Маркетинг і бізнес-аналіз

6.075.00.12 Маркетинг і бізнес-аналіз
Кваліфікація: Бакалавр з маркетингу
Рік вступу: 2024
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 4 роки
Інститут: ВСП Інститут просторового планування та перспективних технологій
Кількість кредитів: 240 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Шостий рівень НРК (перший цикл РК ЄПВО, шостий рівень ЄРК)
Галузь знань: Управління та адміністрування
Особливі умови вступу: немає
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Повне виконання навчальної програми, проходження виробничої практики та складання кваліфікаційного екзамену.
Програмні результати навчання: - вміння використовувати сучасні методи товарної, цінової, збутової та комунікаційної політик; - глибокі знання та розуміння економічних законів, вміння аналізувати та раціонально мислити; - знання основ ведення бізнесу на засадах маркетингу, в т.ч. основ інтернет-бізнесу; - базові знання з правових, економічних і організаційних питань підприємницької діяльності; - вміння розраховувати плановий бюджет маркетингової діяльності; - базові знання з регулювання збутових, виробничих та товарних запасів; - базові розуміння звітності з виконання планів матеріально-технічного забезпечення та збуту готової продукції підприємства; - базові знання основ «бренду» та «брендингу». - вміння використовувати сучасні методи товарної, цінової, збутової та комунікаційної політик; - глибокі знання та розуміння економічних законів, вміння аналізувати та раціонально мислити; - знання основ ведення бізнесу на засадах маркетингу, в т.ч. основ інтернет-бізнесу; - базові знання з правових, економічних і організаційних питань підприємницької діяльності; - вміння розраховувати плановий бюджет маркетингової діяльності; - базові знання з регулювання збутових, виробничих та товарних запасів; - базові розуміння звітності з виконання планів матеріально-технічного забезпечення та збуту готової продукції підприємства; - базові знання основ «бренду» та «брендингу». - здатність застосовувати знання автоматизації збору, обробки та аналізу інформації про ринок, потреби споживачів та конкурентів; - здатність використовувати професійні знання та практичні навички для вирішення практичних завдань в області маркетингу; - навички презентації результатів власної роботи, наукового та практичного матеріалу.
Академічна мобільність: Немає, проте мобільність заохочується та визначається згідно із процедурами ЄКТС.
Практика/стажування: Виробнича практика
Керівник освітньої програми, контактна особа: к.е.н., доц. Ангелко Ірина Володимирівна
Доступ до подальшого навчання: Здобуття другого (магістерського) рівня