Стратегічний менеджмент

Спеціальність: Бізнес-адміністрування: стратегічний розвиток та інновації
Код дисципліни: 7.073.15.O.003
Кількість кредитів: 5.50
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна

Стратегічний менеджмент (курсовий проєкт)

Спеціальність: Бізнес-адміністрування: стратегічний розвиток та інновації
Код дисципліни: 7.073.15.O.006
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: д.е.н., професор Подольчак Н.Ю., ст.викладач Дума О.І.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета курсу полягає в оволодінні студентами новітніми знаннями з питань забезпечення стратегічного та інноваційного розвитку системи економічної безпеки та набуття практичних вмінь і навичок щодо розробки системи ризик менеджменту з метою оптимізації рівня ризику в процесі інноваційної діяльності підприємства.
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:? • розкрити сутність оцінювання управлінської діяльності; • вивчити організаційні засади оцінювання управлінської діяльності, її правове та інформаційне забезпечення; • розкрити причини проведення оцінювання управлінської діяльності; • набути методичних навичок аудиторської перевірки та оцінювання стану управлінської діяльності; • розглянути різні типи та методології оцінювання; • навчитися організовувати процес аудиту та оцінювання; • сформувати навички підготовки та проведення аудиту управлінської діяльності; • навчитися складати документи, які забезпечують звітність та використання результатів оцінювання для подальшого розвитку управлінської діяльності.
Результати навчання: • володіння достатніми знаннями в галузях пов’язаних публічним управлінням та адмініструванням, що дасть можливість критично аналізувати ситуацію в економіко-політичній сфері та визначати ключові тенденції її розвитку; • ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу в сфері публічного управління та адміністрування; • поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності публічної організації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Адміністративний менеджмент в публічних та приватних фінансах; Менеджмент та маркетинг публічної організації.
Короткий зміст навчальної програми: Сутність, особливості та етапи розвитку стратегічного менеджменту в глобальній економіці. Встановлення місії та цілей організації. Аналіз чинників зовнішнього середовища. Розроблення та вибір стратегічних альтернатив. Реалізація стратегії організації. Стратегічне контролювання та реалізація стратегії з врахуванням викликів глобальної економіки. Формування системи стратегічного контролю та моніторингу. Оцінка соціально-економічної ефективності стратегій.
Опис: Сутність, особливості та етапи розвитку стратегічного менеджменту в глобальній економіці. Встановлення місії та цілей організації. Аналіз чинників зовнішнього середовища. Розроблення та вибір стратегічних альтернатив. Реалізація стратегії організації. Стратегічне контролювання та реалізація стратегії з врахуванням викликів глобальної економіки. Формування системи стратегічного контролю та моніторингу. Оцінка соціально-економічної ефективності стратегій.
Методи та критерії оцінювання: залік (100 %)
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист курсової роботи (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Подольчак Н.Ю. Стратегічний менеджмент. -Львів: Львівська політехніка, 2016. – 400 с. 2. Кузьмін О.Є. Менеджмент: теоретичні засади та прикладні аспекти [Текст] : консп. лекцій / О.Є.Кузьмін, Л.С.Ноджак, О.Г.Мельник. – Львів : Львівська політехніка, 2006. – 152 с. – Бібліогр. с.149-150
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).