Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 8.076.00.M.027
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.е.н. проф. Князь С.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є сформувати у молодих науковців системні знання щодо застосування механізмів генерування ідей із використанням синектики, та розуміння теоретичних і прикладних положень у сфері позиціонування та просування товарів
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у молодих науковців компетентностей: загальних: - здатність продукувати інноваційні наукові ідеї; - здатність ініціювати та проводити оригінальні наукові дослідження, ідентифікувати актуальні наукові проблеми, здійснювати пошук та критичне аналізування інформації, продукувати інноваційні конструктивні ідеї та застосовувати нестандартні підходи до вирішення складних і нетипових завдань; - здатність ініціювати, обґрунтовувати та управляти актуальними науковими проектами інноваційного характеру, самостійно проводити наукові дослідження, взаємодіяти у колективі та виявляти лідерські здібності при виконанні наукових проектів. фахових: ? знання основних концепцій, розуміння теоретичних і практичних проблем у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності; ? здатність ідентифікувати, формулювати та вирішувати актуальні наукові та прикладні проблеми у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності; ? здатність продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми та приймати науково обґрунтовані рішення в професійній діяльності.
Результати навчання: Результати навчання дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: ? демонструвати системність наукового світогляду, здійснювати критичний аналіз, оцінку і синтез нових ідей; ? вміти здійснювати теоретичні і прикладні дослідження у сфері підприємницької, торговельної та біржової діяльності з використанням сучасних методів і технологій; ? формулювати наукові гіпотези й завдання, обирати інноваційні напрями, методи й моделі вирішення проблем в сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Управління підприємництвом на засадах евристики Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності Евристика Розвиток торговельного підприємництва із врахуванням офшорних можливостей Синектика Інтелектуальний потенціал в системі антикризового управління підприємництвом
Короткий зміст навчальної програми: У межах дисципліни розглядаються питання застосування синектики як методу пошуку нових рішень та вирішення проблем управління позиціонуванням та просуванням товарів та надання послуг, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики .
Опис: Синектика як метод пошуку нових рішень у сфері маркетингових комунікацій Механізми генерування ідей побудови програми маркетингової комунікації із використанням синектики Генерування ідей розробки рекламної компанії на основі синектики Генерування ідей розробки засобів персональних продажів на основі синектики Генерування ідей розробки технології стимулювання збуту на основі синектики Генерування ідей розробки зв’язків з громадськістю (Public Relations) на основі синектики Генерування ідей розробки засобів прямого маркетингу (Event Marketing) на основі синектики
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань здійснюється у таких напрямках: наявність конкретних умінь, їхня глибина, стійкість і гнучкість; ступінь опанування основних положень дисципліни та їх творче застосування під час розв'язання ситуаційних задач та кейсів. Семестровий контроль проводиться у формі екзамену. Методи оцінювання: вибіркове усне опитування; підготовка презентацій, доповідей; відповіді при допуску та захисті лабораторної роботи, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень i визначень тощо).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль 30 балів Усне опитування на практичних заняттях (12) Вирішення завдань самостійного опрацювання (8) Доповіді та виступи на практичних заняттях (8) Вирішення індивідуальних завдань (8) Examination control 70 points - written component (60) oral component (10)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення 1. Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни “Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача” для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії / Укл.: Бець М.Т, Князь С.В.– Львів, 2016. – 12 с. 2. Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни “Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача” для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії / Укл.: Бець М.Т., Князь С.В.– Львів, 2016. – 20 с. 3. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни “Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача” для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії / Укл.:Бець М.Т., Князь С.В.– Львів, 2016. – 33с. Рекомендована література Базова 1. Синектика як метод активізації творчого мислення персоналу. Ястремська О. М., Сиваш Ю. М.// Проблеми економіки № 2, 2014. – С.219-223. 2. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник/ О. А. Біловодська. – К.: Знання, 2011. – 495 с. 3. Окландер М. А. Поведінка споживача: навч. посібник/ М. А. Окландер, І. О. Жарська. – К.: ЦУЛ, 2014. – 208 с. 4. ПримакТ.О. Маркетингова політика комунікацій/ Т.О. Примак. – К.: Атіка, Ельга-Н, 2009. – 328 с. 5. Borman B. The Marketing Concept / B. Borman. – N.Y., 1989. – 345 p. 6. Mails E. Marketing Today / E. Mails. –N.Y.: Harcourt Brace Jovanovich, 1981. –29 p Допоміжна 1. Гой І.В., Смолянська Т.П. Підприємництво: навчальний посібник. К.: ЦУЛ, 2013. – 300с. 2. Жуков С.А.Маркетингова діяльність підприємств в умовах глобалізації: монографія / М.В. Корж, С.А. Жуков. – Краматорськ: ДДМА, 2012. – 252 с. 3. Мазаракі А.А., Притульська Н.В., Осика В.А. Товарознавство і торговельне підприємництво: навчальний посібник. К. : Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2014.- 460 с. Інформаційні ресурси 1. Маркетинг та його концепції. - Режим доступу: https://www. eworks.com.ua/.../6377_Marketing_ta_iogo_koncepcii.htm 2. Алгоритм планування нових товарів - Режим доступу: https:// library.if.ua/book/22/1678.html 3. Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари. - Режим доступу: https:// elartu.tntu.edu.ua/.../Marketyngovyj_instrumentarij_upravlinnja_popytom_na_tovary 4. Статистичний бюллетень України - Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/ 5. MMR: 4D-медиа - Режим доступу: http://mmr.ua 6. Щотижневий український подкаст про диджитал, маркетинг та майбутнє технологій - - Режим доступу: http://watcher.com.ua 7. Маркетингові комунікації в Україні -- Режим доступу: http://www.sostav.ua
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).