізації телекомунікаційне та радіоелектронне устаткування та обладнання.
УМ19 Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів.
УМ20 Виконувати відповідні експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою.
КОМ1 Грамотно застосовувати термінологію галузі електронних комунікацій та радіотехніки
АіВ1 Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати рішення.
АіВ2 Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи теорії кіл
Сигнали в інформаційно-комунікаційних системах
Схемотехніка інформаційно-комунікаційних систем ч.1. Аналогова схемотехніка
Схемотехніка інформаційно-комунікаційних систем ч.2. Цифрова схемотехніка
Проектування телекомунікаційних систем та
мереж
Короткий зміст навчальної програми: Програма навчальної дисципліни “Моделювання радіоелектронних засобів” укладена для студентів інституту телекомунікацій, радіоелектроніки та електронної техніки, які навчаються за спеціальністю Телекомунікації та радіотехніка. В курсі "Моделювання радіоелектронних засобів" (МРЕЗ) викладаються основні відомості про процеси автоматизованого схемотехнічного проектування радіоелектронних пристроїв та особливості їх реалізації на основі програмно-методичного комплексу MiсrоСap та MATLAB з пакетом розширення Simulink. Зокрема, розглядається питання схемотехнічного моделювання лінійних та нелінійних кіл в різних режимах роботи, методи аналізу вихідних параметрів кіл, багатоваріантний та статистичний аналіз, способи логічного моделювання цифрових пристроїв, а також задачі оптимізації та структурного синтезу.
Опис: Тема 1. Загальні відомості про процес проектування радіоелектронної апаратури (РЕА).
Тема 2. Методика та основні етапи процесу схемотехнічного проектування радіелектронних пристроїв за допомогою системи Micro-Cap.
Тема 3. Методика моделювання функціональних вузлів аналогових радіоелектронних пристроїв в режимі постійного струму.
Тема 4. Методика моделювання функціональних вузлів аналогових радіоелектронних пристроїв в малосигнальному режимі змінного струму.
Тема 5. Методика моделювання функціональних вузлів аналогових радіоелектронних пристроїв в перехідному режимі.
Тема 6. Параметрична оптимізація функціональних вузлів аналогових радіоелектронних пристроїв.
Тема 7. Статистичний аналіз функціональних вузлів аналогових радіоелектронних пристроїв.
Тема 8. Математична модель стану лінійних та нелінійних систем із зосередженими параметрами при комп’ютерному моделюванні радіоелектронних пристроїв.
Тема 9. Проблеми, що виникають при моделюванні реальних радіоелектронних пристроїв та способи їх усунення.
Тема 10. Моделювання стійкості радіоелектронних пристроїв.
Тема 11. Моделювання лінійного режиму роботи радіоелектронних пристроїв та вимірювання їх параметрів.
Тема 12. Моделювання лінійних радіоелектронних пристроїв за частотними характеристиками.
Тема 13. Основи моделювання нелінійних радіоелектронних пристроїв.
Тема 14. Визначення параметрів моделей нелінійних РЕП.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль результатів навчання студентів здійснюють на лабораторних заняттях шляхом перевірки виконання індивідуальних лабораторних завдань.
Семестровий контроль здійснюють шляхом перевірки індивідуальних письмових робіт, виконаних згідно з розкладом семестрового контролю, та вибіркового усного опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Екзаменаційний контроль: 70 балів
Поточний контроль: 30 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Мандзій Б.А. Конспект лекцій з курсу “ Компютерне моделювання та автоматизоване проектування радіоелектронних пристроїв “, частина1 . 5. Амелина М.А. Конспект лекций по курсу «Компьютерный анализ и синтез электронных устройств (часть 1). Смоленск 2005. - 120с.
2. Компютерне моделювання та автоматизоване проектування радіоелектронних пристроїв .Ч.1:метод.вказівки до лабораторних і практичних занять та індивідуальні завдання для студентів спеціальностей 7.090701, 8.090701 “Радіотехніка“/уклад.:Б.А.Мандзій,М.М.Змисний,І.В.Кулик.--Львів:Вид.Львівської політехніки, 2014.-120с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Моделювання радіоелектронних засобів (курсова робота)
Спеціальність: Програмно-апаратні пристрої інфокомунікаційних систем
Код дисципліни: 6.172.10.E.057
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Теоретична радіотехніка та радіовимірювання
Лектор: Змисний Михайло Михайлович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетентності:
ЗК2 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК4 Визначеність та наполегливість при виконанні отриманих завдань та відповідальність.
ЗК7 Набуття гнучкого способу мислення, який дає можливість зрозуміти й розв’язати проблеми та задачі, зберігаючи при цьому критичне відношення до усталених наукових концепцій.
ЗК8 Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК13 Здатність до системного мислення.
Фахові компетентності:
ФК2 Здатність вирішувати стандартні завдання професійної діяльності на основі інформаційної та бібліографічної культури із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій і з урахуванням основних вимог інформаційної безпеки.
ФК3 Здатність використовувати базові методи, способи та засоби отримання, передавання, обробки та зберігання інформації.
ФК4 Здатність здійснювати комп'ютерне моделювання пристроїв, систем і процесів з використанням універсальних пакетів прикладних програм.
ФК12 Здатність проводити роботи з керування потоками навантаження інформаційно-телекомунікаційних мереж.
Фахові компетентності професійного спрямування:
ФКС1 Уміння проектувати нові програмно-апаратні пристрої з врахуванням специфіки конкретних радіотехнічних та вбудованих систем (навігаційних, локаційних, систем передавання обробки та зберігання інформації).
ФКС2 Уміння розробляти спеціалізоване програмне забезпечення для програмно-апаратних засобів радіотехнічних систем (вбудованих систем) та проводити його тестування.
ФКС3 Уміння моделювати та оптимізувати програмно-апаратні вбудовані системи, ідентифікувати, класифікувати та описувати розроблені моделі.
ФКС4 Розуміння принципів роботи та функціонального призначення програмно-апаратних засобів телекомунікаційних та радіотехнічних систем та пристроїв, електронного обладнання та устаткування з метою правильного вибору і експлуатації.
ФКС5 Здатність встановлювати та експлуатувати вбудовані системи, брати участь в модернізації та реконструкції обладнання.
ФКС6 Забезпечувати заданий рівень надійності та безпечності програмно-апаратних засобів та систем протягом усього життєвого циклу. Планувати та здійснювати технічне обслуговування і ремонт програмно-апаратних вбудованих систем. Здатність використовувати технології та способи інсталяції і оновлення програмного забезпечення вбудованих систем.
Результати навчання: ЗН2 Навички оцінювання, інтерпретації та синтезу інформації і даних.
ЗН4 Описувати принципи та процедури, що використовуються в телекомунікаційних системах, інформаційно-телекомунікаційних мережах та радіотехніці.
ЗН5 Розуміння та дотримання вітчизняних і міжнародних нормативних документів з питань розроблення, впровадження та технічної експлуатації інформаційно-телекомунікаційних мереж, телекомунікаційних і радіотехнічних систем.
ЗН8 Здатність продемонструвати знання основ професійно-орієнтованих дисциплін спеціальності в області радіоелектронних кіл та схемотехніки, теорії електромагнітного поля, теорії радіоелектронних систем, теорії телекомунікаційних мереж, теорії автоматичного керування, методів аналізу радіоелектронних і телекомунікаційних систем і мереж, процесів конструювання і виробництв, програмування програмно-апаратних систем, адміністрування інформаційних мереж, захисту інформації, інформаційних технологій.
ЗН9 Здатність продемонструвати поглиблені знання принаймні в одній з областей радіоелектронних і телекомунікаційних систем і мереж: радіоелектронні системи, телекомунікаційні системи і мережі, інформаційні мереж і зв’язку, технології конструювання та виробництва засобів телекомунікацій, проектування програмно-апаратних систем, розробка програмного забезпечення вбудованих систем, адміністрування інфокомунікаційних мереж, захист інформації в інфокомунікаціях.
ЗН10 Здатність продемонструвати знання та навики щодо проведення експериментів, збору даних та моделювання радіоелектронних і телекомунікаційних систем і мереж.
УМ1 Аналізувати, аргументувати, приймати рішення при розв’язанні спеціалізованих задач та практичних проблем телекомунікацій та радіотехніки, які характеризуються комплексністю та неповною визначеністю умов.
УМ4 Аналізувати та виконувати оцінку ефективності методів проектування інформаційно-телекомунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем.
УМ6 Застосування розуміння основних властивостей компонентної бази для забезпечення якості та надійності функціонування телекомунікаційних, радіотехнічних систем і пристроїв.
УМ7 Застосування розуміння засобів автоматизації проектування і технічної експлуатації систем телекомунікацій та радіотехніки у професійній діяльності.
УМ9 Знаходити, оцінювати і використовувати інформацію з різних джерел, необхідну для розв’язання професійних завдань, включаючи відтворення інформації через електронний пошук.
УМ10 Здійснювати стандартні випробування інформаційно-комунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем на відповідність вимогам вітчизняних та міжнародних нормативних документів.
УМ11 Забезпечувати надійну, безпечну та якісну роботу інформаційно-комунікаційних мереж, телекомунікаційних та радіотехнічних систем.
УМ12 Контролювати технічний стан інформаційно-комунікаційних мереж, телекомунікаційних і радіотехнічних систем у процесі їх технічної експлуатації з метою виявлення погіршення якості функціонування чи відмов, та його систематична фіксація шляхом документування.
УМ13 Застосовувати знання і розуміння для розв’язування задач синтезу та аналізу в інфокомунікаційних системах, які характерні обраній спеціалізації.
УМ16 Розраховувати, конструювати, проектувати, досліджувати, експлуатувати, ремонтувати, налагоджувати типове для обраної спеціалізації телекомунікаційне та радіоелектронне устаткування та обладнання.
УМ19 Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів.
УМ20 Виконувати відповідні експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою.
КОМ1 Грамотно застосовувати термінологію галузі електронних комунікацій та радіотехніки
АіВ2 Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи теорії кіл
Сигнали в інформаційно-комунікаційних системах
Схемотехніка інформаційно-комунікаційних систем ч.1. Аналогова схемотехніка
Схемотехніка інформаційно-комунікаційних систем ч.2. Цифрова схемотехніка
Проектування телекомунікаційних систем та
мереж
Короткий зміст навчальної програми: Програма навчальної дисципліни “Моделювання радіоелектронних засобів” укладена для студентів інституту телекомунікацій, радіоелектроніки та електронної техніки, які навчаються за спеціальністю Телекомунікації та радіотехніка. В курсі "Моделювання радіоелектронних засобів" (МРЕЗ) викладаються основні відомості про процеси автоматизованого схемотехнічного проектування радіоелектронних пристроїв та особливості їх реалізації на основі програмно-методичного комплексу MiсrоСap та MATLAB з пакетом розширення Simulink. Зокрема, розглядається питання схемотехнічного моделювання лінійних та нелінійних кіл в різних режимах роботи, методи аналізу вихідних параметрів кіл, багатоваріантний та статистичний аналіз, способи логічного моделювання цифрових пристроїв, а також задачі оптимізації та структурного синтезу.
Опис: Тема 1. Резонансний підсилювач на ОП з подвійним Т мостом.
Тема 2. Частотовибірний підсилювач на ОП з мостом Віна.
Тема 3. Амплітудний модулятор на диференціальному каскаді.
Тема 4. Триланковий RC автогенератор.
Тема 5. RC автогенератор з подвійним Т мостом
Тема 6. RC автогенератор на ОП з триланковою RC схемою
Тема 7. RC автогенератор на ОП з мостом Віна
Тема 8. Автоколивальний мультивібратор
Тема 9. Несиметричний автоколивальний мультивібратор на ОП з інтегруючою RC ланкою
Тема 10. Затриманий мультивібратор на диференціальному каскаді.
Тема 11. Автоколивальний мультивібратор на ОП з диференціюючою RC ланкою
Тема 12. Автоколивальний мультивібратор на ОП з інтегруючою та диференціюючою RC ланками
Тема 13. Одноємнісний автоколивальний мультивібратор на ДК
Тема 14. Перетворювач частоти на ДК
Тема 15. Помножувач частоти на ДК
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль результатів навчання студентів здійснюють на лабораторних заняттях шляхом перевірки виконання індивідуальних лабораторних завдань.
Семестровий контроль здійснюють шляхом перевірки індивідуальних письмових робіт, виконаних згідно з розкладом семестрового контролю, та вибіркового усного опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Заліковий контроль: 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Мандзій Б.А. Конспект лекцій з курсу “ Компютерне моделювання та автоматизоване проектування радіоелектронних пристроїв “, частина1 . 5. Амелина М.А. Конспект лекций по курсу «Компьютерный анализ и синтез электронных устройств (часть 1). Смоленск 2005. - 120с.
2. Компютерне моделювання та автоматизоване проектування радіоелектронних пристроїв .Ч.1:метод.вказівки до лабораторних і практичних занять та індивідуальні завдання для студентів спеціальностей 7.090701, 8.090701 “Радіотехніка“/уклад.:Б.А.Мандзій,М.М.Змисний,І.В.Кулик.--Львів:Вид.Львівської політехніки, 2014.-120с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).