Управління змінами та світові тренди
Спеціальність: Бізнес-адміністрування: стратегічний розвиток та інновації
Код дисципліни: 7.073.15.E.016
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор:
д.е.н., професор Мартинюк В.П.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Володіння достатніми знаннями в галузях пов’язаних публічним управлінням та адмініструванням, що дасть можливість критично аналізувати ситуацію в економіко-політичній сфері та визначати ключові тенденції її розвитку;
2. Розуміння впливу технічних досягнень в суспільному, економічному, соціальному і державному контексті;
3. Знання основ економіки та управління проектами;
4. Застосовувати набуті знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань розвитку публічного управління та адміністрування, використовуючи відомі методи;
6. Застосовувати знання для вирішення задач синтезу та аналізу в системах, які характерні публічному управлінню та адмініструванні;
7. Використовувати на практиці функцій управління, застосовувати методичний інструментарій пізнання, аналізувати отримані результати досліджень в контексті існуючих теорій, робити відповідні висновки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія організації
Стратегічне планування
Особистісні та командні взаємодії
Стратегічний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: ловною метою дисципліни “Управління змінами та світові тренди» є оволодіння теоретичними знаннями та набуття практичних навичок із організації процесу управління змінами, розробки та впровадження інноваційних проектів на підприємствах.
Завданням вивчення дисципліни є теоретична і практична підготовка із питань:
- розуміння сутності змін та природи їх виникнення;
- формування у студентів наукового світогляду знань із технологій та методів управління змінами в організаціях;
- вивчення особливостей функціонування організацій в умовах безперервних змін.
Методи та критерії оцінювання: Практичні заняття, усне опитування (40%), підсумковий контроль (60%, контрольний захід, екзамен).;
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Воронков Д.К. Управління змінами на підприємстві: теорія та прикладні аспекти : монографія / Д.К. Воронков. – Х. : ІНЖЕК, 2010. – 340 с.
2. Воронков Д.К., Погорелов Ю.С. Розвиток підприємства: управління змінами та інновації : монографія / Д.К. Воронков, Ю.С. Погорелов. – Х. : АдвА, 2009. – 435
3. Дак Дж.Д. Монстр перемен: Причины успеха и провала организационных преобразований / Дж.Д. Дак. – М. : Изд-во "Альпина Паблишер", 2003. – 320 с.
4. Харрингтон Дж. Совершенство управления изменениями : пер. с англ. / Дж. Харрингтон / под ред. В.В. Брагина. – М. : Изд-во "Стандарты и качество", 2008. – 192 с.
5. Адизес И. Управление жизненньгм циклом корпорации /| И. Адизес ; пер. с англ. под науч. ред. А.Г. Сеферяна. - СПб. Питер, 2007. - 384 с. - (Серия «Теория менеджмента»).
6. Виноградова О.В. Реінжиніринг бізнес-процесів торговельних; підприємств : монографія / О.В. Виноградова. -Донецьк ДонДУЕТ, 2006.-183 с.
7. Виханский О.С. Менеджмент / О.С. Виханский, А.И. Наумов. 3-є изд. - М.: Гардарика, 2010. - 320 с.
8. Грин М. Управление изменениями : [пер. с англ.] / М. Грин. СПб. :ДК, 2007.- 360 с.
9. Королькова Е.М. Реструктуризация предприятий : учеб. пособие /| Е.М. Королькова. - Тамбов: Изд-во Тамб. гос. техн. ун-та, 2007. - 80 с.Коттер Дж.П. Впереди перемен / Дж.П. Коттер. - М. : Олимп-| Бизнес, 2003. - 256 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).