Політика європейської інтеграції

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 7.281.06.E.023
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Публічне врядування
Лектор: Підбережник Надія Петрівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни навчальної дисципліни «Політика європейської інтеграції» передбачає формування: - комплексних знань щодо процесу інституалізації ЄС, європейської системи управління, проблем та перспектив європейської інтеграції, системи європейської безпеки, особливостей інституційної будови та політики Європейського Союзу; етапів, цілей та результатів співробітництва України і Європейського Союзу; - практичних навичок щодо виділення пріоритетних цілей та завдань в рамках реалізації державної політики європейської інтеграції України; оцінювання позитивних та негативних її наслідків; прогнозування подій європейської інтеграції.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни «Політика європейської інтеграції» передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: ЗК 1. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями. ЗК 7. Здатність планувати та управляти часом. ЗК 8. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми з управління. ЗК 9. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел щодо проблем європейської інтеграції. ЗК 12. Навички та уміння формування міжособистісних стосунків у колективі при обстоюванні власної позиції під час дискусії. фахові компетентності: ФК7 Уміти розробляти національні/регіональні програмні документи щодо проблематики європейської інтеграції. ФК8 Здатність готувати та впроваджувати проекти управлінських рішень у сфері європейської інтеграції України. ФК9 Здатність впроваджувати інноваційні технології в управлінні процесами європейської інтеграції. ФК10 Здатність до дослідницької та пошукової діяльності у сфері публічного управління та адміністрування.
Результати навчання: ПРН 4. Знати інституційну структуру, особливості функціонування та здійснення спільних політик ЄС ПРН 5. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування в умовах європейської інтеграції. ПРН 6. Знати основні нормативно-правові акти та положення законодавства у сфері політики європейської інтеграції ПРН 11. Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції. ПРН 15.Застосовувати методи контролю якості у сфері професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Державна політика та врядування Соціальна та гуманітарна політика Публічне управління у сфері забезпечення національної безпеки Правове та інформаційне забезпечення публічного управління в умовах європейської інтеграції
Короткий зміст навчальної програми: Викладання навчальної дисципліни «Політика європейської інтеграції» орієнтоване на підготовку фахівців у галузі публічного управління та адміністрування, здатних володіти понятійним апаратом, узагальненнями і теоретичними висновками щодо закономірностей європейської інтеграції, процесу адаптації українського законодавства до законодавства ЄС; здійснювати підготовку аналітичних документів з питань державної політики європейської інтеграції України, застосовувати досвід країн ЄС в публічно-управлінській діяльності; здатність прогнозувати та окреслювати перспективні шляхи інтеграції України до ЄС, визначати вплив євроінтеграційних процесів на стан національної безпеки України.
Опис: Історія становлення та розвитку ЄС Право Європейського Союзу Європейська система управління. Інституції ЄС Етапи становлення економічного і валютного союзу Спільні політики ЄС Спільна зовнішня політика та політика безпеки ЄС Етапи становлення відносин України з ЄС Відносини України з ЄС в рамках Східного партнерства Співпраця України з ЄС в рамках Угоди про асоціацію Проблеми та перспективи європейської інтеграції України в умовах війни
Методи та критерії оцінювання: Заходи з оцінювання результатів навчання студентів передбачають вхідний, поточний, семестровий контроль результатів навчання та діагностику набуття компетентностей. Ці заходи регламентуються Положенням про рейтингове оцінювання досягнень студентів і Положенням про організацію й проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів. Вхідний контроль (діагностика вхідного рівня знань студентів) застосовують як передумову успішного планування та вивчення дисциплін. Він дає змогу викладачеві визначити наявний рівень знань студентів і використати його як орієнтир складності матеріалу, а також для вибору форм і методів проведення занять. Поточний контроль здійснюють під час семінарських та індивідуально-консультативних занять студента; він має на меті перевірку рівня засвоєння теоретичних і практичних знань. Семестровий контроль проводять у формах екзамену або заліку з конкретної навчальної дисципліни за накопичувальною системою і в терміни, встановлені в Університеті. Екзамен – це форма семестрового підсумкового контролю, що полягає в оцінці засвоєння студентом навчального матеріалу з певної дисципліни сумарно за всіма видами робіт, передбачених робочою програмою навчальної дисципліни.
Критерії оцінювання результатів навчання: - поточний контроль (опитування на семінарських заняттях) – до 20 балів; - оцінювання індивідуально-практичного завдання – до 20 балів; - підсумковий контроль – екзамен – до 60 балів. Разом - 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Базова 1. Гладенко О.М. Міжнародно-правове співробітництво України з Європейським Союзом у сфері Спільної зовнішньої політики та політики безпеки: автореф. дис. ... канд. юрид. наук: 12.00.11 / Гладенко Олександр Миколайович; Одес. нац. юрид. акад. - О., 2010. - 21 с. 2. Горюнова, Є. О. Євроінтеграція: навч. посібник / Є. О. Горюнова. – К. : Академвидав, 2013. – 225 с. 3. Грицаєнко Л.Л. Інституційний механізм Європейського Союзу: автореф. дис. ... канд. юрид. наук: 12.00.11 / Грицаєнко Людмила Леонідівна; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2010. - 19 с. 4. Грицаєнко Л.Л. Органи Європейського Союзу з боротьби зі злочинністю та правові засади їх співробітництва з Україною / Л.Л. Грицаєнко // Вісник Національної академії прокуратури України. – 2012. – № 1. – С. 91–95. 5. Європейське право. Право Європейського союзу. Кн. 1: Інституційне право Європейського союзу / [Муравйов В.І. та ін.]. - 2015. - 307 с. 6. Європейський Союз у ХХІ столітті: функціонування та розвиток: монографія / кол. авт.; за аг. ред. чл.-кор. НАН України, проф. В.С.Загорського, проф. О.Я.Красівського. – Львів: ЛРІДУ НАДУ, 2016. – 632 с. 7. Кордон М. В. Європейська та євроатлантина інтеграція України. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2017. – 172 с. 8. Марчук М.І. Право Європейського союзу: навч. посіб. / М.І. Марчук; Харк. нац. ун-т внутр. справ. - Х.: ХНУВС, 2012. - 235 с. 9. Міжнародні відносини і євроатлантична інтеграція України [Текст] : підруч. для внз / ред. Л. С. Голопатюк ; Нац. акад. оборони України. — К. : Освіта України, 2005. — 403 c.: iл. 10. Міжнародні інтеграційні процеси сучасності [Текст] : монографія / А.С.Філіпенко (кер. авт. кол.), В. С. Будкін, М. А. Дудченко [та ін.]. — К. : “Знання” України, 2004. — 304 с. 11. Пістракевич О.В. Інституційна система Європейського Союзу: становлення та розвиток в умовах розширення: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / Пістракевич Олена Володимирівна; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Івано-Франківськ, 2015. - 19 с. 12. Право Європейського Союзу: підручн. / за ред. Р.А. Петрова. К.: Істина, 2017. 384 с. 13. Решота В.В. Європейський Союз: історичні, правові та інституційні основи: навч. посіб. / В.В. Решота; Львів. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Л.: ЛРІДУ НАДУ, 2012. - 170 с. Допоміжна 1. Василенко, С. Д. Геополітика України : монографія. - Одеса : Друк, 2007. – 358 с. 56 2. Василенко, С.Д. Європейський процес і Україна : Монографія. - О.:Оптимум, 1996. – 138 с 3. Войтович Р. Глобалізаційні виклики національної безпеки: геополітичний аспект / Р. Войтович // Сучасна українська політика. Політика і політологи про неї. – 2010. – Вип. 19. – С. 285–297. 4. Гальчинський А. Глобальні трансформації: уроки для України / А. Гальчинський // Політика і час. – 2005. – № 8. – С. 18–29. 5. Горюнова, Є. О. Євроінтеграція: навч. посібник / Є. О. Горюнова. – К. : Академвидав, 2013. – 225 с. 6. Губський, Б. В. Євроатлантична інтеграція України. - К. : Логос, 2003. - 328 с. 7. Євроінтеграція : досвід країн Вишеградської четвірки та українські реалії / Ін-т екон. дослідж. та політ. консультацій ; ред. І. Коссе. - Київ, 2014. – 87 с. 8. Європейська інтеграція в контексті світових глобалізаційних процесів: матеріали наук.-практ. конф., 15 груд. 2016 р. ; за заг. ред. М. М. Іжі, В. М. Кривцової. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2017. – 316 с. 9. Європейська інтеграція України: Політико-правові проблеми: Монографія К.:Юрид.думка, 2005. – 332 с. 10. Камінська Н. В. Європейська система місцевого і 57 регіонального самоврядування та Україна : монографія. - Київ : КНТ, 2014. – 414 с. 11. Лелеченко А. П., Васильєва О. І., Куйбіда В. С., Ткачук А. Ф. Місцеве самоврядування в умовах децентралізації повноважень: навч. посіб. / [А. П. Лелеченко, О. І. Васильєва, В. С. Куйбіда, А. Ф. Ткачук]. – К., 2017. – 110 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Політика європейської інтеграції (курсовий проєкт)

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 7.281.06.E.026
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Публічне врядування
Лектор: Підбережник Надія Петрівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання курсового проекту є завершальним етапом навчання студентів в рамках навчальної дисципліни «Політика європейської інтеграції» та має на меті: - узагальнення, систематизацію, закріплення та розширення теоретичних і практичних знань з дисципліни «Політика європейської інтеграції» та їх використання для розв’язання конкретних управлінських завдань; - формування практичних навичок щодо виділення пріоритетних цілей та завдань в рамках реалізації державної політики європейської інтеграції України; оцінювання позитивних та негативних її наслідків; прогнозування подій європейської інтеграції.
Завдання: Виконання курсового проекту передбачає формування у здобувачів освітніх компетентностей: загальні компетентності: ЗК 8. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми з управління. ЗК 9. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел щодо проблем європейської інтеграції. фахові компетентності: ФК 2. Здатність забезпечувати належний рівень вироблення та використання управлінських продуктів, послуг чи процесів. ФК7 Уміти розробляти національні/регіональні програмні документи щодо проблематики європейської інтеграції. ФК8 Здатність готувати та впроваджувати проекти управлінських рішень у сфері європейської інтеграції України. ФК9 Здатність впроваджувати інноваційні технології в управлінні процесами європейської інтеграції. ФК10 Здатність до дослідницької та пошукової діяльності у сфері публічного управління та адміністрування.
Результати навчання: ПРН 4. Знати інституційну структуру, особливості функціонування та здійснення спільних політик ЄС ПРН 5. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування в умовах європейської інтеграції. ПРН 6. Знати основні нормативно-правові акти та положення законодавства у сфері політики європейської інтеграції ПРН 11. Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції. ПРН 15.Застосовувати методи контролю якості у сфері професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Державна політика та врядування Соціальна та гуманітарна політика Публічне управління у сфері забезпечення національної безпеки Правове та інформаційне забезпечення публічного управління в умовах європейської інтеграції
Короткий зміст навчальної програми: Курсовий проект – це індивідуальна навчально-практична дослідницька робота студента в межах навчальної програми дисципліни «Політика європейської інтеграції», що виконується на основі знань, умінь і навичок, отриманих у процесі лекційних, семінарських чи практичних занять. Виконання курсового проекту є завершальним етапом навчання студентів в рамках навчальної дисципліни «Політика європейської інтеграції». У результаті виконання курсового проекту студент набуде додаткових компетентностей, які необхідні для успішного проходження конкурсів на посади державної служби чи служби в органах місцевого самоврядування
Опис: Загальні положення Правила оформлення курсового проекту Правила цитування та посилання на джерела Структура курсового проекту Етапи виконання курсового проекту Процедура захист курсового проекту Вибір варіанту завдань курсового проекту Завдання курсового проекту Список рекомендованих джерел
Методи та критерії оцінювання: Курсовий проект перевіряє науково-педагогічний працівник кафедри та визначає позитивні аспекти і недоліки роботи. Курсовий проект, яка має позитивну оцінку, допускається до захисту. На захисті студент повинен розкрити основний зміст теоретичної частини курсового проекту, обґрунтувати свій погляд, відповісти на запитання викладача. Презентуються також результати виконання практичної та аналітичної частини курсового проекту. Після захисту курсової роботи студент отримує оцінку («відмінно», «добре», «задовільно»), яку науково-педагогічний працівник виставляє в екзаменаційну відомість і залікову книжку студента. Курсовий проект, оцінений незадовільно, має бути перероблений упродовж терміну, встановленого кафедрою. Студент, який отримав незадовільну оцінку не допускається до екзамену з дисципліни. Курсові проекти, які не відповідають встановленим вимогам та не можуть бути оцінені на позитивну оцінку повертаються студентові на доопрацювання.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінку «відмінно» отримує студент, який оформив курсовий проект відповідно до встановлених вимог, повністю розкрив питання теоретичної частини відповідно до варіанту, чітко сформулював та аргументував висновки. Завдання практичної та аналітичної частин курсового проекту виконано в повному обсязі. Оцінку «добре» одержує студент за роботу, в якій виконані всі зазначені вище вимоги, але є окремі недоліки стилістичного чи методичного характеру, недостатньо аргументовані висновки. Завдання практичної та аналітичної частин курсового проекту виконано частково. Оцінку «задовільно» отримує студент, у якого робота містить окремі частини тексту без посилань на джерела, теоретичне питання розкрите неповно, висновки аргументовані недостатньо, оформлення не в повному обсязі відповідає вимогам. Завдання практичної та аналітичної частин курсового проекту виконано частково, або без належних посилань на нормативно-правові документи.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Гладенко О.М. Міжнародно-правове співробітництво України з Європейським Союзом у сфері Спільної зовнішньої політики та політики безпеки: автореф. дис. ... канд. юрид. наук: 12.00.11 / Гладенко Олександр Миколайович; Одес. нац. юрид. акад. - О., 2010. - 21 с. 2. Горюнова, Є. О. Євроінтеграція: навч. посібник / Є. О. Горюнова. – К. : Академвидав, 2013. – 225 с. 3. Грицаєнко Л.Л. Інституційний механізм Європейського Союзу: автореф. дис. ... канд. юрид. наук: 12.00.11 / Грицаєнко Людмила Леонідівна; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2010. - 19 с. 4. Грицаєнко Л.Л. Органи Європейського Союзу з боротьби зі злочинністю та правові засади їх співробітництва з Україною / Л.Л. Грицаєнко // Вісник Національної академії прокуратури України. – 2012. – № 1. – С. 91–95. 5. Європейське право. Право Європейського союзу. Кн. 1: Інституційне право Європейського союзу / [Муравйов В.І. та ін.]. - 2015. - 307 с. 6. Європейський Союз у ХХІ столітті: функціонування та розвиток: монографія / кол. авт.; за аг. ред. чл.-кор. НАН України, проф. В.С.Загорського, проф. О.Я.Красівського. – Львів: ЛРІДУ НАДУ, 2016. – 632 с. 7. Кордон М. В. Європейська та євроатлантина інтеграція України. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2017. – 172 с. 8. Марчук М.І. Право Європейського союзу: навч. посіб. / М.І. Марчук; Харк. нац. ун-т внутр. справ. - Х.: ХНУВС, 2012. - 235 с. 9. Міжнародні відносини і євроатлантична інтеграція України [Текст] : підруч. для внз / ред. Л. С. Голопатюк ; Нац. акад. оборони України. — К. : Освіта України, 2005. — 403 c.: iл. 10. Міжнародні інтеграційні процеси сучасності [Текст] : монографія / А.С.Філіпенко (кер. авт. кол.), В. С. Будкін, М. А. Дудченко [та ін.]. — К. : “Знання” України, 2004. — 304 с. 11. Пістракевич О.В. Інституційна система Європейського Союзу: становлення та розвиток в умовах розширення: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / Пістракевич Олена Володимирівна; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Івано-Франківськ, 2015. - 19 с. 12. Право Європейського Союзу: підручн. / за ред. Р.А. Петрова. К.: Істина, 2017. 384 с. 13. Решота В.В. Європейський Союз: історичні, правові та інституційні основи: навч. посіб. / В.В. Решота; Львів. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Л.: ЛРІДУ НАДУ, 2012. - 170 с. Допоміжна 1. Василенко, С. Д. Геополітика України : монографія. - Одеса : Друк, 2007. – 358 с. 56 2. Василенко, С.Д. Європейський процес і Україна : Монографія. - О.:Оптимум, 1996. – 138 с 3. Войтович Р. Глобалізаційні виклики національної безпеки: геополітичний аспект / Р. Войтович // Сучасна українська політика. Політика і політологи про неї. – 2010. – Вип. 19. – С. 285–297. 4. Гальчинський А. Глобальні трансформації: уроки для України / А. Гальчинський // Політика і час. – 2005. – № 8. – С. 18–29. 5. Горюнова, Є. О. Євроінтеграція: навч. посібник / Є. О. Горюнова. – К. : Академвидав, 2013. – 225 с. 6. Губський, Б. В. Євроатлантична інтеграція України. - К. : Логос, 2003. - 328 с. 7. Євроінтеграція : досвід країн Вишеградської четвірки та українські реалії / Ін-т екон. дослідж. та політ. консультацій ; ред. І. Коссе. - Київ, 2014. – 87 с. 8. Європейська інтеграція в контексті світових глобалізаційних процесів: матеріали наук.-практ. конф., 15 груд. 2016 р. ; за заг. ред. М. М. Іжі, В. М. Кривцової. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2017. – 316 с. 9. Європейська інтеграція України: Політико-правові проблеми: Монографія К.:Юрид.думка, 2005. – 332 с. 10. Камінська Н. В. Європейська система місцевого і 57 регіонального самоврядування та Україна : монографія. - Київ : КНТ, 2014. – 414 с. 11. Лелеченко А. П., Васильєва О. І., Куйбіда В. С., Ткачук А. Ф. Місцеве самоврядування в умовах децентралізації повноважень: навч. посіб. / [А. П. Лелеченко, О. І. Васильєва, В. С. Куйбіда, А. Ф. Ткачук]. – К., 2017. – 110 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).