Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Управління установами соціальної сфери
Код дисципліни: 7.232.01.O.023
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: Шаповалова Тетяна Вікторівна, к.е.н., доцент
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою захисту магістерської кваліфікаційної роботи є демонстрації здобувачем освіти отриманих під час навчання навичок вироблення науково обґрунтованих пропозицій, спрямованих на вирішення актуальних досліджуваних проблем у функціонуванні установ на основі самостійного науково-теоретичного, аналітичного та практичного досліджень організаційно- управлінських, соціально-економічних проблем, процесів, діяльності відповідних установ.
Завдання: Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Здатність до використання сучасних теорій, методологій і методів соціальних та інших наук стосовно до завдань фундаментальних і прикладних досліджень у галузі соціального забезпечення. Здатність планувати та здійснювати соціальні дослідження з метою виявлення й аналізу соціально значимих проблем і факторів досягнення соціального благополуччя різних груп населення. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців. Здатність оптимізувати процеси прийняття управлінських рішень у вирішенні питань соціально-економічної допомоги мало захищених категорій населення. Здатність виявляти професійну ідентичність та діяти згідно з цінностями працівника соціальної сфери.
Результати навчання: Використовувати сучасні теорії, методологію і методи соціальних та інших наук стосовно до завдань фундаментальних та прикладних досліджень у сфері соціального захисту. Критично оцінювати результати наукових досліджень і різні джерела знань щодо соціального забезпечення, формулювати висновки та рекомендації щодо його впровадження. Застосовувати іноземні джерела при виконанні завдань науково-дослідної та прикладної діяльності, висловлюватися іноземною мовою, як усно, так і письмово. Проектувати теоретичну модель роботи з об’єктами соціального забезпечення в рамках соціальних служб, організацій, установ. Застосовувати загальне та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних задач та здійснення наукового дослідження. Планувати і проводити наукові дослідження в системі соціального захисту населення та висвітлювати їх результати. Розробляти та апробувати соціальні проекти і технології.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Управлінська практика Практика за темою магістерської роботи Виконання магістерської роботи
Короткий зміст навчальної програми: Захист магістерської кваліфікаційної роботи є завершальним етапом навчальної та наукової підготовки майбутніх фахівців до практичної діяльності у соціальній сфері в рамках нормативної та варіативної складових освітньої програми «Управління установами соціальної сфери» підготовки магістрів галузі знань 23 «Соціальна робота» за спеціальністю 232 «Соціальне забезпечення». Магістерська кваліфікаційна робота визначає загальноосвітню та професійну зрілість випускника, його наукову й спеціальну підготовку, уміння логічно мислити та творчо застосовувати здобуті знання у вирішенні практичних завдань, рівень підготовленості до самостійної роботи в установах соціальної сфери, а також дає право на здобуття кваліфікації магістра з соціального забезпечення та є своєрідним звітом за весь період навчання в Національному університеті «Львівська політехніка».
Опис: У магістерській кваліфікаційній роботі, як у теоретико-прикладному дослідженні подається характеристика актуальної організаційно-управлінської або соціально- економічної, соціальної проблеми на підставі проведеного її аналізу на прикладі функціонування конкретної установи, де здобувач освіти проходив практику, на основі чого обґрунтовуються можливі варіанти її практичного вирішення.
Методи та критерії оцінювання: Здобувач освіти стисло доповідає комісії сутність проведеного дослідження, ілюструючи доповідь посиланням на наочні матеріали. Наочні матеріали мають послідовно ілюструвати доповідь здобувача освіти і забезпечувати повноту висвітлення всіх положень, які виносяться на захист. Після доповіді здобувача освіти, секретар ЕК зачитує рецензію на магістерську кваліфікаційну роботу, і здобувач освіти має можливість відповісти на всі зауваження рецензента. Під час захисту магістерської кваліфікаційної роботи члени ЕК, присутні на захисті викладачі, спеціалісти можуть задавати здобувачеві освіти запитання щодо змісту роботи. Відповіді здобувача освіти мають бути конкретними, аргументованими і короткими. Після відповіді здобувача освіти на запитання, оголошується відгук наукового керівника виконаної магістерської кваліфікаційної роботи. Процедура захисту протоколюється секретарем комісії. Після закінчення захисту проводиться підсумкове засідання ЕК, яка оцінює магістерську кваліфікаційну роботу кожного слухача (за 100-бальною шкалою). За результатами захисту магістерської кваліфікаційної роботи на закритому засіданні ЕК приймає рішення щодо оцінки захисту і роботи (враховуючи відгук керівника, рецензента, зміст доповіді, відповіді на запитання), про присвоєння спеціалісту відповідної кваліфікації і про видачу йому диплома державного зразка.
Критерії оцінювання результатів навчання: Цінність представленої до захисту магістерської кваліфікаційної роботи визначається на основі: -актуальності змісту дослідження піднятої проблеми; -відповідності сучасному стану і перспективам розвитку управління в установах соціальної сфери; -виконання дослідження конкретних проблем на замовлення керівників соціальних установ; -можливості запровадження результатів дослідження у теорію та практику управління та адміністрування установ соціальної сфери.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Шкала переведення оцінок за захист кваліфікаційної магістерської роботи: відмінно 94 бали добре 80 балів задовільно 60 балів незадовільно 0 балів
Рекомендована література: Гурова, О.О., (2017). Менеджмент організації : навч. посібник.Харків:ХНАУ. Монастирський, Г.Л. (2008). Теорія організації: навчальний посібник. Київ: Знання. Бобровська, О. Ю. (2018).Державне та регіональне управління : навчальний посібник. Дніпро : ДРІДУ НАДУ. Дяків, О. П., Островерхов, В. М.(2018). Управління персоналом : навчально-методичний посібник. Тернопіль : ТНЕУ, 2018. Маркіна, І.А., Помаз, О.М., Помаз, Ю.В. (2018). Операційний менеджмент: навчальний посібник. Полтава: ПДАА. Шкільняк, М. М, Овсянюк-Бердадіна, О. Ф., Крисько, Ж. Л., Демків, І. О. (2017) Менеджмент: навчальний посібник. Тернопіль: Крок. Селютін, В. М., Яцун, Л. М., Ольшанський, О. В. (2017).Теорія організації : навчальний посібник. Харків : ХДУХТ. Негодниченко, О.В., Пєтков, В.П., Торяник, В.М. (2017). Менеджмент у державному управлінні : навчальний посібник. Дніпро: Видавничий дім «Гельветика». Копитко, М. І. (2019). Управління інноваціями: навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліни у схемах і таблицях. Львів: ЛьвДУВС.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).