Маркетинг (освітньо-наукова програма)

3.075.00.00 Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Кваліфікація: Магістр з маркетингу
Рік вступу: 2022
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1 рік 10 місяців
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Кількість кредитів: 120 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Управління та адміністрування
Особливі умови вступу: Немає
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Повне виконання освітньої програми, захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Характеристика освітньої програми: Об’єкт вивчення: маркетингова діяльність як форма взаємодії суб’єктів ринкових відносин для задоволення їх економічних та соціальних інтересів. Цілі навчання: підготовка фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для вирішення проблем і розв’язання складних задач маркетингової діяльності, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризуються невизначеністю умов і вимог. Теоретичний зміст предметної області: суть маркетингу як сучасної концепції управління бізнесом; понятійно-категорійний апарат, принципи, функції, концепції маркетингу; специфіка діяльності ринкових суб’єктів у різних сферах та на різних типах ринків; зміст маркетингової діяльності, розроблення маркетингових стратегій та формування управлінських рішень у сфері маркетингу. Методи, методики та технології: загальнонаукові та спеціальні методи, професійні методики та технології, необхідні для забезпечення ефективної маркетингової діяльності. Інструменти та обладнання: сучасні універсальні та спеціалізовані інформаційні системи і програмні продукти, необхідні для прийняття та імплементації маркетингових управлінських рішень. Орієнтація освітньої програми: освітньо-наукова програма базується на загальновідомих положеннях та результатах сучасних наукових досліджень у сфері маркетингу та орієнтує на дослідницьку та практичну діяльність, що поглиблює фаховий світогляд та забезпечує можливість подальшої професійної та наукової кар’єри в закладах вищої освіти і науково-дослідних установах, у бізнес-структурах, державних установах та громадських організаціях. Основний фокус освітньої програми: освітньо-наукова програма репрезентує спеціальну освіту та професійну підготовку магістрів за шістьма актуальними практичними лініями: маркетинг, маркетинг послуг, маркетинг у сфері торгівлі, маркетингова логістика, digital-маркетинг, e-commerce-маркетинг.
Програмні результати навчання: - знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу - вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта - планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності - вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації - презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами - вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними - вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта - використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу - розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень - обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів - використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта - здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм - керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання - формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку - збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення - знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей - вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження - вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів - застосовувати педагогічні технології та проводити заняття з фахових навчальних дисциплін відповідно до чинного законодавства Блок 0100 «Маркетинг» - вміти аналізувати і структурувати проблеми з управління інноваційною діяльністю на рівні структурних підрозділів підприємства та у відносинах підприємства із зовнішніми інноваторами, ідентифікувати проблеми у просуванні інновацій підприємства на ринок - вміти інтегрувати та застосовувати методологію та інструментарій комунікативного впливу на цільову аудиторію з метою активізації інноваційної діяльності підприємства на різних рівнях управління Лінія «Маркетинг» - вміти демонструвати поглиблені знання теоретичних та методичних основ розроблення комплексного механізму реалізації маркетингових та логістичних проєктів - вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіа-кампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати Лінія «Маркетинг послуг» - вміти здійснювати заходи з системної оптимізації діяльності підприємства у сфері обслуговування клієнтів - знати сучасні концепції та технології комплексного обслуговування споживачів із використанням критеріїв системної оптимізації роботи ринкового суб’єкта Лінія «Маркетинг у сфері торгівлі» - вміти органічно та ефективно поєднувати інструменти маркетингової товарної, цінової, комунікаційної та політики розподілу торговельного підприємства - знати та розуміти актуальні теоретико-практичні підходи до організації маркетингової політики розподілу та формування оптимальних каналів розподілу товарів Лінія «Маркетингова логістика» - розробляти стратегічні, оперативні та поточні плани логістичної діяльності підприємства - уміти демонструвати поглиблені знання методичного інструментарію оцінювання маркетингових рішень, їх впливу на фінансові показники логістичної діяльності підприємства та його ринкові позиції Блок 0400 «Інтернет-маркетинг» - вміти застосовувати програмне забезпечення для налагодження ефективного просування товарів та послуг в мережі Інтернет - розуміти сутність та вміти генерувати візуальний та текстовий матеріал, найбільш відповідний очікуванням споживача продукту чи послуги підприємства Лінія «Digital-маркетинг» - уміння організовувати торговельну діяльність суб’єкта господарювання з використанням мережі Інтернет - формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі Інтернет - вміння планувати та реалізувати крос-платформну координацію маркетингових комунікацій в мережі Інтернет Лінія «Е-commerce маркетинг» - вміти визначити оптимальну модель системи електронної комерції та застосувати її функціональні можливості для проведення бізнес-операцій в мережі Інтернет - уміння надавати (придбавати) послуги, використовуючи інформаційно-комунікаційні технології глобальної мережі Інтернет - здатність до інтеграції маркетингових комунікацій в електронних медіа для забезпечення системності заходів просування. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Використання іноземних мов у професійній діяльності. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Академічна мобільність: Національна та міжнародна кредитна мобільність на основі двосторонніх договорів між Львівською політехнікою та вищими навчальними закладами-партнерами. Навчання іноземних здобувачів вищої освіти можливе, після вивчення курсу української мови.
Практика/стажування: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи та навчально-дослідницька практика.
Керівник освітньої програми, контактна особа: К.е.н., доцент Гайванович Наталія Василівна
Професійні профілі випускників: Робочі місця у приватному та публічному секторах, у різних галузях економіки на керівних посадах у сфері внутрішнього та міжнародного маркетингу, управління структурними підрозділами з маркетингу, широким спектром процесів та операцій у наданні маркетингових послуг, а також у закладах вищої освіти на посадах викладачів, наукових співробітників.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня
Інші особливості програми: Особливостями ОНП є використання багатопрофільної системи теоретичної та практичної підготовки, при формуванні якої пропонуються дисципліни, що дають можливість застосовувати омніканальний підхід до здійснення маркетингової діяльності підприємства, формувати адаптивний маркетинговий інструментарій ринкового суб’єкта, поглиблювати професійні цифрові і комунікаційні компетентності з розробки маркетингових стратегій та формування управлінських рішень для просування товарів та послуг на сучасних динамічних ринках. Попри універсальний інструментарій маркетингу ОП націлена на забезпечення академічної свободи студентів через можливість вибору шляху власного професійного розвитку - вибору однієї із професійних ліній, які відображають різні сфери господарської діяльності. Освітній процес ґрунтується на реалізації принципу поліаспектної інтеграції змісту освітньої підготовки, новітніх інтерактивних технологіях навчання, а також використанні сучасних ІКТ.