Особистісні та командні взаємодії

Спеціальність: Бізнес-адміністрування: стратегічний розвиток та інновації
Код дисципліни: 7.073.15.O.008
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: старший викладач Дума О.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати: - знання та розуміння предметної області та розуміння фаху - набуття гнучкого способу мислення, який дає можливість зрозуміти й розв’язати проблеми та задачі, зберігаючи при цьому критичне відношення до усталених наукових концепцій Уміти: - уміння ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу, пов’язану з комунікаціями у публічному управлінні та адмініструванні, шляхом використання аналітичних методів і методів моделювання; - здатність ведення ділових комунікацій, знання та розуміння предметної області та розуміння фаху щоб визначати структуру та будувати архітектоніку знання в сфері публічного управління та адміністрування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Менеджмент у публічних та приватних організаціях; • Політичне та публічне лідерство; • Економіка в прийнятті публічних рішень; • Інтелектуальна власність; • Державна політика: аналіз та механізм впровадження
Короткий зміст навчальної програми: Сутність та основні ознаки коучингу, його місце та роль у комунікації та переговорах. Коучинг та переговори. Ефективний коучинг та алгоритм його проведення. Ділова комунікація: сутність та типологія. Комунікації в публічній системі. . Комунікації у бізнесі. Особливості спілкування з іноземними партнерами. Розвязання конфліктів у сфері державної служби. Види організаційних конфліктів. Бізнес-комунікації в системі міжнародних відносин. Основи ділового спілкування.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (30%) • Підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (50% +20%)
Рекомендована література: 1. Драгомирецька Н. Комунікативна діяльність як складова професійної діяльності державного службовця / Н. Драгомирецька // Інститут перетворення як передумова ефективного використання ресурсного потенціалу регіону. Одеса, 2003. - С. 107-112. 2. Ковалевська Т.Ю. Основи ефективної комунікації: навч.посіб. (порадник управлінцеві на щодень) / Т.Ю. Ковалевська, С.А. Бронікова. Одеса: Фенікс, 2008. – С. 140. 3. Успішна комунікація в бізнесі та освіті: Навчальний посібник. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2006. – 207с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).