Розвиток торговельного підприємництва із урахуванням офшорних можливостей

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 8.076.00.M.026
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.е.н. проф. Князь С.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є формування у молодих науковців глибинних знань основ міжнародного правового регулювання офшорного бізнесу та виявлення його ролі у торговельному підприємництв
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у молодих науковців компетентностей: загальних: - здатність ініціювати та проводити оригінальні наукові дослідження, ідентифікувати актуальні наукові проблеми, здійснювати пошук та критичне аналізування інформації за допомогою положень теорії розв’язання пошукових задач; - уміння виявляти ораторську та риторичну майстерність при презентації результатів наукових досліджень, вести фахову наукову бесіду та дискусію із широкою науковою спільнотою та громадськістю українською мовою, формувати наукові тексти в письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття, використовувати прогресивні інформаційно-комунікаційні засоби; - здатність бути цілеспрямованим та наполегливим, самовдосконалюватись впродовж життя, усвідомлювати соціально-моральну відповідальність за одержані наукові результати; фахових: - уміння розробляти логічні та обґрунтовані послідовності, системи, механізми, моделі розв’язання проблем у сфері торговельного підприємництва; - уміння реалізовувати основні управлінські функції у сфері торговельного підприємництва; - уміння застосовувати теоретичні підходи, методологічну основу для інформаційноаналітичного забезпечення процесів у сфері торговельного підприємництва. - уміння управляти розвитком торговельного підприємництва із урахуванням офшорних можливостей Результати навчання дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: - уміння застосувати одержані знання із міжнародного нормативно-правового забезпечення у сфері офшорного бізнесу; - уміння здійснювати економіко-математичне моделювання та соціально-економічне діагностування офшорних можливостей; - уміння прогнозувати розвиток торговельного підприємництва із врахуванням офшорних можливостей.
Результати навчання: Результати навчання дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: - уміння застосувати одержані знання із міжнародного нормативно-правового забезпечення у сфері офшорного бізнесу; - уміння здійснювати економіко-математичне моделювання та соціально-економічне діагностування офшорних можливостей; - уміння прогнозувати розвиток торговельного підприємництва із врахуванням офшорних можливостей.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Управління підприємництвом на засадах евристики Моделювання біржової динаміки на засадах концепції рефлективності Синектика в системі управління позиціонуванням і просуванням товарів до споживача Оптимізація організаційного розвитку підприємницьких структур на засадах інструментарію ZFС Педагогічний практикум Інтелектуальний потенціал в системі антикризового управління підприємництвом
Короткий зміст навчальної програми: У межах дисципліни розглядаються питання сутності міжнародного нормативноправового забезпечення у сфері офшорного бізнесу; історія виникнення офшорного бізнесу; види офшорного бізнесу; економіко-математичне моделювання та соціально-економічне діагностування офшорних можливостей та розвиток торговельного підприємництва із врахуванням офшорних можливостей.
Опис: Офшорний бізнес. Історія виникнення. Види офшорного бізнесу Міжнародне нормативно-правове забезпечення у сфері офшорного бізнесу Економіко-математичне моделювання офшорних можливостей Соціально-економічне діагностування офшорних можливостей Розвиток торговельного підприємництва із врахуванням офшорних можливостей
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань здійснюється у таких напрямках: наявність конкретних умінь, їхня глибина, стійкість і гнучкість; ступінь опанування основних положень дисципліни та їх творче застосування під час розв'язання ситуаційних задач та кейсів. Семестровий контроль проводиться у формі екзамену. Методи оцінювання: вибіркове усне опитування; підготовка презентацій, доповідей; відповіді при допуску та захисті лабораторної роботи, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень i визначень тощо).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль 30 балів Усне опитування на практичних заняттях (8) Вирішення ситуаційних завдань (8) Доповіді та виступи на практичних заняттях (6) Вирішення домашніх завдань (8) Екзаменаційний контроль 70 балів - письмова компонента (60) усна компонента (10)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни з “Розвиток торговельного підприємництва із врахуванням офшорних можливостей” для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В.– Львів, 2016. – 12 с. 2. Методичні вказівки до виконання практичних занять з дисципліни “Розвиток торговельного підприємництва із врахуванням офшорних можливостей” для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії усіх форм навчання / Укл.: Князь С.В.– Львів, 2016. – 20 с. 3. Методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни “Розвиток торговельного підприємництва із врахуванням офшорних можливостей” для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії/ Укл.: Князь С.В.– Львів, 2016. – 33с. Рекомендована література Базова 1.Ahmed Zorome. Concept of Offshore Financial Centres: In Search of an Operational Definition // IMF Working Paper, WP/07/87, 2007. 2. Мазаракі А.А, Притульська Н.В., Осика В.А. Товарознавство і торговельне підприємництво. — К: Київ нац. торг.екон ун-т, 2014. 3. Мазаракі А.А, Притульська Н.В., Світовий ринок товарів і послуг — К: Київ нац.. торг.екон ун-т, 2015. 4. Міжнародна торгівля і фінанси: навчальний посібник / С.В. Князь, М.Т. Бець, Г.Л. Вербицька; за заг. ред. С.В. Князя. - Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2016. –304 с. 5. Шэксон Н. Люди, обокравшие мир. Правда и вымысел о современных офшорных зонах / Шэксон Николас; [пер. с англ. А. А. Калинина]. – М. : Эксмо, 2012. – 281 с. Допоміжна 1. Передумови та економічна доцільність формування офшорних зон в Україні : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.10.01 / О. А. Гарасюк; Наук.-дослід. екон. ін-т М-ва економіки України. - К., 2001. - 19 c. 2. Лук'яненко Д.Г. Міжнародна економіка: підручник К.: КНЕУ, 2014. 3. Торгівля, комерція, підприємництво : збірник наукових праць / [редакц. кол.: Апопій В. В., Куцик П. О., Шевчук В. О. та ін.].–Львів : Львівська комерційна академія, 2014. –Вип. 17. – 208 с. 4. Porter M. E. Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors / M. E. Porter. New York: Simon and Schuster, 2008. - 432 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).