Педагогічна практика
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 8.073.00.O.010
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н. доц. Гринів Н.Т.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: знати: теорії і практики маркетингу, новітніх тенденцій його розвитку, прикладних аспектів професійної діяльності у сфері менеджменту; методологію та інструментарій наукового дослідження, сучасних проблем розвитку суспільства, ключових засад професійної етики, системи морально-культурних цінностей; розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні обґрунтовані рішення; проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси;
вміти: використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з менеджменту, маркетингу, фінансів, логістики, економіки для ефективного управління суб’єктами господарювання в умовах ринкової економіки; з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати й узагальнювати зовнішню і внутрішню управлінську інформацію для здійснення планування, організування, мотивування працівників та контролю за діяльністю підлеглих в підрозділах підприємств та організацій;
застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для розв’язання типових управлінських задач
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: маркетинг, маркетингові дослідження
Короткий зміст навчальної програми: Вступне заняття. Загальна характеристика наукового тексту
Елементи наукового тексту
Види наукових текстів
Побудова таблиць і графіків
Методика написання наукової статті
Створення мультимедійних презентацій, усної доповіді, плакату для стендової доповіді
Технологія підготовки дисертації
Наукова етика та академічна доброчесність
Методика оформлення списку використаної літератури
Методи та критерії оцінювання: Методи і критерії оцінювання:
- поточний контроль (50%): розв’язання задач, усне опитування, розрахункова робота;
- підсумковий контроль (50%).
Рекомендована література: 1. Артемчук Г.І. Курило В.М., Кочерган М.П. Методика організації науково-дослідної роботи: Навч. посіб. для студ. та викл. ВНЗ, Київ. держ. лінгв. ун-т. К.: Форум, 2000. 270 с.
2. Баскаков А. Я., Туленков Н. В.. Методология научного исследования : учеб. Пособие. К. : МАУП, 2004. 216 с.
3. Вимоги до оформлення дисертацій та авторефератів дисертацій (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0155-17#Text
4. Гранатуров В. Проблеми побудови визначень та класифікації об'єктів у дисертаційних дослідженнях. Бюлетень Вищої атестаційної комісії України. 2011. № 7. С. 31-33.
5. Грищенко І.М. Григоренко О.М., Борисенко В.А. Основи наукових досліджень: Навч. посіб. Київ. Нац. торг.-екон. ун-т. К.: КНТЕУ, 2001. 185 с.
6. СурмінЮ. П. Наукові тексти: специфіка, підготовка та презентація : навч.-метод. посіб. - К. : НАДУ, 2008. 184 с.
Педагогічна практика
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 8.073.00.O.011
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент і міжнародне підприємництво
Лектор: д.е.н., проф. Пирог Ольга Володимирівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1. здатність до письмової та усної комунікації українською та англійською (чи іншою) мовами;
2. уміння здійснювати оцінювання і прогнозування міжнародних політичних, економічних, соціальних подій та явищ;
3. здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки (діагноз) для різних типів складних управлінських задач, здійснювати планування, аналізування, контролювання та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб;
4. уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси.
Результати навчання: 1. Знати систему вищої освіти в Україні, специфіку професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи; використовувати законодавче та нормативно-правове забезпечення вищої освіти, сучасні засоби і технології організації та здійснення освітнього процесу, різноманітні аспекти виховної роботи зі студентами, інноваційні методи навчання. Критично оцінювати власні наукові розробки при впровадженні у навчальний процес.
2. Демонструвати системний науковий світогляд, уміння креативно мислити, формулювати висновки і розробляти рекомендації, пропонувати неординарні підходи з використанням новітніх технології у розв’язанні поставлених завдань.
3. Ідентифікувати наукові та практичні проблеми, готувати наукові тексти та доповіді, здійснювати публічну апробацію результатів досліджень як державною так і іноземними мовами, демонструвати усну та письмову комунікацію.
4. Демонструвати лідерські якості, навички міжособистісної взаємодії, вміння працювати в команді дослідників, ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях, дотримуючись принципів наукової етики.
5. Здійснювати публічну апробацію результатів досліджень, сприяти їх поширенню в науковій та практичній сферах як українською, так і іноземними мовами.
6. Уміння застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні інструменти і технології для забезпечення ефективних наукових та професійних комунікацій.
7. Здатність самостійно проводити наукові дослідження та приймати рішення.
8. Здатність формулювати власні авторські висновки, пропозиції та рекомендації.
9. Здатність усвідомлювати та нести особисту відповідальність за одержані результати дослідження.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити:
• Філософія і методологія науки;
• Професійна педагогіка.
кореквізити:
• Риторика;
• Особливості розвитку Європейської економіки.
Короткий зміст навчальної програми: спрямована на набуття навичок здійснення навчально-виховного процесу у закладі вищої освіти й формування вмінь викладацької діяльності, зокрема викладання спеціальних дисциплін, організації навчальної та науково-методичної роботи у вищій школі.
Опис: В період педагогічної практики (6-7 семестр) кожен студент проводить 11 пробних занять, 4 заняття профілю додаткової кваліфікації (у відповідності з графіком).
Методи та критерії оцінювання: • поточний контроль - 70 балів;
• контрольний захід (залік) – 30 балів.
Критерії оцінювання результатів навчання: - Поточний контроль (30%): усне опитування, робота на практичному занятті, виконання розрахунково-графічної роботи;
- Підсумковий контроль (70%): іспит (письмова та усна компонента)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Програма педагогічної практики для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» / Кузьмін О. Є., Пирог О. В., Дуляба Н. І. – Львів, 2019.
2. Козак Н. Л. Університетська освіта: навч. посібник/ Н. Л. Козак, І. М. Шоробура. – Львів: «Новий Світ-2000», 2011. – 180 с.
3. Дуляба Н.І. Проблеми та перспективи входження українських університетів в світові освітні рейтинги / Н. І. Дуляба // Науковий вісник НЛТУУ. - 2012. – Вип. 22.7. – С. 273-286.
4. Педагогіка вишої школи: навч. посібник / З.Н. Курлянд, Р.І. Хмелюк, А.В. Семенова та ін.; за ред. З.Н. Курлянд. – К:. Знання, 2015. – 495 с.
5. Калашнікова С. Європейська політика модернізації вищої освіти: ключові орієнтири / С. Калашникова // Вища освіта України. – 2012. - № 2. - С. 80-84.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Педагогічна практика
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 8.073.00.O.012
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д. е. н., проф. Чухрай Наталія Іванівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: .
Результати навчання: - вести наукову бесіду та дискусію українською та іноземною мовою на належному фаховому рівні, презентувати результати наукових досліджень в усній та письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття;
- здатність продемонструвати глибинні знання вітчизняного і зарубіжного наукового доробку та практичного досвіду у сфері менеджменту;
- уміння застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні інструменти і технології для забезпечення ефективних наукових та професійних комунікацій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: історичні парадигми та сучасні теорії менеджменту, професійна педагогіка, філософія і методологія науки.
Короткий зміст навчальної програми: Психолого-педагогічні основи організації навчально-виховного процесу у сучасній вищій освіті. Методичні засади викладання дисциплін з менеджменту та підготовки майбутніх менеджерів в умовах закладу вищої освіти. Наукова складова фахової підготовки студентів з менеджменту та діяльності викладача в умовах вищого закладу освіти.
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: .
Рекомендована література: 1. Бутенко Н.Ю. Тренінг управлінських компетенцій / Н.Ю. Бутенко, А.Є. Черпак. – К.: КНЕУ, 2011. — 444с.
2. Вихрущ В.О. Психодидактика вищої школи: інноваційні методи навчання/ В.О.Вихрущ, С.В.Гуменюк, О.А.Вихрущ-Олексюк. - Тернопіль: Крок, 2017. - 280 c.
3. Дидактичні системи у вищій освіті/[авт. - упорядник В.В.Бойченко]. - Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. - 121 с.
4. Ковальчук В. Технологія навчання дорослих на основі особистісно орієнтованого підходу / Василь Ковальчук. – Київ: Шкільний світ, 2011. – 125с.
5. Хіль Ф. І. Основи управлінського консультування: навчальний посібник / Ф. І. Хміль. – К.: Академвидав, 2008. – 240 с.
Педагогічна практика
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 8.073.00.O.013
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент персоналу та адміністрування
Лектор: д.е.н., доц. Ситник Йосиф Степанович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1. Уміння оволодіння основами науково-методичної та навчально-методичної роботи: навичками структурування та психологічно грамотного перетворення наукових знань у навчальний матеріал, систематизації навчальних та виховних завдань; методами та засобами складання задач, вправ, тестів з різних тем, усного та письмового переказу предметного матеріалу, різноманітними освітніми технологіями;
2. Уміння у процесі підготовки і проведення навчальних занять – формування вмінь постановки навчальної мети, вибору типу, виду занять, використання різних форм організації навчальної діяльності: діагностики, контролю та оцінки ефективності навчальної діяльності;
3. Уміння у ході відвідування занять викладачів – ознайомлення з різними способами структурування і представлення навчального матеріалу, способами активізації навчальної діяльності, особливостями професійної риторики, з різними способами та прийомами оцінювання навчальної діяльності у вищій школі.
Результати навчання: – здатність продукувати інноваційні наукові ідеї, оволодіти методологією наукової та педагогічної діяльності, розв’язувати комплексні проблеми в процесі інноваційно-дослідницької та професійної діяльності, виконувати оригінальні наукові дослідження у сфері менеджменту на національному та міжнародному рівнях;
– здатність ініціювати та проводити оригінальні наукові дослідження, ідентифікувати актуальні наукові проблеми, здійснювати пошук і критичне аналізування інформації, продукувати інноваційні конструктивні ідеї та застосовувати нестандартні підходи до розв’язання складних і нетипових завдань;
– уміння виявляти ораторську та риторичну майстерність при презентації результатів наукових досліджень, вести фахову наукову бесіду та дискусію із широкою науковою спільнотою та громадськістю українською мовою, формувати наукові тексти в письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття, використовувати прогресивні інформаційно-комунікаційні засоби;
– уміння оволодіння основами науково-методичної та навчально-методичної роботи: навичками структурування та психологічно грамотного перетворення наукових знань у навчальний матеріал, систематизації навчальних та виховних завдань; методами та засобами складання задач, вправ, тестів з різних тем, усного та письмового переказу предметного матеріалу, різноманітними освітніми технологіями;
– уміння у процесі підготовки і проведення навчальних занять – формування вмінь постановки навчальної мети, вибору типу, виду занять, використання різних форм організації навчальної діяльності: діагностики, контролю та оцінки ефективності навчальної діяльності;
– уміння у ході відвідування занять викладачів – ознайомлення з різними способами структурування і представлення навчального матеріалу, способами активізації навчальної діяльності, особливостями професійної риторики, з різними способами та прийомами оцінювання навчальної діяльності у вищій школі.
– здатність продемонструвати глибинні знання українського і зарубіжного наукового доробку та практичного досвіду у сфері менеджменту.
вміти
– інтегрувати та застосовувати одержані знання з різних міжпредметних сфер у процесі розв’язання теоретико-прикладних завдань у конкретній сфері дослідження;
– вести наукову бесіду та дискусію українською та іноземною мовою на належному фаховому рівні, презентувати результати наукових досліджень в усній та письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття;
– застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні інструменти і технології для забезпечення ефективних наукових та професійних комунікацій;
– здатність опрацьовувати навчальні матеріали для проведення лекцій, семінарських, практичних, лабораторних занять у закладах вищої освіти з дисциплін, що відповідають профілю спеціальності;
– здатність самостійно проводити лекції, семінарські, практичні, лабораторні заняття з цих дисциплін;
– здатність проводити консультації та індивідуальні заняття;
– уміння оцінювати знання студентів згідно встановлених критеріїв;
– уміння керувати науковими студентськими дослідженнями;
– уміння виявляти ораторську та риторичну майстерність при презентації результатів наукових досліджень, вести фахову наукову бесіду та дискусію із широкою науковою спільнотою та громадськістю українською мовою, формувати наукові тексти в письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття, використовувати прогресивні інформаційно-комунікаційні засоби;
– здатність бути цілеспрямованим та наполегливим, самовдосконалюватись впродовж життя, усвідомлювати національні економічні інтереси та соціально-моральну відповідальність за інтелектуальну власність нації;
– уміння ґрунтовно аналізувати навчально-методичні матеріали, що входять до складу навчально-методичних комплексів освітніх програм;
– уміння розробляти рекомендації щодо подальшого вдосконалення навчально-виховного процесу у вищій школі;
– уміння складати звіти, які відображають вміння застосовувати активні методи навчання та сучасні навчальні технології;
– уміння готувати доповіді та електронні презентації до таких звітів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: Філософія і методологія науки, Професійна педагогіка, Академічне підприємництво.
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни «Педагогічний практикум» має на меті формування в аспірантів професійно-педагогічної компетентності задля створення можливостей потенційного працевлаштування у закладах вищої освіти та забезпечення конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг. Дисципліна розкриває сутність володіння знаннями і практичними навичками у галузі науково-педагогічної діяльності підвищує конкурентоспроможність випускника аспірантури у працевлаштуванні. Так, згідно освітньо-наукової програми потенційною сферою його діяльності є викладацька робота у закладах вищої освіти. А безпосередніми педагогічними навичками, які є показниками відповідної компетентності, є здатність та готовність брати участь в організації наукової та навчальної роботи профільної кафедри, знати та розуміти принципи організації роботи профільної кафедри (розподіл функціональних обов’язків, розподіл навантаження викладача, місце кафедри у системі науково-дослідної роботи факультету (навчально-наукового інституту) та закладу вищої освіти загалом), застосовувати активні методи навчання, сучасні навчальні технології. У свою чергу, викладацькі навички випускника аспірантури полягають у його здатності до набуття і розуміння, а також ефективного застосування основних та авангардних педагогічних концепцій і методик.
Опис: 1. Ознайомлення з закладом вищої освіти – базою педагогічного
практикуму.
2. Ознайомлення з організацією навчально-виховного (освітнього) процесу у закладі вищої освіти.
3. Ознайомлення з діяльністю профільною кафедрою та її місцем
у структурі закладу вищої освіти.
4. Ознайомлення з педагогічною і викладацькою практикою провідних науково-педагогічних працівників профільної кафедри.
5. Набуття навичок підготовки методичних матеріалів за окремою
дисципліною.
6. Засвоєння практичних навичок викладацької діяльності.
7. Набуття навичок самоаналізу педагогічної і викладацької діяльності.
8. Виконання індивідуального завдання.
9. Підготовка загального звіту.
Методи та критерії оцінювання: Усні виступи, участь в обговореннях та дискусіях, контрольні зрізи знань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (70%).
Підсумковий контроль (30 %, контрольні заходи, залік): тестування, теоретичні питання, індивідуальне завдання, усна компонента.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Теслюк В.М. Основи педагогічної майстерності викладача вищої школи: підруч. / В.М. Теслюк. - К.: ДААКіМ, 2015. – 361 с.
2. Гладуш В.А. Педагогіка вищої школи: теорія, практика, історія: навч. посіб. / В.А. Гладуш, Г.І. Лисенко. - Дніпропетровськ, 2014. – 416 с.
3. Шадських Ю.Г. Психологія і педагогіка: навч. посіб. / Ю.Г. Шадських. - Видавництво «Магнолія 2006», 2012. – 320 с.
4. Ситник Й.С. Інтелектуалізація систем менеджменту підприємств: концепція, системний моніторинг та моделювання : монографія / Й.С. Ситник. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 380 с.
5. Психологія та педагогіка вищої школи : метод. рек. до вивч. дисц. / Г.М. Удовіченко; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган- Барановського, каф. іноз. мов. – Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2017. – 34 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Педагогічна практика
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 8.073.00.O.009
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: Д.е.н., професор Мельник Ольга Григорівна,
Д.е.н., професор Завербний Андрій Степанович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: 1. Здатність продемонструвати глибинні знання історичних та сучасних концептуально-методичних та методичних засад менеджменту.
2. Здатність продемонструвати глибинні знання вітчизняного і зарубіжного наукового доробку та практичного досвіду у сфері менеджменту.
3. Уміння інтегрувати та застосовувати одержані знання з різних міжпредметних сфер у процесі розв’язання теоретико-прикладних завдань у конкретній області дослідження.
4. Уміння обирати і застосовувати методологію та інструментарій наукового дослідження при здійсненні теоретичних й емпіричних досліджень у сфері менеджменту.
5. Уміння проводити наукові дослідження та виконувати наукові проекти на засадах ідентифікування актуальних наукових проблем, визначення цілей та завдань, формування та критичного аналізування інформаційної бази, обґрунтування та комерціалізації результатів дослідження, формулювання авторських висновків та пропозицій.
6. Уміння вести наукову бесіду та дискусію українською та іноземною мовою на належному фаховому рівні, презентувати результати наукових досліджень в усній та письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття.
Результати навчання: • Здатність продемонструвати глибинні знання історичних та сучасних концептуально-методичних та методичних засад менеджменту.
• Здатність продемонструвати глибинні знання вітчизняного і зарубіжного наукового доробку та практичного досвіду у сфері менеджменту.
• Уміння інтегрувати та застосовувати одержані знання з різних міжпредметних сфер у процесі розв’язання теоретико-прикладних завдань у конкретній області дослідження.
• Уміння обирати і застосовувати методологію та інструментарій наукового дослідження при здійсненні теоретичних й емпіричних досліджень у сфері менеджменту.
• Уміння проводити наукові дослідження та виконувати наукові проекти на засадах ідентифікування актуальних наукових проблем, визначення цілей та завдань, формування та критичного аналізування інформаційної бази, обґрунтування та комерціалізації результатів дослідження, формулювання авторських висновків та пропозицій.
• Уміння вести наукову бесіду та дискусію українською та іноземною мовою на належному фаховому рівні, презентувати результати наукових досліджень в усній та письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Історичні парадигми та сучасні теорії менеджменту
Професійна педагогіка
Кореквізити:
Управління венчурними проектами
Комунікаційний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: У межах дисципліни розглядаються ключові засади організації освітнього процесу в університеті; основні форми організації навчання в університеті; ключові засади контролю результатів навчання студентів в університеті; основні засади проведення навчальних занять (лекційних, практичних, лабораторних занять).
Опис: Ознайомлення з ключовими засадами організації освітнього процесу в університеті
Ознайомлення з основними формами організації навчання в університеті
Ознайомлення з ключовими засадами контролю результатів навчання студентів в університеті
Підготовка до проведення лекції
Підготовка до проведення практичних занять
Підготовка до проведення лабораторних занять
Методи та критерії оцінювання: Семестровий контроль проводиться у формі недиференційованого заліку, що проводиться у формі усного експрес-опитування, виконання індивідуального науково-дослідного завдання, проведення лекційних, практичних та лабораторних занять за визначеними керівником педагогічного практикуму начальними дисциплінами та відповідними темами.
Критерії оцінювання результатів навчання: Семестровий контроль проводиться у формі недиференційованого заліку, що проводиться у формі усного експрес-опитування, виконання індивідуального науково-дослідного завдання, проведення лекційних, практичних та лабораторних занять за визначеними керівником педагогічного практикуму начальними дисциплінами та відповідними темами.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Семестровий контроль проводиться у формі недиференційованого заліку, що проводиться у формі усного експрес-опитування, виконання індивідуального науково-дослідного завдання, проведення лекційних, практичних та лабораторних занять за визначеними керівником педагогічного практикуму начальними дисциплінами та відповідними темами.
Рекомендована література: 1. Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. Педагогіка у запитаннях та відповідях: Навчальний посібник. / А.І. Кузьмінський, В.Л. Омеляненко – К.: Знання, 2006. – С.9-13.
2. Лозова В. І., Троцко Г. В. Теоретичні основи виховання і навчання. / В.І. Лозова, Г.В. Троцко. – Xарків: “ОВС”, 2012. – 287 с.
3. Педагогіка: навч. посіб./Н.П.Волкова. – 4-те вид., стереотип. – К. :Академвидав, 2012. – 616 с. – (Серія «Альма-матер»)
4. Воровка М. І., Проценко А. А. Педагогічна практика як засіб формування професійної майстерності вчителя в умовах реформування освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах 2020 р., № 69, Т. 2. С. 57-61.
5. Шевців З. М. Практика як умова формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя інклюзивної загальноосвітньої школи Електронне наукове видання «Народна освіта». Випуск №2 (41), 2020 р. https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=4406
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує
реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні
освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35)
Педагогічна практика
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 8.073.00.O.008
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Управління проєктами
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна