Дослідницький семінар у галузі транспорту
Спеціальність: Автомобільний транспорт
Код дисципліни: 8.274.00.O.006
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Автомобільний транспорт
Лектор: Дмитрів Ігор Васильович, кандидат технічних наук, доцент
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ФК 1. Здобуття глибинних знань зі спеціальності, за якою аспірант проводить дослідження, зокрема, засвоєння основних концепцій, розуміння теоретичних і практичних проблем, історії розвитку та сучасного стану наукових знань за обраною спеціальністю, оволодіння термінологією з досліджуваного наукового напрямку.
Результати навчання: ЗН 1. Здатність продемонструвати глибинні знання історичних та сучасних концептуально-методолічних та методичних засад транспорту.
УМ 1. Вибирати і застосовувати методологію та інструментарій наукового дослідження при здійсненні теоретичних і емпіричних досліджень у галузі транспорту.
УМ 8. Вести наукову бесіду та дискусію українською і англійською мовою на належному фаховому рівні, презентувати результати наукових досліджень в усній та письмовій формі, організовувати та проводити навчальні заняття.
АіВ 3. Здатність усвідомлювати та нести особисту відповідальність за одержані результати дослідження.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні дисципліни:
- Усі фахові дисципліни.
Супутні дисципліни:
- Теорія і практика наукових досліджень у галузі транспорту;
- Планування експерименту й опрацювання отриманих результатів;
- Системний аналіз на транспорті.
Короткий зміст навчальної програми: Метою навчальної дисципліни є висвітлення теоретичних засад методології науково-дослідної діяльності, а також конкретних рекомендацій щодо виконання окремих видів наукових, навчально-дослідних, дисертаційних та інших робіт.
Передбачене вивчення наступних тем:
1. Ретроспектива розвитку автомобільного транспорту;
2. Наукова комунікація;
3. Бібліографічний апарат наукових досліджень;
4. Основи пошуку інформації в процесі наукової роботи;
5. Науково-метрична база Scopus;
6. Науково-метрична баз Web of Science;
7. Основи роботи в Google Scholar;
8. Референс-менеджери;
9. Дослідницька етика та академічна доброчесність;
10. Види наукових публікацій. Фахові видання України;
11. Вимоги до оформлення наукових праць у міжнародних наукових журналах „Філадельфійського списку”;
12. Монографії, навчальні посібники, методичні вказівки;
13. Загальна методика виконання дисертаційного дослідження;
14. Європейський стандарти вищої освіти.
Опис: 1. Ретроспектива розвитку автомобільного транспорту.
2. Наукова комунікація.
3. Бібліографічний апарат наукових досліджень.
4. Основи пошуку інформації в процесі наукової роботи.
5. Науково-метрична база Scopus.
6. Науково-метрична баз Web of Science.
7. Основи роботи в Google Scholar.
8. Референс-менеджери.
9. Дослідницька етика та академічна доброчесність.
10. Види наукових публікацій. Фахові видання України.
11. Вимоги до оформлення наукових праць у міжнародних наукових журналах „Філадельфійського списку”.
12. Монографії, навчальні посібники, методичні вказівки.
13. Загальна методика виконання дисертаційного дослідження.
14. Європейський стандарти вищої освіти.
Методи та критерії оцінювання: • поточний контроль (80%): письмові звіти з практичних робіт.
підсумковий контроль (20%): тестування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з дисципліни "Дослідницький семінар у галузі транспорту" проводиться відповідно до робочого навчального плану у вигляді поточного та залікового контролів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Дмитрів І.В. Автомобільний транспорт. Теорія і практика наукових досліджень. Навчальний посібник. Національний університет „Львівська політехніка”. – Львів : СПОЛОМ, 2019. 316 с.
2. Дмитрів І.В. Теорія та технологія наукових досліджень: механічна інженерія : навч. Посібн. Львівський національний аграрний університет. Львів : СПОЛОМ, 2017. 212 с.
2. Дмитрів В.Т. Механіко-технологічні основи систем доїльних установок. Теорія та експеримент : монографія. Львів : СПОЛОМ, 2017. 350 с.
3. Адамчук В.В., Дмитрів В.Т., Дмитрів І.В., Лаврик Ю.М. Адаптивний мікропульсатор автоматизованого доїльного апарата. Теорія та експеримент : монографія. Львів. Нац. Аграрн. Ун-т. Львів : СПОЛОМ, 2016. 152 с.
4. Дмитрів В.Т., Адамчук В.В., Лаврик Ю.М., Дмитрів І.В. Енергоощадний пневмоелектромагнітний пульсатор автоматизованого доїльного апарата. Теорія та експеримент : монографія / В.Т. Дмитрів, В.В. Адамчук, Ю.М. Лаврик, І.В. Дмитрів. – Львів : СПОЛОМ, 2016. – 178 с.
5. Дорожовець М. Опрацювання результатів вимірювань: Навч. Посібник. Львів : Вид-во Національного університету „Львівська політехніка”, 2007. 624 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).