Управління цифровим контентом

Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Код дисципліни: 7.075.04.O.004
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Бочко Олена Юріївна, к.е.н. Капраль Ольга Ростиславівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни «Управління цифровим контентом» є ознайомлення студентів з технологією створення сайтів засобами систем управління контентом. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності, використовуючи ґрунтовні теоретичні знання отримані у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, застосовуючи практичні навики методики розроблення сайту з основними блоками веб-сторінок, роботи з технологією RSS, захисту сайту від спам-ботів, впровадження заходів по підвищенню продуктивності роботи сайту, розробленого засобами систем управління контентом.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: Загальні компетентності: ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення. ЗК4. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК5. Навички міжособистісної взаємодії. ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Фахові компетентності спеціальності: ФК3. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. ФК5. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування. ФК7. Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням міжфункціональних зв’язків. ФК9. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. Фахові компетентності професійного спрямування: ФКП 3. Здатність до процесу розробки та реалізації стратегії Інтернет-просування товарів та послуг. ФКП 4. Здатність організувати ефективну систему обслуговування клієнтів з використанням Інтернет мережі ФКП 6. Здатність ефективно використовувати соціальні мережі та месенджери в управлінні
Результати навчання: ПРН4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. ПРН 5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами ПРН 9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН 12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПРН 15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРПС 2. Формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі інтернет. ПРПС 4. Вміти визначити оптимальну модель систем електронної комерції та застосувати її функціональні можливості для проведення бізнес-операцій в мережі Інтернет ПРПС5. Уміння надавати (придбавати) послуги, використовуючи інформаційно-комунікаційні технології глобальної мережі Інтернет. ПРПС 6. Здатність до інтеграції маркетингових комунікацій в електронних медіа для забезпечення системності заходів просування КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ1. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Управління цифровим контентом (КП) Блогінг та партнерський маркетинг Репутаційний digital-менеджмент Електронна комерція Інтегрований цифровий маркетинг Е-commerce менеджмент Блогінг та ремаркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Управління цифровим контентом займається зберіганням, організацією, індексацією цифрового вмісту, що використовується організацією. Цифровий вміст може приймати різні форми, включаючи текстові файли, документи, графіку, зображення, анімацію та аудіо- та відеофайли. Хоча найпомітнішим видом управління контентом може бути веб-контент або потокове мультимедіа, управління цифровим контентом - це набагато більше. Для багатьох організацій це життєво важлива частина їх продажів, маркетингу та стратегії зв’язків з громадськістю та цінний інструмент внутрішнього управління та самоврядування.
Опис: Лекції: Управління цифровим контентом (УЦК) в сучасному світі; Системи управління контентом (CMS) як різновид сучасних інформаційних технологій; Сторінка як ключова сутність інформаційної моделі контенту CMS; Доменне ім'я та хостинг; Шаблонні CMS; Конструктор WordPress; Конструктор Site123 та Squarespace. Лабораторні роботи: Створення сайту засобами Wix.com Створення сайту засобами Weblium Створення сайту засобами WordPress Створення сайту засобами Site123 Створення сайту засобами Squarespace Подача і захист лабораторних робіт
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль студента: - оцінювання знань студента на лекційних та лабораторних заняттях (тестове опитування, оцінювання участі у командних завданнях, коректність відповідей на тематичні запитання, виконання індивідуального завдання (за варіантом) та його захист, а також виконання поставлених завдань у лабораторних роботах); 2. Оцінювання знань студентів на екзамені, який передбачає письмову та усну компоненту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів семестрового контролю: - Денна форма навчання: Поточний контроль (ПК): Виконання та захист лабораторних робіт – 50 балів Екзаменаційний контроль: Письмова компонента - 40 балів Усна компонента - 10 балів - Заочна форма навчання: Поточний контроль (ПК): Виконання та захист лабораторних робіт – 50 балів Виконання та захист контрольних робіт – 20 балів Екзаменаційний контроль: Письмова компонента - 20 балів Усна компонента - 10 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: - Капраль О.Р. Управління цифровим контентом: методичні вказівки до виконання лабораторних робіт для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2021. - Капраль О.Р. Управління цифровим контентом: методичні вказівки до виконання контрольних робіт для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг», заочної форми навчання. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2021. - Авер’янов А. Є. Застосування інформаційної системи управління контентом веб-ресурсу для ведення електронної комерції. Формування ринкових відносин в Україні. 2014. №10(160). С. 171-174. - Берко А. Ю., Дорош В. М., Чирун Л. В. інтелектуальна система управління контентом сайтів електронного бізнесу. URL: http://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2017/jun/3345/0294.pdf - Курилов М.А., Терещенко С.В. Классификация систем управления содержимым web-ресурсов и их использование для разработки сайта дистанционного обучения. Искусственный интеллект. 2010. № 3. С. 648–654. - Лановий О. Ф., Кобзев І. В., Калякін С. В. Системи управління контентом і безпека web-сайтів. Системи обробки інформації. 2010. Вип. 3 (84). С. 38–41. - Офіційний сайт Wix.com. URL: https://uk.wix.com/ - Офіційний сайт WordPress. URL: https://wordpress.org - What CMS Is This Site Using? [Електронний ресурс] Режим доступу : URL: https://whatcms.org
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Управління цифровим контентом (курсовий проєкт)

Спеціальність: Інтернет-маркетинг
Код дисципліни: 7.075.04.O.007
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Бочко Олена Юріївна, к.е.н. Капраль Ольга Ростиславівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Курсовий проект сприяє більш глибокому вивченню теоретичного матеріалу, розвитку наукового мислення, забезпечує студенту вміння працювати з навчальним матеріалом, вибирати й узагальнювати матеріал рекомендованої літератури, чітко і грамотно формулювати свою думку, творчо мислити та реалізувати свої результати. Метою курсового проекту є: - закріплення студентами теоретичних знань щодо процесу створення, редагування та аналізу даних веб-сайту; - отримання професійних вмінь і навичок для розробки веб-сайту використовуючи теоретичну та практичну базу знань.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення. ЗК2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК5. Навички міжособистісної взаємодії. ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК9. Здатність до постійного самовдосконалення та оволодіння сучасними знаннями. ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення. ЗК2. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. ЗК4. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК5. Навички міжособистісної взаємодії. ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК7. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість. ЗК8. Здатність розробляти проекти та управляти ними. ЗК9. Здатність до постійного самовдосконалення та оволодіння сучасними знаннями.ФК1. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу. ФК3. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. ФК4. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом. ФК5. Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування. ФК9. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. ФКП 3. Здатність до процесу розробки та реалізації стратегії Інтернет-просування товарів та послуг. ФКП 4. Здатність організувати ефективну систему обслуговування клієнтів з використанням Інтернет мережі ФКП 6. Здатність ефективно використовувати соціальні мережі та месенджери в управлінні
Результати навчання: ПРН 4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. ПРН 5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН 9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН 12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПРН 15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРПС 2. Формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі інтернет. ПРПС 6. Здатність до інтеграції маркетингових комунікацій в електронних медіа для забезпечення системності заходів просування КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ1. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Управління цифровим контентом
Короткий зміст навчальної програми: Управління цифровим контентом займається зберіганням, організацією, індексацією цифрового вмісту, що використовується організацією. Цифровий вміст може приймати різні форми, включаючи текстові файли, документи, графіку, зображення, анімацію та аудіо- та відеофайли. Хоча найпомітнішим видом управління контентом може бути веб-контент або потокове мультимедіа, управління цифровим контентом - це набагато більше. Для багатьох організацій це життєво важлива частина їх продажів, маркетингу та стратегії зв’язків з громадськістю та цінний інструмент внутрішнього управління та самоврядування.
Опис: Курсовий проект сприяє більш глибокому вивченню теоретичного матеріалу, розвитку наукового мислення, забезпечує студенту вміння працювати з навчальним матеріалом, вибирати й узагальнювати матеріал рекомендованої літератури, чітко і грамотно формулювати свою думку, творчо мислити та реалізувати свої результати.
Методи та критерії оцінювання: Загальна оцінка за курсову роботу формується на основі оцінювання наступних елементів: 1. Обґрунтування актуальності обраної теми, постановка мети, задачі та вибір і обґрунтування методології дослідження, аналіз теоретичних джерел в яких висвітлюється дана проблематика (теоретична частина). 2. Збір інформації (статистичні дані, первинна інформація, пошукові системи, тощо). Аналіз інформації. 3. Розробка рекомендацій по вдосконаленню діяльності веб-сайту, усунення слабких сторін в маркетинговій діяльності та інших практичних рекомендацій, методик, висновків та пропозицій стосовно об'єкту дослідження та проблематики теми. Практичне застосування отриманих результатів. 4. Написання висновків та пропозицій по результатам дослідження. 5. Оформлення роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Курсова робота оцінюється відповідно до карти розподілу балів, яка висвітлює основні розділи курсової роботи та бали за повноту розкриття (100 балів – 50 балів за оформлення та написання роботи та 50 балів за усний захист). Найвищу оцінку отримує студент, якщо зміст його курсової роботи відповідає поставленому завданню (тематиці), наведені актуальні статистичні матеріали (при їх необхідності), методика виконання завдання відповідає встановленим вимогам. Оцінка курсової роботи знижується у випадку наявності помилок, що свідчать про недостатню актуальність та аргументованість запропонованих рішень: неактуальні джерела інформації, помилкові вхідні дані у практичній чи аналітичній частині, попередні розрахунки зроблено частково, наявні арифметичні чи логічні помилки. Підставою зниження оцінки є незавершена конкретними висновками і коментарями студента робота. До зниження загальної оцінки може привести також наявність таких окремих недоліків, як неохайне оформлення роботи (зниження оцінки від 1 до 5 балів); невиконання вимог до оформлення курсової роботи (зниження оцінки від 1 до 5 балів); виконання курсової роботи за суперечливими чи сумнівними матеріалами (зниження оцінки на два бали).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Авер’янов А. Є. Застосування інформаційної системи управління контентом веб-ресурсу для ведення електронної комерції. Формування ринкових відносин в Україні. 2014. №10(160). С. 171-174. 2. Берко А. Ю., Дорош В. М., Чирун Л. В. інтелектуальна система управління контентом сайтів електронного бізнесу. URL: http://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2017/jun/3345/0294.pdf 3. Курилов М.А., Терещенко С.В. Классификация систем управления содержимым web-ресурсов и их использование для разработки сайта дистанционного обучения. Искусственный интеллект. 2010. № 3. С. 648–654. 4. Лановий О. Ф., Кобзев І. В., Калякін С. В. Системи управління контентом і безпека web-сайтів. Системи обробки інформації. 2010. Вип. 3 (84). С. 38–41. 5. Офіційний сайт Flexbe. URL: https://flexbe.ru/ 6. Офіційний сайт Joomla! URL: https://joomla.org 7. Офіційний сайт Wix.com. URL: https://uk.wix.com/ 8. Офіційний сайт WordPress. URL: https://wordpress.org
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).