Хімічні технології органічних речовин

8.161.00.02 Хімічні технології органічних речовин
Кваліфікація: Магістр з хімічних технологій та інженерії
Рік вступу: 2023
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1 рік 4 місяці
Інститут: Інститут хімії та хімічних технологій
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Хімічна інженерія та біоінженерія
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Характеристика освітньої програми: Освітня програма базується на загальноприйнятих наукових положеннях і результатах сучасних досліджень в області хімічних технологій та інженерії, в рамках чого можлива подальша наукова та професійна кар’єра. Акценти на компетенціях, які дають змогу розроблення та використання інноваційних технологій органічних речовин сумісно з розумінням аспектів управління сучасним хімічним виробництвом, методології наукових досліджень, вирішенням питань професійної та цивільної безпеки на хімічному підприємстві. Акцент на ґрунтовних знаннях хімічних технологій та інженерії органічних речовин і здатність їх застосування в подальшій професійній і науковій діяльності. Фахівці готуються для господарської, організаційно-управлінської, науково-дослідної, комерційної та інвестиційної діяльності в хімічній і суміжних галузях промисловості. Освітня програма покликана формувати в студента компетентності та навички практичної реалізації процесів синтезу органічних речовин як невід’ємної частини хімічних технологій та інженерії. Загалом є 2 професійні лінії. Лінія 1. Хімічні технології органічних речовин. Програма передбачає поглиблене вивчення сучасних технологій органічних речовин, розроблення технологічних процесів та застосування продуктів органічного синтезу. Лінія 2. Технології нафтохімічної синтезу. Програма передбачає поглиблене вивчення промислових каталітичних процесів і проектування нафтохімічних виробництв, технологій барвників, поверхнево-активних речовин, полімерів тощо.
Програмні результати навчання: 1. Критично осмислювати наукові концепції та сучасні теорії хімічних процесів та хімічної інженерії, застосовувати їх при проведенні наукових досліджень та створенні інновацій. 2. Здійснювати пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. 3. Організовувати свою роботу і роботу колективу в умовах промислового виробництва, проектних підрозділів, науково-дослідних лабораторій, визначати цілі і ефективні способи їх досягнення, мотивувати і навчати персонал. 4. Оцінювати технічні і економічні характеристики результатів наукових досліджень, дослідно-конструкторських розробок, технологій та обладнання хімічних виробництв. 5. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення і презентації результатів професійної діяльності, досліджень та проектів. 6. Розробляти та реалізовувати проекти в сфері хімічних технологій та дотичні до неї міждисциплінарні проекти з урахуванням соціальних, економічних, екологічних та правових аспектів. 7. Здійснювати у науково-технічній літературі, патентах, базах даних, інших джерелах пошук необхідної інформації з хімічної технології, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі, систематизувати, і аналізувати та оцінювати відповідну інформацію. 8. Критично осмислювати аспекти виробництва і застосування органічних речовин, володіти методами удосконалення технологічного процесу. 9. Застосовувати теоретичні знання та практичні підходи до керування процесами органічного синтезу. 10. Здійснювати розроблення та модернізацію процесів органічного синтезу відповідно до сучасних інноваційних технологій. 11. Зрозуміле і недвозначне донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. 12. Управління робочими або навчальними процесами, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів. 13. Відповідальність за внесок до професійних знань і практики та/або оцінювання результатів діяльності команд та колективів. 14. Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Керівник освітньої програми, контактна особа: Професор Мельник С.Р.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня