HR-менеджмент
Спеціальність: Ринкова аналітика
Код дисципліни: 7.281.04.O.008
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: к.е.н., Познякова Олена Ігорівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
1. сутності роботи з людськими ресурсами;
2. створення та підтримання дієвої системи мотивації;
3. організації роботи підрозділу управління людськими ресурсами;
4. знати засоби та механізми регулювання управлінських систем;
5. організації та проведення навчань та підвищення кваліфікації персоналу;
6. оцінки та контролю заходів управління людськими ресурсами.
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
загальних:
ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК02. Здатність працювати в команді, мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером, діяти соціально відповідально та свідомо.
ЗК06. Здатність до професійного спілкування іноземною мовою.
фахових:
СК01. Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
СК02. Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та інших організацій публічної сфери.
Результати навчання: фахівець повинен знати:
• механізм управління персоналом підприємства різних форм власності та організаційно-правових форм;
• володіти навиками пошуку, залучення, влаштування та утримання персоналу в організації.
• Методи мотивації персоналу підприємства залежно від різноманітних управлінських ситуацій та цілі мотивування.
фахівець повинен вміти:
• формувати організаційно-управлінську документацію щодо управління трудовими ресурсами;
• формувати психологічний портрет працівника та карту навиків;
• Формувати організаційну структуру управління підрозділом персоналу на підприємстві;
• Планувати, організовувати, мотивувати та контролювати діяльність підрозділу з управління персоналом підприємства.
• Делегувати обов’язки та ставити завдання у відповідності до знань та навиків персоналу
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Публічна служба та управління персоналом
Короткий зміст навчальної програми: Мета навчальної дисципліни є формування професійних компетентностей з
управління людськими ресурсами компанії.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є інструментарій, фактори,
методи та способи формування та розвитку HR менеджменту.
Об’єктом вивчення дисципліни є процеси менеджменту персоналу компанії.
Завдання навчальної дисципліни є опанування сучасними техніками
управління людьми; отримання цілісного уявлення про HR менеджмент; набуття
вмінь рекрутингу, кар’єрного планування, цілепокладання, оцінювання та соціальної
відповідальності.
Опис: HR-менеджмент як наука
Кадрова політика в організації
Організаційні складові HR
Мотивація: теорія та практика
Навчання і розвиток персоналу
Організація системи управління людськими ресурсами
Сучасні методики управління людськими ресурсами
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль на практичних заняттях проводиться з метою виявлення готовності аспірантів до занять у таких формах:
• вибіркове усне опитування перед початком занять;
• фронтальне стандартизоване опитування за картками, тестами протягом 5-10 хв.;
• фронтальна перевірка виконання домашніх завдань;
• оцінка активності аспіранта у процесі занять, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень, доповнень попередніх відповідей і т. ін.;
• захист індивідуального науково-дослідного завдання .
Контрольні запитання поділяються на:
• а) тестові завдання – вибрати вірні відповіді;
• б) проблемні – створення ситуацій проблемного характеру;
• в) питання-репліки – виявити причинно-наслідкові зв’язки;
• г) ситуаційні завдання – визначити відповідь згідно певної ситуації;
• д) питання репродуктивного характеру – визначення практичного значення (наприклад, вивчених хімічних явищ).
Під час контролю знань та умінь студентів дотримуюсь таких вимог:
• індивідуальний характер контролю;
• своєчасність та систематичність контролю;
• об’єктивність та справедливість оцінювання;
• врахування вікових особливостей студентів;
• обґрунтоване та аргументоване оцінювання робіт та відповідей;
• урізноманітнення форм та видів контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль являє собою іспит у письмовій формі з усною компонентою відповідно до затверджених на засіданні кафедри АФМ екзаменаційних завдань, з метою оцінки знань і навиків студента.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Рульєв В. А., Гуткевич С. О., Мостенська Т. Л. Управління персоналом: навч. посіб- ник/В.А.Рульєв [та ін.] . – Київ:Кондор,2012 . – 309 с.
2. Виноградський М. Д., Виноградська А. М., Шканова О. М. Управління персоналом: навч. посібник для студ. вищ. навч. закл./М.Д.Виноградський [та ін.] . – 2-ге вид.-Київ:Центр навч. літ.,2009 . – 500 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).